خرید تلویزیون تي سی ال

تاریخ انتشار:
1403/2/14 16:31:29

برند تی سی ال یکی از بهترین برندهای اروپایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و با ضمانت نامه مادیران به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی تلویزیون تي سی ال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلویزیون تي سی ال

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

تلویزیون تی سی ال یکی از محصولات شرکت مشهور مادیران می‌باشد. این شرکت بیشتر از چند دهه است که در ایران فعالیت می‌کند و هر بار میزان تولیدات خود را گسترش می‌دهد. 

این شرکت به وارد کردن کالاهایی از دیگر کشورها و بومی کردن آن محصولات در ایران مشغول می‌باشد. برای مثال در سال 1368 به تولید اولین مانیتورهایی که از تکنولوژی CRT استفاده می‌کردند، مشغول شد. 

همچنین در سال‌های بعد به تولیداتی مثل چاپگرهای اپسون و مانیتورهای LED مشغول گشت. در سال 1985 این شرکت نام خود را به تی اس ال تغییر داد که مخفف Telephone Communication Limited است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون تي سی ال یکی از بهترین محصولات موجود در بازار را خریداری نمایید!

در سال 2017 جوایز زیادی برد. در سال 1396 بود که گروه مادیران و برند تی سی ال همکاری گسترده‌ای را در زمینه تولیدات صوتی و تصویری به خصوص تلویزیون های تی‌اس‌ال در ایران آغاز کردند. 

این دستگاه‌های تلویزیون دارای امکانات و قابلیت‌های بی‌نظیری هستند. اکثر آن‌ها هوشمندند و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند. هم‌چنین، توانسته‌اند تا در بازار ایران به خوبی بدرخشند. 

در ادامه سعی داریم تا یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون این برند را معرفی نماییم. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون تي سی ال در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون ال ای دی تی سی  P65US

این تلویزیون دارای سایز 50 اینچی می‌باشد که بزرگ است و فضای زیادی را پوشش می‌دهد، بنابراین برای  برای یک خانه پرجمعیت بسیار مناسب است. از تکنولوژی ال ای دی و صفحه تخت تیز برخوردار می باشد. 

از نظر ارائه تصویر کیفیت بالای 4K را دارد و از رزولوشنی برابر 2160 × 3840 بهرمند است. قابلیت HDR یا پخش زنده تصاویر را دارد و نسبت تصویر به صفحه در آن 16 به 9 است. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون تي سی ال کیفیت را احساس کنید.

همچنین از سیستم صوتی مطلوبی نیز بهره‌مند است. دو عدد بلندگو دارد که در مجموع با توان خروجی 20 وات عمل می‌کنند. سیستم صوتی 5.1 کاناله است و از فناوری دالبی پشتیبانی می‌نماید.

این مشخصه ها سبب می شود تا صدا با کیفیتی مناسب و تفکیک شده به بیرون انتشار پیدا کند. یکی دیگر مشخصه های آن وجود رابط هوشمند یا اسمارت هاب است. 

یک پردازنده دو هسته‌ای دارد که به راحتی بر روی آن اپلیکیشن نصب می‌شود. با خرید اقساطی تلویزیون تي سی ال یک دستگاه هوشمند داشته باشید.

دارای دو عدد گذرگاه USB است و سه درگاه HDMI دارد. همچنین دارای کامپوزیت و رابط آن می‌باشد. از مزایای این تلویزیون هوشمند وجود اتصال بلوتوث و وای فای می‌باشد همچنین دارای پورت لن است. 

خروجی صدا به صورت اپتیکال و دیجیتالی است و همچنین یک خروجی هدفون نیز دارد. از دیگر امکانات آن وجود ریموت کنترل می باشد. با خرید تلویزیون تي سی ال صدای واقعی را خواهید شنید!

نوع پایه آن از نوع رومیزی است، ولی همچنان قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. مقدار برق مصرفی این تلویزیون 120 وات است و در مصرف نیم واتی در حالت آماده به کار قرار دارد. ابعاد این تلویزیون فوق‌العاده 1127x653x75.7 سانتی‌متر مکعب می‌باشد.با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون تي سی ال زیبایی را خواهید دید!

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

اگر مایلید تا يک تلویزیون تی سی ال تهیه نمایید، از طریق قسطی کلاب اقدام فرمایید! این پلت‌فرم در تامین کالاهای مورد نیاز شما فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از یکی از 4 روش موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطي نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون تي سی ال یک تلویزیون فوق‌العاده خواهيد داشت!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک

خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک
اگر به دنبال خرید قسطی تلویزیون Tcl با چک هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

لوازم خانگی الکترواستیل

لوازم خانگی الکترواستیل
شرکت الکترواستیل یک برند ایرانی است که نزدیک به 50 سال است، فعالیت خود را شروع کرده و تخصص این برند بر روی تولید یخچال فریزر است. این برند...