خرید اقساطی گوشی z flip

تاریخ انتشار:
1403/2/26 04:40:29

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند سامسونگ z flip می‌باشد که طراحی بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی z filip به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی z filip


بررسی گوشی z flip

این پرچمدار سامسونگ، قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. در دو رنگ طلایی و بنفش به بازار عرضه شده است و اصالت و سلامت فیزیکی کالا آن را گارانتی می‌نماید.

تنها از یک سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند. ابعاد آن در حالت تا نشده 167.3 * 73.6 * 7.2 میلی‌مترمکعب و در حالت تا شده 87.4 * 73.6 * 17.3 میلی‌متر مکعب است. به علاوه، وزن 183 گرمی دارد.

جنس جلوی دستگاه از شیشه و جنس فریم نیز از آلومینیوم می‌باشد. دارای گواهینامه مستر کارت و ویزا است. از سیستم عامل اندروید نسخه 10 و رابط کاربری One UI 2 استفاده می‌کند.

این دستگاه در سال 2020 به بازار عرضه شده است. قابلیت خرید قسطی گوشی z flip در قسطی کلاب فراهم شده است. در ادامه با معرفی این پرچمدار همراه باشید.

مشخصات نمایشگر

این دستگاه هوشمند از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی تا شونده و داینامیک امولد پلاس استفاده می‌کند. تراکم پیکسلی این صفحه 425 پیکسل در هر اینچ است و قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به عرصه نمایش بگذارد. این تلفن هوشمند تاشو رزولوشنی برابر 2636 در 1080 پیکسل دارد.  

نسبت نمایشگر به بدنه چیزی در حدود 82.5 درصد است. یک لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد. همچنین دارای قابلیت صفحه همیشه روشن است. با خرید قسطی گوشی z flip یک نمایشگر بی‌نظیر را تجربه كنید!

مشخصات سخت افزاری

هسته اصلی این اسمارتفون یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 می‌باشد که در حدود 7 نانومتر سایز دارد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی بین 1.78 تا 2.95 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی آن نیز آدرنو 640 است و می‌تواند به خوبی جزئیات گرافیکی را پردازش کند.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی است. متاسفانه، قابلیت نصب کارت حافظه ندارد. با خرید اقساطی گوشی z flip قدرت، سرعت و كارایی را تجربه كنید!

دوربین‌های دوگانه و دوربین سلفی

این اسمارتفون، دارای یک دوربین دوگانه است. دوربین اصلی یک لنز 12 مگاپیکسلی از نوع واید می‌باشد که قادر به فوکوس خودکار دوال پیکسل و تشخیص فاز است. 

همچنین، دارای لرزشگیر اپتیکال تصویری است. دوربین فوق گسترده نیز یک لنز 12 مگاپیکسلی است که در کنار دوربین اصلی قرار دارد. فلش LED نیز در کنار دوربین‌های اصلی قرار گرفته است.

همچنین دارای قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت عکاسی HDR می‌باشد و قادر است تا با سرعت 30 یا 60 فریم در هر ثانیه و با کیفیت 2160 پیکسل به فیلمبرداری بپردازد و از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 10 مگاپیکسلی از نوع واید می‌باشد که دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز است.

مشخصات صوتی

این دستگاه فاقد جایگاه هندزفری است و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد، ولی مشخصات صوتی توسط شرکت AKG تنظیم شده است. با خرید اقساطی گوشی z flip كیفیت صدای واقی را تجربه كنید!

باتری ماندگار

این اسمارتفون از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت برخوردار است که با یک شارژر سریع 15 واتی به سرعت شارژ می‌شود. همچنین قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز دارد.

حسگرها، ویژگی‌های ارتباطی، اتصالاتی

این تلفن هوشمند از اسکنرهای اثر انگشت، فشارسنج، شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ و سنسور مجاورتی بهره‌مند است. به علاوه، دارای اتصال مستقیم به وای فای، هات اسپات، بلوتوث، GPS ، NFC و USB تایپ C می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی z flip همیشه متصل باشید!

خرید گوشی z flip

برای تهیه این پرچم دار فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این فروشگاه مجازی بهره‌مند شوید. از طریق یکی از چهار روش موجود در این وب سایت اقدام کنید.

از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای دیجیتالی مطلوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z flip از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی Redmi note 8 pro

گوشی Redmi note 8 pro
انتخاب گوشی Redmi note 8 pro یکی از بهترین تصمیمات شما خواهد بود. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi note 8 pro به بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک

خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک
یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل، هرمس نام دارد. برای خرید قسطی اپل واچ هرمس با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...