خرید آیفون 12

تاریخ انتشار:
1403/2/14 01:46:16

کمپانی اپل از جدیدترین گوشی هوشمند خود پرده برداری کرده است و به زودی آیفون 12 را به بازار ارائه خواهد داد. برای خرید اقساطی آیفون 12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید آیفون 12


رونمایی از ستاره اپل

برند اپل در شب گذشته از آیفون 12 خد رونمایی کرده است و دنیا را برای بار دیگر به وجد آورده است. برند اپل با رونمایی از آیفون 12 خود بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که هنوز تکنولوژی و فناوری‌هایی وجود دارد که در گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد این گوشی استثنایی مطالبی را با شما در میان بگذاریم. اگر علاقه مند به داشتن اطلاعات در مورد این گوشی استثنایی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. ناگفته نماند که خرید نقدی یا اقساطی آیفون 12 به زودی در سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.

ویژگی‌های ظاهری متفاوت آیفون 12

جالب است بدانید که آیفون 12 نسبت به مدل قبلی خود تفاوت‌های بسیاری دارد. به طور مثال از مدل قبلی خود 16% سبک‌تر، 11% باریک‌تر و 15% کوچک‌تر است، همچنین دارای نمایشگر 6.1 اینچی می‌باشد و بسیار جذاب طراحی شده است. 

یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی جدید سپر سرامیکی آن است که در صفحه نمایشگر آن به کار رفته است و به گونه‌ای وظیفه حفظ و نگه داری صفحه نمایشگر را به عهده دارد و میزان آسیب رسیدن در مواقعی که به زمین برخورد می‌کند را به شدت کاهش می‌دهد. برای خرید اقساطی آیفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شارژر منحصر به فرد آیفون 12

کمپانی اپل برای محصول جدید خود یک شارژر استثنایی طراحی کرده است. این شارژر که شارژر بی‌سیم مگ سیف نام دارد، مانند یک نعلبکی می‌ماند که با قرار دادن گوشی آیفون در آن شروع به شارژ کردن گوشی می‌کند.

ناگفته نماند که اپل واچ جدید آیفون و دیگر لوازم جانبی آن با مگ سیف سازگار هستند و به راحتی شارژ خواهند شد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون 12 از قسطی کلاب جدیدترین گوشی هوشمند دنیا را از آن خود کنید.

رنگبندی متنوع

اکثر اوقات کمپانی اپل رنگ‌های محدودی را ارائه می‌دهد و زیاد رنگنبدی متنوعی را در محصولت خود به کار نمی‌گیرد، اما این بار کمپانی اپل متفاوت عمل کرده است و برای آیفون 12 خود رنگبندی متنوع با رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، سبز و آبی را به کار برده است. با خرید اقساطی آیفون 12 از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

فناوری 5G

آیفون 12 دارای فناوری جدید 5G است و به گونه‌ای طراحی شده است که بسته به موقعیت و مکانی که دارید به صورت هوشمند از 4G به 5G و بالعکس تغییر پیدا می‌کند و دیگر نیازی بع تنظیمات ندارد. برای خرید نقدی یا اقساطی آیفون 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

نحوه خرید اقساطی آیفون 12 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های آنلاین در کشور است که دارای تمامی کالاهای موجود در بازار می‌باشد. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مد نظر می‌توانید خرید نقدی یا اقساطی خود را انجام دهید.

سایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود شرایط خرید اقساطی را امکان پذیر کرده است. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب باید از یکی از شرکت‌های زیر اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید:

_ لیزینگ پارسیان

_ لیزینگ فراز اندیشان

_ لیزینگ صنعت و معدن

_ بای چک

شما با انتخاب یکی از روش‌های بالا قادر خواهید بود تا سقف 150 میلیون تومان از قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

ناگفته نماند که شما می‌توانید با خرید نقدی از قسطی کلاب، تخفیفات ارزنده‎‌ای را از آن خود کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل a32

خرید اقساطی موبایل a32
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ که بسیار با صرفه است مدل A32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی هدست سونی

خرید قسطی هدست سونی
یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدست‌های دنیا متعلق به برند سونی است. برای خرید قسطی هدست سونی به بخش هدفون در دسته بندی کالای...