خرید اقساطی مک بوک 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:09:08

مک بوک یکی از بهترین محصولات برند اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک 2020 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی مک بوک 2020


آیا مک بوک ارزش خرید با قیمت بالا را دارد؟

محصولات برند اپل به دلیل استفاده از بهترین متریال روز دنیا در ساخت و بهره وری از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا دارای قیمت بسیار بالایی می‌باشد. حال موضوع بخث اینجاست که آیا محصولات شرکت اپل مثل مک بوک ارزش خرید با قیمت بالا را دارد یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی مک بوک 2020 بپردازیم و امکانات و ویژگی‌های آن را در کنار شما بررسی کنیم. 

با این وجود اگر قصد خرید اقساطی مک بوک 2020 را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. ناگفته نماند که در این مقاله قصد داریم یک وبسایت مورد اعتماد برای خرید قسطی مک بوک 2020 را نیز به شما معرفی نماییم که قسطی کلاب نام دارد. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

به راحتی در کیف جا می‌گیره!

شاید یکی از مشکلاتی که افراد با لپ تاپ خود دارند؛ شرایط حمل و نقل آن است. وزن زیاد، بزرگی و موارد دیگر بتعث می‌شود که در حین حمل کردن لپ تاپ شما با مشکلات بسیاری رو به رو شوید. به همین منظور اولین و مهم‌ترین ویژگی لپتاپ اپل را می‌توان نازک بودن، وزن سبک و خوش دستی آن شمرد. این مک بوک استثنایی دارای ابعادی معادل با 16.1 × 212.4 × 304.1 میلی‌متر دارد و وزن آن برابر با 1.29 کیلوگرم است. 

به وضوح می‌توان دید که اندازه مک بوک 2020 اپل نسبت به لپتاپ‌های دیگر بسیار سبک و خوش دست می‌باشد و به راحتی در کیف ساده شما جا می‌شود و وزن آن برای حمل کردن اصلا سنگین نیست. به همین منظور این مک بوک پرفروش ارزش خرید را دارد و بهترین لپتاپ شما خواهد شد. برای خرید قسطی مک بوک 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

حافظه داخلی و سیستم فنی مک بوک 2020

مک بوک 2020 اپل دارای حافظه داخلی 512 گیگابایت می‌باشد و RAM آن برابر با 8 است. سرعت و قدرت پردازش در این لپتاپ به شدت بالا است و حتی برای فعالیت‌های گرافیکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های مک بوک 2020 می‌توان به حافظه Cache 12 مگابایتی و سری پردازنده M1 اشاره کرد. پردازنده M1 جدیدترین تراشه تولید شده شرکت اپل می‌باشد و قدرت و سرعت بالایی دارد. 

سیستم عامل این لپتاپ جادویی Apple Mac OS می‌باشد و یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 49.9 وات ساعت در داخل خود دارد. بهتر است بدانید که اندازه صفحه نمایشگر این لپتاپ 13.3 اینچ می‌باشد و رزولوشن تصویری برابر با 1600 × 2560 پیکسل دارد. همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، مک بوک 2020 اپل واقعا ارزش خرید دارد و با وجود قیمت بالایی که دارد تمام خواسته شما از یک کامپیوتر همراه را برآورده خواهد کرد. 

حال اگر شما توان مالی خرید نقدی مک بوک 2020 را ندارید؛ می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی مک بوک 2020 را با بهترین شرایط و قیمت انجام دهید. مک بوک نام اختصاری لپتاپ‌های شرکت اپل می‌باشد و این موضوع یکی از ویژگی‌های جالب شرکت اپل است که برای هر کدام از محصولات خود نام جداگانه‌ای در نظر گرفته است.

قسطی کلاب و خرید قسطی مک بوک 2020 با چک

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که برای فروش اقساطی شرایط عالی در نظر گرفته است. خرید اقساطی از قسطی کلاب بسیار ساده است، به گونه‌ای که اگر شما امکان ارائه چک را ندارید؛ می‌توانید به سادگی با سفته خرید قسطی خود را انجام دهید و در هر صورت نیازی به ضامن نخواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی مک بوک 2020 و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی

خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی گجت پوشیدنی مدرن و مقرون به صرفه‌ای است. برای خرید قسطی می‌بند 6 شیائومی به بخش ساعت هوشمند در...

خرید اقساطی چای ساز تولیپس

خرید اقساطی چای ساز تولیپس
اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...