فروش اقساطی گوشی a52 s

تاریخ انتشار:
1403/2/13 14:35:26

یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ با ظاهری جذاب و کارایی استثنایی بی شک مدل A52S می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی گوشی a52 s


گوشی a52 s سامسونگ

بی شک گوشی گلکسی a52 s یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شود. در واقع این گوشی بواسطه طراحی زیبا و سخت افزار مناسبی که دارد؛ در بین مردم بسیار محبوب شده است. دوربین با کیفیت، صفحه نمایش مطلوب، اسپیکرهای مناسب باعث می‌شوند تا شما در حین کار کردن با این گوشی احساس خوبی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا گوشی سامسونگ a52 s را بررسی کنیم. همچنین در انتها شرایط خرید قسطی گوشی a52 s از سایت قسطی کلاب را شرح می‌دهیم. 

طراحی سامسونگ

این کالای دیجیتال اواخر سال 2021 وارد بازار شد. طراحی یکپارچه و کیفیت ساخت بالا باعث شد تا توجه بسیاری از کاربران به سمت این گوشی جلب شود. گوشی سامسونگ a52 s، 189 گرم وزن دارد. بدنه این کالای دیجیتال از جنس شیشه و پلاستیک می‌باشد. فریم گوشی هم به دلیل افزایش مقاومت گوشی در برابر ضربه، از جنس آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد گوشی سامسونگ a52 s نیز 159.9 در 75.1 در 8.4 میلیمتر می‌باشد. گوشی سامسونگ a52 s در رنگ‌های مشکی، سفید، سبز و بنفش موجود می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52 s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال چگونه است؟

گوشی سامسونگ a52 s از رابط کاربری اندروید 11 و one UI 3.1 استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید سیستم عامل این گوشی را به اندروید 12 نیز ارتقا دهید. در کنار سیستم عامل مطلوب، پردازنده مرکزی این گوشی نیز از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار می‌باشد. پردازنده مرکزی این موبایل از نوع snapdragon 778G 5G می‌باشد. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی سامسونگ a52 s نیز بسیار قدرتمند است. این پردازنده که از نوع Adreno 642L می‌باشد؛ می‌تواند اطلاعات گرافیکی را در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش کند.

نمایشگر این کالای دیجیتال

گوشی سامسونگ a52 S از یک پنل 6.5 اینچی بسیار با کیفیت استفاده می‌کند. این پنل نمایشی از نوع  Super AMOLED است و تصاویر را با بهترین کیفیت و دقت، به نمایش در می آورد. وضوح این پنل نمایشی به 1080 در 2400 پیکسلی می‌رسد. این نمایشگر از قابلیت‌های HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی این نمایشگر 120 هرتز می‌باشد. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی سامسونگ a52 s ، 84.9 درصد می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a52 s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌های این کالای دیجیتال

دوربین‌های این کالای دیجیتال از چهار لنز کاربردی و مختلف (لنز اصلی، لنز اولترا واید، سنسور تشخیص عمق و لنز ماکرو) تشکیل شده‌اند. لنز استاندارد گوشی سامسونگ a52 s از یک حسگر 64 مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز اولترا واید گوشی سامسونگ a52 s نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و مجهز به لرزشگیر نوری می‌باشد. دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق گوشی a52 s نیز هر دو 5 مگاپیکسل کیفیت دارند.

دوربین سلفی

دوربین سلفی این کالای دیجیتال از یک حسگر 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد. اندازه این سنسور 1/2.8 اینچ است و عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی a52 s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری

این کالای دیجیتال از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری در استفاده‌های معمولی (مکالمه، وبگردی)، می‌تواند یک روز کامل برای شما کارایی داشته باشد. همچنین این باتری از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و غیر قابل تعویض(توسط کاربر) است. درگاه شارژ این گوشی نیز از نوع USB Type-C 2.0 می‌باشد. 

شرایط خرید قسطی گوشی a52 s چگونه است؟

اگر میل به خرید اقساطی گوشی a52 s دارید؛ کافی است به سایت "قسطی کلاب" رجوع کنید. سایت "قسطی کلاب" در حیطه فروش قسطی اجناس فعالیت دارد. بعد از ورود به سایت، برای خود اکانت تشکیل دهید. حال مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. سپس وارد دسته بندی‌های سایت شوید و کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. این موضوع را نیز بدانید که شما علاوه بر خرید اقساطی، گوشی سامسونگ a52 s و دیگر اجناس موجود در سایت را به صورت نقدی نیز می‌توانید خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لپتاپ قسطی ایسر

فروش لپتاپ قسطی ایسر
خرید لپتاپ ایسر به صورت اقساط در وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر است، در بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب یک خرید رضایت بخش.....

خرید قسطی هدفون

خرید قسطی هدفون
هدفون وسیله‌ای است که در هر مکان و زمانی مورد استفاده تمامی افراد قرار می‌گیرد و یک حاشیه امن برای کاربران خود ایجاد می‌کند. برای خرید ...