خرید اقساطی گوشی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:36:32

برند جی پلاس علاوه بر فعالیت در زمینه لوازم خانگی، به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی گوشی جی پلاس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی جی پلاس


گوشی جی پلاس

جی پلاس نماینده شرکت گلدیران است كه پس از تحریم‌های آمریکا، فعالیت تولیدی خود را گسترش بیشتری بخشیده است. این برند در زمینه تولیدات لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی فعالیت زیادی دارد و تا به حال توانسته است تا دو گوشی هوشمند خوب را روانه بازار كند. در ادامه با معرفی محصول این برند همراه باشید. قابلیت خرید قسطی گوشی جی پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

معرفی گوشی جی پلاس مدل Q10

اولین گوشی هوشمند این کمپانی در سال 1398 به بازار معرفی و عرضه شد. با پیشرفتی که جی پلاس در تولیدات خود دارد، امکان صادرات و داشتن بازاری در حد کشورهای همسایه و خاورمیانه دور از انتظار نخواهد بود. با خرید اقساطی گوشی جی پلاس از تولیدات خوب ایرانی حمایت كنید.

مشخصات ظاهری و داشتن طراحی مناسب

این گوشی دارای ابعادی برابر با 77.7 × 159 در 8.6 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 175 گرم می‌باشد و قادر است تا دو سیم‌کارت را پشتیبانی کند. طراحی مناسبی دارد. بدنه این گوشی ظاهر جذاب و زیبایی دارد و در مقابل نور نیز جلوه‌ای رنگین کمانی و براق پیدا می‌کند.

در این گوشی نیز با یک جک 3.5 میلی‌متری صدا که در قسمت بالای گوشی قرار دارد، مواجه هستید. در لبه سمت راست دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن وجود دارد و در قسمت پایین نیز یک رابط USB تایپ C قرار گرفته است. با خرید قسطی گوشی جی پلاس یک گوشی شیک و برازنده داشته باشید.

ویژگی‌ها و خصوصیات صفحه نمایش

داشتن صفحه نمایش 6.2 اینچی که از فناوری‌های LCD و IPS بهره‌مند است و قادر است با رزولوشنی برابر 720 در 1520 پیکسل عمل کند، این گوشی را به یک گوشی با خصوصیات نمایشگر قابل قبول تبدیل می‌کند. 

تراکم پیکسلی صفحه نمایش چیزی در حدود 269 پیکسل می‌باشد. با توجه به قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، این محصول را برای خرید به یک گزینه مناسب تبدیل می‌سازد.

مشخصات سخت افزاری مطلوب

تراشه موجود در این گوشی ساخت شرکت مدیاتک و از نوع MT6761 Heilo A22 می‌باشد كه یک پردازنده چهار هسته‌ای است و معماری آن به صورت 64 بیتی می‌باشد. همچنین، یک رم 3 گیگابایتی در این دستگاه قرار گرفته است.

حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است. البته، امکان افزایش ظرفیت حافظه را تا 256 گیگابایت دیگر نیز توسط یک حافظه Micro SD خواهید داشت. با خرید اقساطی گوشی جی پلاس از تولیدات باكیفیت داخلی حمایت فرمایید.

دوربینهای دوگانه و دوربین سلفی

دوربین اصلی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و در آن یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی پرتره و عمق سنج وجود دارد. كیفیت فیلم‌برداری در این گوشی به صورت Full HD است و با نرخ 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. 

از طرفی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز به خوبی عمل می‌کند. همچنین قابلیت تشخیص اثر انگشت در قفل کردن و ویژگی‌های امنیتی نیز در گوشی سلفی وجود دارد.

قابلیت‌های ویژه و باتری مناسب

جالب توجه است که بدانید این دستگاه از نسخه اندروید 9 استفاده می‌کند و همچنین، یک باتری مناسب 3500 میلی آمپر ساعتی دارد. در بسته بندی این محصول با یک گلس محافظ نمایشگر، یک عدد هندزفری با کیفیت، یک قاب ژله‌ای بهره‌مند خواهید بود. با خرید اقساطی گوشی جی پلاس یک محصول مقرون به صرفه و مناسب خریداری فرمایید.

خرید گوشی جی پلاس

برای تهیه این محصول دیجیتالی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید اقساطی کالا بهره‌مند شوید. در این فروشگاه تسهیلاتی وجود دارد تا بتوانید از 4 لیزینگ متفاوت وام بگیرید و چند روز بعد، تمامی کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی جی پلاس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک پرو با چک

خرید قسطی مک بوک پرو با چک
اگر قصد خرید قسطی مک بوک پرو با چک را دارید می‌توانید به سادگی به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی mi band 6

خرید قسطی mi band 6
دنیای گجت‌های پوشیدنی بسیار پر تنوع است. شما می‌توانید برای خرید قسطی mi band 6 که متعلق به برند شیائومی است، به بخش ساعت...