خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s

تاریخ انتشار:
1403/2/14 05:01:37

برند هوآوی با ارائه بهترین محصولات دیجیتالی امروزه پیشرفت به شدت فوق‌العاده‌ای داشته است. اگر تمایل به خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل y8s دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s

هوآوی مدل y8s

این محصول یکی از شاهکارهای کمپانی چینی شیائومی می‌باشد که در سال 2020 به بازار عرضه شده است. این محصول در دو رنگ سبز و مشکی تولید شده است. 

این دستگاه می‌تواند از دو سیم‌کارت با سایز نانو استفاده کند. از جمله خصوصیات مشهود این دستگاه داشتن حسگر اثر انگشت، تبلت بودن‌گوشی، دوربین اصلی دوگانه و و ویژگی‌های مناسب بازی و عکاسی می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل y8s در قسطی کلاب فراهم شده است.

بدنه این اسمارت فون، ابعادی برابر 162.4x77.1x8.1 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 180 گرم دارد. بدنه از پلاستیک بسیار درخشان و زیبایی ساخته شده است. 

از نظر امکانات نرم افزاری، این گوشی از سیستم عامل اندروید 9 بهره می باشد و رابط کاربری آن EMUI 9.1 است. این دستگاه، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و همچنین، منوی فارسی دارد.

نمایشگر

صفحه نمایش این گجت، سایز 6.5 اینچی دارد و از تکنولوژی چند لمسی خازنی برخوردار می‌باشد. این صفحه نمایش، از نوع LCD و IPS می‌باشد. همچنین، دارای رزولوشنی برابر با 1080 در 2340 پیکسل است و قابلیت نمایش Full HD را دارا می‌باشد. 

تراکم پیکسلی 396 پیکسل در هر اینچ است و قادر است تا 16 میلیون رنگ واقعی را به شما نشان دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 82.8 درصد است و می‌توانید از چندین لمس همزمان برخوردار شوید. صفحه نمایش این دستگاه به صورت فول ویو می‌باشد. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s لذت تماشا را تجربه کنید!

خصوصیات سخت افزاری

این دستگاه قدرتمند از تراشه‌ دوازده نانومتری Kirin 710 برخوردار است که یک پردازنده هشت هسته‌ای است و فرکانس آن در حوزه 1.7 تا 2.2 گیگاهرتز است. 

همچنین، پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G51 می‌باشد. از نظر حافظه نیز، دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم است. به علاوه قادرید تا از یک میکرو اس دی تا 512 گیگابایت نیز استفاده نمایید. با خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل y8s دقت، سرعت و کارایی را تجربه کنید!

دوربین‌های دوگانه اصلی و سلفی

یک فلش ال ای دی نیز در کنار این دو دوربین قرار گرفته است. سرعت فیلم برداری این دوربین‌ها 30 فریم بر ثانیه و بار رزولوشنی برابر با 1080p و به صورت فول اچ دی می‌باشد.

دو دوربین سلفی نیز در این گوشی قرار گرفته که دوربین اول 8 مگاپیکسلی و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی است. دوربین‌های سلفی به صورت گسترده و همراه با سنجش عمق می‌باشند. 

به علاوه، قابلیت عکاسی HDR و فیلم برداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1920 در 1080 را دارند. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s هنرمندانه عکاسی کنید!

قابلیت‌های ارتباطی و اتصال، باتری و حسگرها

این گوشی هوشمند، دارای فناوری ارتباطی بلوتوث، وای فای و GPS است. همچنین، یک درگاه ارتباطی MicroUSB دارد. این دستگاه دارای بلندگو و خروجی صدا می‌باشد و یک جک سه و نیم میلیمتری صدا نیز دارد. باتری موجود در این گوشی، از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است.

این گوشی، سنسورهایی مثل اثر انگشت، مجاورتی، قطب نما، روشنایی و شتاب سنج به کار رفته است همراه با این گوشی از این دفترچه راهنما، آداپتور شارژ، یک برچسب محافظ صفحه نمایش و یک کابل MicroUSB برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی موبایل هوآوی مدل y8s از امکانات ویژه بهره‌مند شوید!

خرید موبایل هوآوی مدل y8s

اگر مایلید تا موبایل هوآوی مدل y8s را خريداري نماييد، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای كه این سایت، در زمینه خرید نقدی و اقساطی به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهد، استفاده كنید. 

برای خرید غيرنقدي می‌توانید از این سایت اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و به یکی از چهار روش موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل هوآوی مدل y8s است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تبلت جدید لنوو

فروش اقساطی تبلت جدید لنوو
اگر به دنبال خرید اقساطی تبلت لنوو با قیمتی عالی هستید، به سایت قسطی کلاب بیایید و در دسته بندی کالای دیجیتال بخش تبلت خرید خود را...

خرید نقدی گوشی اپل

خرید نقدی گوشی اپل
شرکت اپل یکی از موفق ترین و ثروتمندترین شرکت های دنیا می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی اپل دارید، به بخش کالای دیجیتال در...