فروش اقساطی یخچال فریزر دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 19:39:21

یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال در دنیا برند دوو الکترونیک می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی یخچال فریزر دوو



مقدمه

در سال‌های اخیر بعد از اینکه برخی برندهای مطرح لوازم خانگی به دلیل تحریم مجبور به ترک کشور ما شدند برخی برندهای با کیفیت همچنان به فعالیت خود ادامه دادند. یکی از این برندهای با کیفیت دوو می‌باشد. در این شرایط اقتصادی خانواده‌ها عمدتا قادر به خرید نقدی لوازمی مانند یخچال نمی‌باشند در صورتی که امکان خرید قسطی یخچال فریزر دوو فراهم شود بسیار عالی و مناسب خواهد بود. 

مشخصات و ویژگی های یخچال فریزرهای دوو

در این بخش به  بیان مشخصات مدل خاصی از یخچال فریزر نمی‌پردازیم و ویژگی‌های عمومی جدیدترین مدل‌ها را بیان خواهیم کرد:

1.این یخچال فریزرها عمدتا با رتبه مصرف انرژی A+ و کمتر به بازار عرضه می‌شوند. که برای لوازم خانگی با این حجم موتور و کارایی بسیار مناسب و ایده آل می‌باشد.

2.این لوازم در جدیدترین مدل‌ها بدون برفک می‌باشند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه استفاده خواهند کرد.

3.نوع کمپرسور این محصولات از فناوری جدید High Efficiency استفاده می‌کند که از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه می‌باشد.

4.این محصولات در رنگ‌های سفید و سفید چرمی که در مورد این وسایل بازارپسندی بیشتری نسبت به سایر وسایل دارد به بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود.

5.مهمترین ویژگی یک یخچال فریزر ظرفیت آن می‌باشد. این گنجایش در اندازه 24 فوتی در یخچال برابر 267 لیتر و در فریزر برابر 100 لیتر است. خرید اقساطی یخچال فریزر دوو در صورت محقق شدن بسیار باعث رضایت مشتریان خواهد شد.

6.داشتن آبسرد کن بر روی درب، بوق اخطار باز ماندن درب یخچال و فریزر و قابلیت انجام فریز سریع از ویژگی‌های این یخچال فریزر می‌باشد. 

7.این محصولات عموما با ضمانت 24 ماهه و گارانتی 60 ماهه کمپرسور به بازار عرضه می‌شوند. مشتریانی که بتوانند خرید اقساطی یخچال فریزر با این شرایط را انجام دهند قطعا از خرید خود رضایت کامل را خواهند داشت. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

8.از دیگر تکنولوژی‌هایی که در این مدل‌ها از آن استفاده می‌شود عبارت است از: حالت مسافرت که در این حالت دستگاه با کمترین انرژی ممکن و کمترین مصرف برق کار خواهد کرد. تکنولوژی گردش باد و سرمای 3 بعدی که این فناوری سرما و گردش هوا را به تمام نقاط یخچال خواهد رساند. محفظه مخصوص نگهداری بطری که حالت تاشو دارد. استفاده از لامپ‌های ال ای دی که علاوه بر داشتن کیفیت دارای مصرف کمتر نیز می‌باشند. داشتن محفظه‌هایی که قابلیت تنظیم رطوبت دارند و برای نگهداری میوه و سبزیجات مناسب می‌باشند. استفاده از نوار آنتی سپتیک و آنتی باکتریال برای سالم نگه داشتن محیط یخچال که کاربر قادر خواهد بود تا این نوار را در دوره‌های زمانی تعیین شده تعویض نماید.

9.از فناوری‌هایی که در محوطه داخلی یخچال فریزرهای جدید دوو استفاده شده است می‌توان به: استفاده از  فیلترهای بوگیر یا ضد بو که مانع از انتقال و نشستن بوی مواد غذایی بر روی سایر غذاها می‌شود. استفاده از طبقاتی با جنس شیشه مخصوص ضد شوک که با سرد و گرم شدن ناگهانی کیفیت خود را از دست نداده و دچار شکستگی نمی‌شود. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

10. قیمت این محصولات در مدل‌های مختلف در بازار امروز لوازم خانگی در محدوده 10.5 میلیون تا 11 میلیون تومان می‌باشد. که اگر خرید اقساطی یخچال صورت پذیرد برای مشتری بسیار مناسب خواهد بود. 

خرید قسطی یخچال فریزر دوو را از کجا می‌توانیم انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی این لوازم خانگی با کیفیت و با تکنولوژی جدید می‌توانید از سایت www.ghesticlub.com استفاده کنید. تنها با مراجعه به این سایت متوجه خواهید شد که با اطمینان و بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این مرکز خرید خود را انجام دهید. زیرا که هر نوع تضمینی که برای پیگیری سفارشات و اصل بودن کالا نیاز است در این سایت به شما داده خواهد شد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی تلویزیون xvision

فروش قسطی تلویزیون xvision
برند ایکس ویژن محصولات با کیفیت و مدرنی دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون xvision به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021

فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021
کمپانی سامسونگ در حوزه لوازم خانگی پیشرفت‌های ویژه‌ای داشته است. جدیدترین محصول سامسونگ در سال 2021 یک تلویزیون استثنایی...