خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 03:21:03

یکی از گوشی‌های برند هوآوی مدل p40 می‌باشد که طراحی منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی


بررسی گوشی p40 pro

اکنون در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند اطراف ما را احاطه کرده‌اند و برای اکثر کارهای روزمره به آن‌ها احتیاج داریم. از طرفی با توجه به شرایط کنونی و اینکه اکثر کسب و کارها روی به خرید و فروش اینترنتی و مجازی آورده‌اند؛ خرید یک گوشی هوشمند به روز و با کیفیت معقولانه به نظر می‌رسد. 

گوشی p40 pro هوآوی، یکی از این محصولات مناسب بوده که در ادامه بررسی خواهد شد. همچنین شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی هم اقدام کرده که نحوه آن در انتهای مطلب توضیح داده خواهد شد.

همان طور که می‌دانید شرکت هوآوی در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکت‌های گوشی سازی دنیا بوده که توانسته با ارائه کیفیتی مناسب در کنار قیمتی معقولانه و منطقی، مشتریان زیادی را جذب کند. 

این برند در کنار مجموعه‌هایی همچون شیائومی، اپل و سامسونگ جزو شناخته شده ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. یکی از محصولات جدید و پرچم‌دار این شرکت، گوشی p40 pro بوده که توانسته با مشخصات بسیار عالی و شگفت انگیز خود، به سرعت در بین طرفداران این برند محبوب شود. برای خرید اقساطی گوشی p40 pro هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

انتخاب حرفه‌ای

این گوشی در سال 2020 به صورت رسمی عرضه شده است. نمایشگر به کار رفته در آن یکی از بهترین‌ها در این بازه قیمتی بوده و از نوع OLED لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ می‌باشد. ابعاد آن 6.58 اینچ (~91.6% نسبت نمایشگر به بدنه) بوده که همان طور که مشاهده می‌کنید از نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوبی بهره مند است.

میزان رزولوشن این گوشی هوشمند 1200 در 2640 پیکسل (~441 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) بوده که بازهم در این مورد تراکم پیکسلی آن هم عدد بسیار بالایی است. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این صفحه نمایش می‌توان به پوشش فضای DCI-P3، پشتیبانی از HDR10+ و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتزی اشاره کرد. وزن کلی این محصول حدود 209 گرم است.

ساخت بدنه این گوشی به صورت جلوی شیشه‌ای (Aluminosilicate glass)، پشت شیشه‌ای (Aluminosilicate glass) و فریم آلومینیومی است. همچنین گفتنی است که گواهی محافظتی این محصول به صورت گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار (تا 2 متر برای مدت 30 دقیقه) است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض با اندروید 10 عرضه می‌شود. برای خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اما یکی از نکاتی که کاربران زیادی نگران آن هستند، این است که این گوشی هوشمند هوآوی هم مانند اکثر محصولات جدید این برند از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند. تراشه به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع HiSilicon Kirin 990 5G (هفت نانومتری) است که از قدرت پردازش بسیار بالایی نیز برخوردار است. 

می‌توانید تست دقیق عملکرد پردازشی این تراشه را در وبسایت‌های بررسی و تست پردازنده‌های مختلف مشاهده کنید. پردازنده گرافیکی این محصول که به پردازنده در عملکردهای پردازشی کمک فراوانی می‌کند از نوع Mali-G76 MP16 می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی p40 pro هواوی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسل (لنز واید، f/1.9، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)، 12 مگاپیکسل (پریسکوپ، لنز 125 میلی‌متر تله‌فوتو، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، ، زوم اپتیکال 5 برابر، f/3.4) و 40 مگاپیکسل (لنز 18 میلی‌متری فوق‌عریض، 1/1.54 اینچ، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز) و TOF 3D (تشخیص عمق تصویر) می‌باشد. 

دوربین سلفی آن هم از دو نوع 32 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.8 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، f/2.2) و IR TOF 3D (سنسور بایومتریک تشخیص عمق تصویر) تشکیل شده است. این محصول فاقد جک 3.5 میلی‌متری بوده و همچنین دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 40 وات، شارژ سریع بی‌سیم 27 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس است.

شرایط استثنایی خرید قسطی گوشی p40 pro هواوی

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی p40 pro هواوی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید. این مجموعه فروش قسطی موبایل هواوی را هم انجام داده و می‌توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را هم به صورت اقساط و هم نقدی خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s20

خرید اقساطی گوشی s20
موبایل s20 جدیدترین گوشی برند سامسونگ است که به زودی وارد بازار فروش می شوند. این گوشی با امکاناتی که دارد باعث حیرت کارشناسان...

خرید قسطی s21 fe سامسونگ

خرید قسطی s21 fe سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگی بی شک s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...