خرید نقدی پنکه سانی

تاریخ انتشار:
1403/2/11 03:42:06

وجود یک پنکه باکیفیت و عالی در هر خانه و محیط کاری ضروری و لازم است. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی پنکه سانی هستید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی پنکه سانی

شرکت سانی 

کمپانی سرایش که تولید کننده لوازم خانگی سانی می‌باشد، در سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را آغاز کرد. برند معروف سانی از جمله تولیدات این شرکت می‌باشد. 

شرکت سانی در ابتدا کار خود را در اصفهان آغاز کرد و با فعالیت‌های منسجم و پایدار خود توانست در ۱۵ گروه محصول لوازم خانگی، بیش از ۱۰۰ کالا تولید کرده و وارد بازار گرداند. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی پنکه سانی مطلع گردید. 

محصولات شرکت سانی 

برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی پنکه سانی بایستی بدانید که از جمله محصولات این شرکت در ردیف لوازم خانگی، می‌توان به انواع پنکه‌های سقفی، دیواری، رومیزی اشاره کرد و از دیگر کالاهای آن، آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت، جاروبرقی، آسیاب مخلوط کن و ماشین لباسشویی را نام برد. 

تاریخچه ساخت پنکه 

پنکه در واقع یک ابزار مکانیکی است که کاربرد مشابه باد بزن را دارد منتهی به صورت برقی به اصطلاح می‌توانیم پنکه را یک بادبزن برقی بنامیم. این وسیله برقی که برای خنک و مطبوع ساختن هوای داخلی ساختمان‌ها به کار می‌رود، در سه مدل سقفی، دیواری و رومیزی ساخته ‌شده و به بازار عرضه می‌گردد. 

لازم به ذکر است که موارد مصرفی پنکه در مکان‌هایی است که به علت درصد بالای شرجی بودن هوا، قادر به استفاده از کولر آبی نمی‌باشند. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی پنکه سانی مطلع گردید.

پنکه حاوی پره‌های اریبی می‌باشد که با چرخش این پره‌ها باعث جا به جایی و خنک ساختن محیط می‌گردد، البته که در سری جدید پرده‌های ساخته شده، این پره‌ها حذف گردیده‌ است. واژه پنکه از زبان سانسکریت وام گرفته شده ‌است و منظور بال پرنده می‌باشد. 

اولین پنکه‌های ساخته شده صفحه تختی بودند که از سقف آویزان می‌شدند و با یک بند که به این صفحه اتصال داشت، به صورت دستی هوای داخل محیط را جابه جا می‌کردند. 

پنکه سانی 

پنکه برقی یک از ضروری‌ترین و بهترین ابزارها در فصل‌ گرم تابستان به شمار می‌رود. شرکت سانی در زمینه طراحی و ساخت انواع پنکه سقفی، دیواری و رومیزی توانسته بسیار خوب عمل کرده و محصولات با کیفیتی را تولید و وارد عرصه بازار گرداند.

این شرکت ایرانی که در سال ۱۳۵۷ هجری شمسی آغاز به کار کرده‌ است، عمده‌ترین فعالیت خود را در زمینه تولید پنکه قرار داده ‌است. در ادامه برای خرید اقساطی پنکه سانی با ما همراه باشید. 

جدیدترین پنکه‌های سانی 

از جدیدترین پنکه‌های سانی می‌توان به مدل DWS-4200 اشاره کرد. این پنکه سه منظوره بوده و به سه صورت رومیزی، ایستاده و همچنین اتصال به دیوار به کار می‌رود. 

پنکه جدید سانی، ریموت کنترل داشته و دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش سانی و ۲۵ ماه گارانتی شرکت سانی را دارا می‌باشد. این پنکه همچنین تایمر داشته و فیوز ایمنی حرارتی دارد. تمام قطعات آن پوشش الکترواستاتیک داشته و قدرت موتور ۵۰ وات دارد. 

همچنین این پنکه دارای حالت ریتمیک بوده و دارای استاندارد است. شش کلید تنظیم سرعت دارد و لوله تلسکوپی آن، فلزی آبکاری شده ‌است. این پنکه در رنگ سفید در بازار موجود می‌باشد. از دیگر مدل‌های جدید شرکت سانی همچنین می‌توان به DWS-3600 سانی اشاره کرد. 

این پنکه در دو رنگ سفید نقره‌ای و مشکی نقره‌ای به بازار عرضه شده ‌است. برخلاف مدل قبلی کلید تنظیم سرعت آن، سه سرعته می‌باشد. ۶۰ وات قدرت موتور داشته و دارای حرکت سینوسی می‌باشد. برای مقایسه باید بدانید که پنکه مدل قبلی سانی این حرکت سینوس را ندارد.

خرید نقدی یا اقساطی پنکه سانی 

شما می‌توانید برای خرید اقساطی پنکه سانی، به سایت اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کرده و بلافاصله پس از ثبت نام در این سایت، از سمت شرکت قسطی کلاب می‌توانید از طریق خدمات بای چک و لیزینگ خرید اقساطی خود را انجام دهید و تجربه یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب

خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب
بهترین کولرگازی با برند ایرانی بی شک مارک جی پلاس است. برای خرید اقساطی کولر گازی جی پلاس از قسطی کلاب به بخش سرمایشی در دسته...

خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس

خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس
برند پارس برندی موفق و ایرانی در حوزه تولید یخچال فریزر می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر و پارس به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...