گوشی اقساطی - مدل های گوشی موبایل

تاریخ انتشار:
1403/2/7 06:02:09

گوشی های موبایل به یک کالای مورد نیاز در خانه ها تبدیل شده است و نمی توان آن ها را از زندگی روزمره خود جدا کرد. قابلیت ها و امکانات مختلف گوشی های موبایل برای تمام سنین طراحی شده است. برای مشاهده گوشی ها به بخش خرید قسطی گوشی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

                                              

                            


فروشگاه موبایل قسطی کلاب

شرایط مختلف زندگی افراد و توان مالی آن ها از دلایلی است که شرکت های تولید کننده کالای دیجیتال را به این وا داشته است که تولیدات خود را به روز کرده و موبایل های باکیفیتی را تولید و عرضه کنند تا سهم فروش خود را در بازار های جهانی افزایش دهند و نیاز افراد را برطرف کنند. شرکت های مطرح و نام آشنایی که تولیدات خود را شروع کرده اند مانند سامسونگ و اپل، سهم زیادی از فروش را در اختیار خود دارند و به طور مداوم در حال به روز رسانی محصول های خود هستند.

قسطی کلاب یک سایت فروش اقساطی به صورت اینترتی است که انواع مختلفی از کالای دیجیتال و لوازم خانگی را به فروش می رساند. خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب با مراجعه به بخش کالای دیجیتال امکان پذیر است. قسطی کلاب یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی می باشد که تنوع بسیار زیادی دارد. تنوع موبایل های بسیار زیاد این شرکت و همکاری این شرکت با برند های مطرح جهان این شرکت را از دیگر شرکت ها متمایز کرده است.

گوشی های نوکیا 

یکی از شرکت های مطرح در تولید گوشی های باکیفیت نوکیا است که در زمینه تولید و طراحی گوشی های موبایل نام اشنا می باشد. نوکیا با قدرت وارد حوزه موبایل شده است و موبایل های مختلف در رده های مختلف را وارد بازار کرده است. این کمپانی با عرضه گوشی های هوشمند در سطح بالا سعی می کند که تولیدات خود را در بازار های جهانی افزایش دهد تا به این ترتیب بتواند رضایت خریداران خود را جلب کند.

در واقع نوکیا سیاستی را اتخاذ می کند تا به این وسیله بتواند میزان خریداران خود را در حوزه گوشی های هوشمند افزایش دهد. نوکیا 8 پرچمدار این کمپانی می باشد که از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است و توان پردازشی این دستگاه بسیار بالا می باشد.

نوکیا 8 دارای بدنه ای از جنس فلز می باشد که در رنگ های نقره ای، آبی و قهوه ای روانه بازار شده است. صفحه نمایش این موبایل 5.3 اینچ می باشد و رزولوشن تصویر در این صفحه نمایش 1440 در 2560 پیکسل است. پنل به کار رفته در آن از نوع IPS LCD می باشد و پردازنده این موبایل اسنپدراگون 835 می باشد که 8 هسته ای می باشد و قادر است، اطلاعات را با فرکانس 2.5 گیگاهرتزی پردازش کند. پردازنده گرافیکی این موبایل ادرینو 540 می باشد و حافظه رم این موبایل 4 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است که تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین ظرفیت باتری آن 3090 میلی آمپر بر ساعت است.

یکی از قابلیت های مهم در خرید گوشی های موبایل، دوربین آن ها می باشد که هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد مورد اسقبال بیشتری قرار می گیرد. دوربین اصلی این موبایل دوگانه است که هر دو 12 مگاپیکسل می باشند و همچنین دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است.

شرایط فروش ویژه در قسطی کلاب

در واقع در شرایط امروز با توجه به نوسانات قیمت در بازار بسیاری از افراد به منظور خرید موبایل دچار مشکل شده اند و در چنین شرایطی ما به شما خرید اقساطی گوشی های موبایل را پیشنهاد می کنیم که با شرایط فوق العاده در سایت قسطی کلاب وجود دارد.

خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از سه روش خرید از بای چک یا لیزینگ صورت می‌گیرد.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور فروش اقساطی است و شما با مشاهده مدل گوشی از طریق این سایت می توانید اقدام به خرید اقساطی این گوشی ها کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشي s21 fe

خرید قسطي گوشي s21 fe
اگر تمایل به خرید قسطي گوشي s21 fe دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به...

خرید اقساطی airpods با چک

خرید اقساطی airpods با چک
هندزفری‌های بی سیم امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند و برندهای معروفی مانند اپل پیشرو در تولید این محصولات هستند، برای خرید اقساطی...