خرید اقساطی گوشی A03

تاریخ انتشار:
1403/2/30 13:28:39

یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل A03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A03 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A03


خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ

این  مسئله که گوشی‌های سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر دنیا به شمار می‌روند، غیر قابل انکار است، اما شاید هر کسی توانایی خرید گوشی‌های رده بالای سامسونگ را نداشته باشد. سامسونگ برای این دسته از افراد نیز تدابیری اندیشیده و انواع مختلفی از گوشی‌های میان رده و پایین رده را وارد بازار کرده است.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی گوشی A03 سامسونگ پرداخته و در نهایت به شما یک راه مطمئن برای خرید قسطی گوشی A03 معرفی کنیم. پس اگر شما هم می‌خواهید برای خرید این گوشی اقدام کنید و از مشخصات آن مطلع شوید تا انتها با ما همراه باشید. 

بررسی دقیق گوشی سامسونگ A03

جزئیات ظاهری و نمایشگر

گوشی A03 سامسونگ از جدیدترین مدل‌های پایین رده گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود. به لحاظ ظاهری پشت این مدل گوشی از جنس پلاستیک بوده و با وجود یک نوع برجستگی مانع ایجاد خش در پشت گوشی می‌شود؛ همچنین در قسمت بالا سمت چپ گوشی دوربین قرار دارد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

صفحه نمایشگر گوشی A03 سامسونگ ‏PLS IPS بوده و با قطر شیش و نیم اینچی توانسته افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. چرا که نمایشگر این مدل گوشی سامسونگ نسبت به قیمت آن بسیار مناسب و با کیفیت است.

باتری

یکی از بزرگترین ویژگی‌های گوشی A03  سامسونگ باتری قدرتمند و 5000 میلی آمپری آن است که می‌تواند حتی تا یک و نیم روز پاسخگوی نیاز شما باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که شارژ شدن باتری این مدل گوشی سامسونگ سرعت نسبتا بالایی دارد و حدودا 2 ساعت زمان می‌برد تا شارژ آن فول شود.

پس اگر سرعت شارژ برای شما بسیار مهم است، ما خرید گوشی A03 سامسونگ را به شما توصیه نمی کنیم، ولی با توان بالایی که گوشی مدل A03  دارد، می‌توانید تا ساعت‌ها به انجام کارهای مختلف بپردازید. حال به موضوع کیفیت دوربین این گوشی پرداخته و در ادامه به معرفی یک راه مناسب برای خرید اقساطی گوشی A03 می‌پردازیم.

دوربین

از دوربین این مدل گوشی رده پایین سامسونگ نباید انتظار بسیار بالایی داشته باشید. این گوشی دارای دو لنز دوربین بوده که لنز اصلی آن 48 مگاپیکسل و دارای سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل می‌باشد. همچنین دوربین سلفی گوشی سامسونگ مدل A03 دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی است که نسبت به قیمت گوشی، کیفیت معقولی دارد.

اگر محیط عکاسی شما دارای نور مناسبی باشد می‌توان با دوربین گوشی A03 سامسونگ، تصاویر مناسبی را ثبت کرد. جالب است بدانید که باکس دوربین‌های این گوشی هیچ گونه بیرون زدگی نسبت به پشت گوشی ندارند. حال که با برخی از ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ آشنا شدید به موضوع خرید قسطی گوشی A03 بپردازیم.

چطور برای خرید اقساطی گوشی A03 اقدام کنم؟

اگر شما هم بعد از آشنایی با این مدل گوشی می‌خواهید برای خرید آن اقدام کنید می‌توانید برای خرید قسطی موبایل A03 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب اقدام کنید. فروشگاه قسطی کلاب یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین در حوزه فروش قسطی گوشی به شمار می‌رود. فرقی نمی‌کند شما بخواهید به صورت نقدی خرید کنید یا قسطی، این فروشگاه برترین‌های کالای دیجیتال را گرد هم آورده و آماده ارائه به شما است.

شما می‌توانید برای خرید انواع مدل‌های گوشی سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کرده و از پایین‌ترین قیمت‌ها، همچنین انواع روش‌های اقساط این فروشگاه نهایت بهره را ببرید.

سعی کردیم تا شما را با گوشی A03 سامسونگ آشنا کرده و در نهایت با معرفی یک فروشگاه مناسب برای خخرید قسطی گوشی A03 شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا عزیزانی که قصد خرید اقساطی موبایل سامسونگ را دارند بتوانند به راحتی از این فروشگاه برای خرید اقدام کنند. امیدوارم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را به شما منتقل کنیم.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a22 سامسونگ

خرید قسطی a22 سامسونگ
شرکت سامسونگ جز برترین برندهای دنیا است و محصولاتی باکیفیت دارد. برای خرید قسطی a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی m31

خرید قسطی گوشی m31
برند سامسونگ یکی از برترین برندهای کره‌ای است که به سادگی با برند اپل رقابت می‌کند و رقیب سر سختی به شمار می‌آید. برای خرید اقساطی...