خرید قسطي تلویزیون تی سی ال

تاریخ انتشار:
1403/2/11 06:03:35

برند تی سی ال یکی از خوشنام ترین برندها در زمینه طراحی و تولید تلویزیون می‌باشد که در ایران طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطي تلویزیون تی سی ال به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي تلویزیون تی سی ال

تلویزیون تی سی ال

مدلP65USL  سایزی 50 اینچی دارد که برای یک سالن بزرگ خانگی بسیار مناسب است. شرکت مادیران این تلویزیون را گارانتی می‌كند. صفحه نمایش این تلويزيون با تکنولوژی LED تولید شده است و نوع صفحه آن به صورت تخت می‌باشد. 

همچنین، قادر است تا تصاویر را با کیفیت‌های Ultra HD و 4K به نمایش بگذارد. رزولوشن این صفحه نمایش 2160 در 3440 پیکسل است و نسبت تصویر در آن 16:9 می‌باشد. به علاوه، دارای قابلیت HDR است.

اين دستگاه تلویزیون، دارای یک زاویه دید 178 درجه‌ای است و به راحتی می‌توانید، از دو طرف آن دید کاملی به صفحه نمايش داشته باشید. مدت زمان پاسخگویی در این تلویزیون در حالت كار 9.5 ميلی ثانيه است.

کنتراست صفحه نيز مناسب می‌باشد. این دستگاه تلويزيون، قادر است تا در حدود یک میلیارد رنگ زنده و واقعی را به نمایش بگذارد! قابليت خرید اقساطي تلویزیون تی سی ال در قسطی كلاب فراهم شده است.

قابلیت‌های صوتی

این دستگاه مجهز به بلوتوث است که از آن برای اتصال به اسپیکر و ساندبار استفاده می‌کند. به علاوه، خروجی صدای دیجیتالی و از نوع اپتیکال و همچنین خروجی هدفون دارد. با خرید قسطي تلویزیون تی سی ال برای خود يک سينمای خانگی ايجاد كنيد.

مشخصات سخت افزاری

از نظر امکانات اتصال دارای رابط هوشمند می‌باشد. همچنین، گیرنده دیجیتالی از نوع تیونر DVB-T2 دارد. حافظه داخلی این تلویزیون 8 گیگابایت است و پردازنده مرکزی CA9 قادر است تا با فرکانس 1 گیگاهرتزی عمل کند.

پردازنده گرافیکی از نوع Mali 400x2 می‌باشد. ولتاژ ورودی نيز در محدوده بین 100 تا 240 ولت عمل می‌کند. با خرید قسطي تلویزیون تی سی ال يک دستگاه هوشمند داشته باشيد.

قابليت‌ها

از جمله قابلیت‌های این تلویزیون پشتیبانی از سيستم‌های NTSC / PAL می‌باشد. همچنين از فناوری HDR10 نيز پشتيبانی می‌كند. دارای قابلیت ماشین زمانی است و به راحتی می‌توانید در حین تماشا، فيلم در حال پخش را ذخيره كنيد و به لحظات قبلی فيلم برگرديد! 

همچنین دارای قابلیت PVR می‌باشد. در اين صورت به آسانی می‌توانيد تصاوير را با فرمتی ديجيتالی درون حافظه جانبی خود از جمله فلش ضبط نماييد. مجهز به EPG است و قادريد تا اطلاعات تمامی فيلم‌ها و برنامه‌های تلويزيونی را به همراه اطلاعاتشان دريافت كنيد.

به علاوه، اين تلویزیون قابلیت اسکرین میرورینگ را نیز دارد و به راحتی می‌توانيد تصوير نمايشگر موبايل خود را بر روی تلويزيون تماشا نماييد. اين تلویزیون فرمت‌های تصویر متعددی را پشتیبانی می‌کند.

همچنین، شما می‌توانید به راحتی فایل‌های دلخواه خود را به وسیله گذرگاه‌های ارتباطی موجود در این دستگاه، پخش نمایید. با خرید اقساطي تلویزیون تی سی ال دستگاهی مدرن تهيه نماييد.

درگاه‌های ارتباطی

از نظر درگاه‌های ارتباطی دارای دو عدد درگاه USB است. به علاوه، دارای درگاه کامپوزیت و رابط كامپوننت می‌باشد. با این تلویزیون می‌توانید به وسیله وای فای و به صورت بی سیم متصل شوید. همچنین دارای پورت شبکه LAN می‌باشد و دارای ورودی آنتن است. این تلویزیون دارای دو عدد ریموت کنترلی است.

مشخصات ظاهری

می‌توانید اين دستگاه را بر روی میز قرار دهید و یا در صورت دلخواه به دیوار متصل نماييد. ميزان مصرف برق در حالت عادی در این دستگاه 120 وات و در حالت آماده به کار 0.5 وات می‌باشد.

ابعاد تلویزیون با شرط قرار گرفتن پایه‌ها 112.7 × 71.15 × 23.9 سانتی متر مكعب و وزن آن 10.2 کیلوگرم می‌باشد. با خرید قسطي تلویزیون تی سی ال زيبايی در طراحی را مشاهده نماييد!

خريد تلویزیون تی سی ال

برای خريداری این دستگاه تلويزيونی به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارائه شده توسط این فروشگاه ایرانی بهره‌مند شويد. در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید با یکی از چهار روش موجود در سایت، اعتبار كسب نماييد. پیشنهاد ما خرید اقساطي تلویزیون تی سی ال از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت گوشت کوب برقی فلر

قیمت گوشت کوب برقی فلر
گوشت کوب یکی از لوازم خانگی بسیار خوب برای کمک به آشپزی در خانه است. گوشتکوب برقی فلر با دارا بودن تیغه های قدرتمند توانایی هم زدن انواع خمیر و سس ها

فروش قسطی ماشین لباسشویی بوش

فروش قسطی ماشین لباسشویی بوش
محصولات خانگی بوش یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خانگی است که به هیچ عنوان مشکلی برای شما پیش نخواهند آورد و تا سالیان ....