خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 03:27:30

برند پاکشوما یکی از بهترین برندهای ایرانی موفق در ایران می‌باشد. برای خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 9 کیلویی

برند موفق ایرانی

شرکت پاکشوما جز برترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات لوکس و باکیفیتی را تولید می‌کند. برند پاکشوما دارای سبد محصولاتی کاملی می‌باشد و اگر فردی بخواهد جهیزیه مناسبی با یک برند خریداری کند، بهترین گزینه برای خرید می‌باشد. ماشین لباسشویی جز پرفروش‌ترین محصولات برند پاکشوما می‌باشد که دارای تنوع بالایی است و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

 اگر به دنبال خرید محصولات ایرانی هستید و علاقه دارید اطلاعات خود را در مورد امکانات ماشین لباسشویی پاکشوما تکمیل کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. البته در این مقاله با شرایط ویژه خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما نیز آشنا خواهید شد.

بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما سری U

برند پاکشوما دارای ماشین لباسشویی‌های باکیفیت و متنوعی است که از بین آن‌ها قرار است به بررسی مدل TFB-95401 بپردازیم. ماشین لباسشویی پاکشوما دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی می‌باشد و موتور آن از نوع اینورتر BLDC است. موتور اینورتر BLDC جز قدرتمندترین موتوهای دنیا است و در ساخت بهترین ماشین لباسشویی‌‎های دنیا از آن استفاده می‌شود.  

از دیگر مزایای ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان به قدرت 1400 دور در دقیقه اشاره کرد. ماشین لباسشویی پاکشوما سری U دارای دو رنگ سفید و نقره‌ای است و به سادگی با آشپزخانه شما ست می‌شود. برای خرید قسطی لباسشویی پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی قابلیت‌های جدید ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو است. شما می‌توانید در زمانی که ماشین لباسشویی روشن و در حین فعالیت می‌باشد، درب آن باز شود و شما بتوانید لباس‌های جامانده را اضافه نمایید. از دیگر قابلیت‌های این لباسشویی می‌توان به قفل کودک، رتبه بندی مصرف انرژی A++ و صفحه نمایشگر LED لمسی اشاره کرد. برای خرید قسطی لباسشویی پاکشوما با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ماشین لباسشویی پاکشوما با فروشی استثنایی

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای ظاهری فوق‌العاده زیبا و مئرن می‌باشد. محص.لات این برند در نظر اول بسیار شبیه به محصولات برندهای خارجی است. شاید در گذشته برندهای ایرانی ظاهری زیبا و مدرن نداشتند، ولی امروزه به دلیل استفاده از تجهیزات روز دنیا محصولات ایرانی بیسار باکیفیت و زیبا طراحی و تولید می‌شوند. ماشین لباسشویی پاکشوما نیز جز همان دسته محصولات ایرانی پرفروش می‌باشد که با وجود قیمتی مناسب تمام فناوری روز دنیا را در خود جای داده است. با خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

بررسی برنامه‌های حرفه‌ای شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما سری U دارای 16 برنامه جدید و کاربردی شستشو می‌باشد. برنامه‌های شستشوی این ماشین لباسشویی 9 کیلویی شامل موارد زیر می‌باشد:

  • برنامه شستشوی البسه ورزشی Sport Wear
  • برنامه شستشوی البسه پشمی و ضخیم WOOL
  • برنامه شستشوی البسه کودکان Baby care
  • برنامه شستشوی البسه رنگی COLOR WEAR
  • برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای QUICK
  • برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO
  • برنامه شستشوی ملحفه و روتختی DUVET

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) SPIN می‌باشد، همچنین قابلیت تنظیم دمای آب (20درجه تا 90 درجه سانتی گراد) TEMP است. از ویژگی‌های دیگر این لباسشویی می‌توان به قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE و قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو 1 تا 24 ساعتDELAY است.

 با لباسشویی پاکشوما شما اتوکشی راحتی خواهید داشت، همچنین وجود دستگیره درب ارگونومی و دیگ الماسه این لباسشویی را تبدیل به یکی از بهترین محصولات پاکشوما کرده است. با خرید قسطی لباسشویی پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و موفق‌ترین سایت‌های موجود در کشور است که دارای فروش بالایی می‌باشد. وبسایت قسطی کلاب با شرایط بسیار عالی به فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی می‌پردازد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال
شرکت تی سی ال، یکی از برند های تولید تلویزیون در کشور چین است که شرکت مادیران در ایران، نمایندگی آن را بر عهده دارد. تلوزیون های تی سی ال دارای ...

فروش قسطی تلویزیون فیلیپس

 فروش قسطی تلویزیون فیلیپس
فروش قسطی تلویزیون فیلیپس و لوازم خانگی توسط شرکت های بسیاری انجام می شود که از میان آنها باید بهترین مرکز را برای خرید انتخاب نمایید. بسیاری...