خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/27 02:58:02

برند هیمالیا یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی است که محصولات جذاب و متنوعی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا با چک


تاریخچه برند هیمالیا

یکی از تکنولوژی‌های جدایی ناپذیر در زندگی انسان‌ها تلویزیون است. وجود این وسیله در تمامی منازل الزامی است. امروزه گزینه‌های موجود برای خرید تلویزیون بسیار بالا است. برندهای داخلی و خارجی زیادی اقدام به تولید تلویزیون‌های هوشمند می‌نمایند.

برند هیمالیا یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی است. تلویزیون‌های تولید شده توسط شرکت هیمالیا ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. و یک گزینه مناسب و اقتصادی برای خرید تلویزیون محسوب می‌شوند. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی‌های تلویزیون هیمالیا و خرید قسطی تلویزیون هیمالیا و آشنا خواهیم کرد. 

همان گونه که گفته شد یکی از برندهای ایرانی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارد برند هیمالیا است. این برند در دهه 50 تاسیس شده است. تولیدات اولیه این برند یخچال فریزر بود و پس از گذشت یک دهه توانست یخچال فریزرهای صنعتی را تولید نماید. نقطه عطف برند هیمالیا دهه 70 بود که توانست انواع یخچال فریزر ایستاده را به تولید انبوه برساند. 

پس از تولیدات موفق شرکت هیمالیا توانست با شرکت‌های معروف خارجی همکاری نماید و محصولات خود را توسعه داد. همچنین برند هیمالیا گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی را نیز کسب نمود. از همان تاریخ تا به امروز برند هیمالیا همواره در تلاش برای ارتقای سبد محصولات خود بوده است. و توانسته است محصولات زیادی مانند: انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و تلویزیون تولید و روانه ی بازار نماید.

چرا خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا؟

اگرچه امروزه شرکت‌های داخلی زیادی در حوزه ی لوازم خانگی تاسیس شده اند اما برند قدیمی هیمالیا همواره در بین بهترین برند های داخلی لوازم خانگی قرار دارد. از محصولات این برند میتوان به مواردی همچون تلویزیون‌های ساده و هوشمند اشاره کرد. شرکت هیمالیا برای نخستین بار تلویزیون‌های خود را در بهمن سال 1398 وارد بازار نمود. این برند در آن زمان تمامی تولید کنندگان و خریداران را شگفت زده کرد. 

تنوع مدل و سایز در سبد محصولات این برند بالا است. شما عزیزان برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا می‌توانید بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید هر کدام از مدل‌های تلویزیون هیمالیا را انتخاب نمایید. علاوه بر کیفیت ساخت بالا تمامی مدل های تلویزیون هیمالیا دارای ظاهری زیبا و شیک هستند. این تلویزیون‌ها که به تلویزیون پانورامیک معروف هستند در دو مدل LED معمولی و LED هوشمند موجود می‌باشند. کیفیت تصاویر در تلویزیون‌های هیمالیا بالا است و برخی از مدل‌ها دارای تکنولوژی صفحه QLED هستند که باعث پخش تصاویر با کیفیت 4K می‌شود.

همچنین در صورت خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا دیگر نیازی به خرید دستگاه دیجیتال نخواهید داشت. زیرا این تلویزیون‌ها دارای گیرنده ی دیجیتال هستند و می‌توانید کانال‌های زیادی را تماشا کنید. از دیگر مزایای خرید تلویزیون هیمالیا اتصال به اینترنت است. تلویزیون‌های LED هوشمند هیمالیا دارای سیستم عامل اندروید هستند و قابلیت اتصال و گشت و گذار در اینترنت را دارند.

تلویزیون‌های هیمالیا دارای پنل ips هستند که هم کیفیت تصاویر را بالا می‌برد و هم باعث بالا رفتن مقاومت صفحه در برابر ضربه خواهد شد. همچنین برخی از مدل‌های تلویزیون هیمالیا دارای ماشین زمان (PVR) هستند. یعنی شما با خرید تلویزیون هیمالیا می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه ی خود را بر روی فلش و یا هارد ضبط نمایید.

همچنین از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون‌های هیمالیا دارا بودن ریموت مجیک است. این ریموت جادویی باعث ایجاد دکمه ی موس بر روی صفحه خواهد شد. که می‌توانید  با استفاده از آن دسترسی سریع به گزینه‌های تلویزیون هوشمند هیمالیا داشته باشید. 

خرید قسطی تلویزیون هیمالیا از فروشگاه قسطی کلاب

در قسمت‌های قبل شما را با مزایای خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا و ویژگی‌های این تلویزیون آشنا کردیم. حال در این قسمت قصد داریم شما را با یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه خرید لوازم خانگی آشنا کنیم.

این فروشگاه قسطی کلاب نام دارد. در این فروشگاه امکان خرید نقدی هر نوع لوازم خانگی وجود دارد. همچنین همانطور که از نام این فروشگاه پیداست فروش قسطی تلویزیون و سایر کالا ها نیز در این سایت انجام می‌شود. امروزه که قیمت کالای های خارجی بسیار بالاست؛ بهترین گزینه خرید اقساطی تلویزیون ایرانی از فروشگاه قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس با سفته

خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس با سفته
برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی و موفق است. برای خرید اقساطی لباسشویی جی پلاس با سفته به بخش ماشین لباسشویی در دسته...

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی
برند پاکشوما برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در...