فروش اقساطی تلویزیون هوشمند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 07:00:59

برند شیائومی چندین سال است که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت می‌کند. برای خرید اقساطی تلویزیون شیائومی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی تلویزیون شیائومی


تلویزیون شیائومی MI TV 5X

تلویزیون شیائومی MI 5X جدیدترین طیف تلویزیون‌های هوشمند در میان تلویزیون‌های پریمیوم ارائه شده توسط این برند است. این تلویزیون در اندازه‌های 43، 50 و 55 اینچ به بازار ارائه شده است. نمایشگر و طراحی MI TV 5X هر دو بسیار عالی هستند. بدنه این تلویزیون به طور کامل فلزی و با طراحی بدون حاشیه است و بسیار شیک و گران قیمت به نظر می‌رسد. با خرید قسطی تلویزیون شیائومی می‌توانید این وسیله فوق‌العاده را به خانه خود بیاورید.

شیائومی گزینه پایه همراه با تلویزیون یا پایه دیواری، برای نصب روی دیوار را به کاربران خود ارائه می‌دهد. درحالی‌که تلویزیون‌های 50 اینچی ممکن است برای بسیاری از کاربران که قصد خرید اقساطی تلویزیون شیائومی را دارند ارجحیت داشته باشد، اما تلویزیون 43 اینچی برای اتاق تلویزیون با ابعاد کوچکتر نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این تلویزیون 43 اینچی می‌تواند درست روی دیوار قرار بگیرد بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، و هنگام مشاهده فاصله ی زیادی وجود دارد که چشم را اذیت نمی‌کند  

صفحه نمایش تلویزیون شیائومی

صفحه نمایش 4K HDR در تلویزیون شیائومی MI TV 5X مانند همیشه عالی است. این تلویزیون همچنین از فرمت‌های HDR ،HDR10 ، Dolby Vision 10 پشتیبانی می‌کند. بنابراین تماشای محتواها با این فرمت بسیار لذت بخش است.

تلویزیون شیائومی MI TV 5X اندروید 10 را به همراه رابط Patchwall خود این شرکت اجرا می‌کند. این بار Patchwall قابلیت نمایش رتبه بندی IMDB را نیز دارد. بنابراین اگر می‌خواهید فیلم‌های دارای رتبه برتر را در IMDB تماشا کنید می‌توانید از این ویژگی Patchwall استفاده کنید. همچنان زمانی که از ویژگی IMDB استفاده می‌کنید، نشان می‌دهد که کدام سرویس OTT دارای فیلم یا نمایش‌هایی در کنار عنوان است. فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شرایط فروش قسطی تلویزیون شیائومی را برای مشتریان فراهم کرده است. 

کنترل از راه دور تلویزیون شیائومی

کنترل از راه دور تلویزیون MI TV 5X همان است که در تلویزیون‌های قبلی این برند وجود داشت. در این کنترل هنوز هیچ دکمه اختصاصی بی‌صدا وجود ندارد اگرچه می‌توانید با دو بار فشاردادن دکمه کاهش صدا، نمایش آن را بی‌صدا کنید. 

تلویزیون شیائومی از سری تلویزیون‌های هوشمند 

Google Voice Assistant، Netflix، Hotstar دکمه اختصاصی خود را دارند. یک دکمه با مارک MI برای دسترسی به Patchwall و دکمه O برای دسترسی به رابط Android TV است.

قابلیت Patchwall می‌تواند نمایش‌هایی را که تماشا کرده‌اید یا به تازگی تنها قسمتی از آن را دیده‌اید، برجسته کرده و یاد آور می‌شود که باید آن نمایش را به پایان برسانید. اگرچه Android TV Play نیز کاری مشابه این را انجام می‌دهد.  با خرید قسطی تلویزیون شیائومی می‌توانید از تمام این قابلیت‌ها بهره ببرید.

خروجی صدا تلویزیون

این تلویزیون دارای خروجی صدای 40 وات و پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS-HD از طریق سیستم بلندگوی خود است. HDMI ARC از طریق یکی از درگاه‌های HDMI پشتیبانی می‌شود و همچنین Wi-Fi ac دو بانده و بلوتوث برای اتصال وجود دارد. این تلویزیون دارای پردازنده 4 هسته‌ای، دو گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت فضای ذخیره سازی برای برنامه‌ها و داده‌های برنامه است.

جدای از ظاهر و ویژگی‌های خوب، تلویزیون شیائومی MI TV 5X نیز به خوبی مجهز است تا به شما تجربه تماشای دلپذیری را ارائه دهد زیرا هدف از ساخت آن تمرکز بر ارزش است. عملکرد تصویر و صدا برای این تلویزیون نسبت به قیمت آن بسیار خوب بوده و صفحه 55 اینچی آن، تأثیر محض یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را ارائه می‌دهد. 

شرایط خرید اقساطی تلویزیون شیائومی

سایت قسطی کلاب، یکی از فروشگاه‌های آنلاین عرضه کننده لوازم خانگی در کشور است. شما می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون شیائومی فرصت فوق‌العاده لذت از نمایش‌های سینمایی را در خانه خود کنار خانواده تجربه کنید.

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تلویزیون را برای سهولت و رفاه حال مشتریان عزیز خود فراهم کرده است. شما می‌توانید با پرداخت اقساط ماهانه، از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب اقدام به خرید اقساطی تلویزیون شیائومی موردپسند خود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال
شرکت تی سی ال، یکی از برند های تولید تلویزیون در کشور چین است که شرکت مادیران در ایران، نمایندگی آن را بر عهده دارد. تلوزیون های تی سی ال دارای ...

خرید قسطی زودپز تفال

خرید قسطی زودپز  تفال
زودپزها به سرعت شما در آشپزی می افزایند. از آنجایی که آشپزی در کنار سلامتی مسئله مهمی است، شما باید از محصولات خوبی مانند زودپز تفال استفاده...