فروش اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 11:00:02

برند سامسونگ یکی از بی‎نظیرترین کمپانی‌های کره‌ای است که در ایران محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ


نوآوری‌هایی که لباس شستن در ماشین لباسشویی را آسان‌تر می‌کنند! 

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ نوآوری‌هایی دارند که کار شستن را آسان‌تر می‌کند و سبب می‌شود تا در زمان کم‌تری کارهای بیشتری را انجام دهید.

با واشرهای بارشی که راندمان بالایی دارند و از نوآوری‌های مهم و طراحی‌های طراحی جدید بهره‌مند هستند، در زمانی کوتاه کارهایی بیشتر انجام دهید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است. 

فن‌آوری ادواش یا اضافه‌کردن حین شستشو

با استفاده از تکنولوژی ادواش در حین شستشو لباس‌های خود را به سادگی در هنگام شستن اضافه نمایید. ممکن است فراموش کرده باشید تا پیراهن خود را به لباس‌ها اضافه کنید! 

این تکنولوژی به شما این قابلیت را می‌دهد که حتی بعد از شروع چرخه شستشو، لباس‌های فراموش شده خود را به راحتی و سریع اضافه نمایید. هم‌چنین، می‌توانید به راحتی لباس‌های شسته شده خود را که همین حالا به آن نیاز دارید، خارج کنید! 

فن‌آوری ساخت حباب یا اکوبابل 

با تکنولوژی اکوبابل یا حباب ساز، از عملکردی غیر قابل انکار بهره‌مند شوید. با استفاده از مواد شوینده مخصوص سامسونگ و فن‌آوری‌ حباب‌های تمیز کننده که در پارچه نفوذ می‌کند، لباس‌ها را تا ۴۰ برابر بهتر و سریع‌تر بشویید.

همان اندازه که در آب گرم به شستشو می‌پردازید، می‌توانید با آب سرد نیز کار کنید و این باعث صرفه‌جویی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی می‌شود. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ لباس‌هایی تمیزتر از گذشته بپوشید! 

تکنولوژی شستشوی دوگانه فعال یا دوآل واش 

با تکنولوژی شستشوی دوگانه فعال، یک سینک ظرفشویی را برای تمام لکه‌های و نیازهای قبل از شستشو به اتاق روشویی خود اضافه کنید. کافی است سینک‌ظرفشویی را بلند کنید تا وسایل شما در داخل واشر قرار گیرد! 

تکنولوژی جدید چرخش یا وابل 

تکنولوژی وابل، چرخشی متفاوت را به همه قسمت‌های شستشو تحویل می‌دهد و قدرت پاک‌کنندگی بیشتری فراهم می‌سازد. این فن‌آوری کمک می‌کند تا لباس‌های خود را در سطح بالاتری از مراقبت قرار دهید. 

این محصول ۱۱ سال ضمانت در ایران و کشورهای آسیایی دارد. بهتر است تا کمی با این تکنولوژی جدید آشنا شویم. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ از جدیدترین فن‌آوری‌های ممکن استفاده کنید! 

جدیدترین فن‌آوری‌ ماشین‌های لباسشویی سامسونگ (وابل) 

وابل استاندارد جدیدی را برای محافظت از پارچه‌ها ارائه می‌کند. در حالی‌که از شستشوی کم‌تری نسبت به واشرهای بدون بار استفاده می‌کنید، واشر جدید ادعا دارد که لباس‌های شما را به طور ملایمی می‌شوید.

واشر 3050 واتی، اب پویا و طراحی الماس درام، کشش نیروهای اصطکاک را روی لباس شما کاهش می‌دهند. به این معنی است که لباس شما کمتر در هم پیچ می‌خورد و شکل خود را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ لباس‌هایتان ماندگارتر می‌شوند! 

لمس جادویی 

لمس جادویی به فیلتر لبه‌ها می‌پردازد که در زیر خط آب کار می‌کنند و کمک می‌کند تا زباله‌ها و چیزهایی را که واشرهای معمولی از دست می‌دهند، فیلتر کند! 

این محصول یک چراغ نشانگر به نام مجیک فیلتر دارد که به شما اعلام می‌کند چه موقع آن را خالی کنید. مثل یک جادو دارای عملکرد شستشویی قدرتمند و در عین حال ملایم است!

سوراخ‌های کوچک مانع از بریده شدن پارچه‌ها و آسیب آن‌ها می‌شود تا با نتایج تمیز کردن عمیق و مراقبت از پارچه‌ها کار کند. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ از لباسهایتان مراقبت نمایید. 

سیستم خود شستشو 

داخل ماشین لباسشویی را می‌توانید به راحتی تمیز کنید، در ضمن چرخه اکو رام نیز برای پاک‌کردن اتوماتیک آن به کار می‌رود تا لباس‌هایی را که در مدت زمانی طولانی خشک می‌شوند، در این چرخه توربو به سرعت خشک کند! با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ کارهای شستشوی خود را سریع و دقیق انجام دهید. 

فروش اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ 

برای تهیه این ماشین لباسشویی قدرتمند به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب، یک فروشگاه اینترنتی بزرگ است که تسهیلاتی در خرید نقدی و اقساطی کالا به شما ارائه می‌دهد.

برای خرید غیر نقدی باید از این فروشگاه درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و حتی تا ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون MGS با چک

خرید قسطی تلویزیون MGS با چک
برند MGS را می‌توان یکی از بهترین برندهای موجود در کشور نامید. برای خرید قسطی تلویزیون MGS با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس

خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس
قهرمان تازه نفس ایرانی برند جی پلاس محصولات متنوعی دارد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویي جی پلاس به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...