خرید اقساطی ژنراتور رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:25:01

برای خرید اقساطی ژنراتور رونیکس با قیمتی متناسب و شرایطی آسان به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ژنراتور رونیکس



نکات مهم خرید قسطی ژنراتور رونیکس

برای انتخاب و خرید اقساطی ژنراتور رونیکس اول باید با کارکرد ژنراتور و انواع آن آشنا شد بعد در مورد خرید و شرایط آن تصمیم گرفت. در این مقاله اطلاعاتی در مورد ژنراتورها و انواع آن به خصوص برند رونیکس آورده شده است.

ژنراتور

ژنراتور جزو پر کاربردترین وسایل الکتریکی در صنعت می‌باشد، اما به دلیل قیمت بالای آن  کم فروش شده و مردم بخاطر نقدی بودن فروش آن در اکثر فروشگاه‌ها ،خرید آن را کنار گذاشته‌اند. با فروش اقساطی ابزار برقی از جمله ژنراتور می‌توان فروش آن را بالا برد. ژنراتور برای تولید انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژنراتور، در حقیقت همان ژنراتور تولید برق است در اندازه کوچک تر و در بعضی مواقع قابل حمل می‌باشد.

انواع ژنراتور

ژنراتورها با تنوع زیادی در بازار موجود هستند. فروش اقساطی ابزار برقی مخصوصا ژنراتور باعث افزایش تقاضای آن‌ها شده است. ژنراتورها را می‌توان با توجه به بعضی خصوصیات دسته بندی کرد. این خصوصیات شامل: وزن ژنراتور، سوخت مورد استفاده آن، صدای ژنراتور، نوع موتور دستگاه و کشور سازنده آن است. ژنراتور قابلیت تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی برق را دارد. مهمترین نوع دسته بندی بر اساس انرژی مصرفی ژنراتور انجام می‌شود.

انواع ژنراتور بر اساس انرژی مصرفی

ژنراتور گازی

منبع تامین نیروی مصرفی موتور این ژنراتور سوخت گاز است.

ژنراتور دیزلی

این ژنراتور انرژی مورد نیاز خود را از مصرف گازوئیل، تامین می‌کند.

ژنراتور بنزینی

منبع تامین نیروی مورد نیاز این ژنراتور سوخت بنزین است.

ژنراتور دوگانه سوز

ژنراتور دو گانه سوز انرژی مورد نیاز خود را از ترکیب گاز با بنزین یا با ترکیب بنزین با نفت تامین می‌کند. 

مزایای انتخاب و خرید قسطی ژنراتور رونیکس

ژنراتور رونیکس، مولد پر قدرتی است که از ضرر دیدن کسب و کار زمان قطع شدن برق جلوگیری می‌کند. خرید اقساطی این ژنراتور به منفعت خریدار تمام می‌شود. انواع ژنراتورهای رونیکس از هر مدلی که باشند پر قدرت و با کیفیت ظاهر می‌شوند.

مدل‌های ژنراتور رونیکس و خرید اقساطی آن

ژنراتور رونیکس کاربردهای زیادی دارد و هر فرد با خرید اقساطی ژنراتور رونیکس برای خود یک امتیاز کسب کرده است. هم با خرید اقساطی پول زیادی از دست نداده است هم در مواقع بی‌برقی ضرری نمی‌بیند. 

ژنراتور رونیکس مدل 4760 - RH

خرید اقساطی این ژنراتور برای هر فردی مفید است. این ژنراتور با یک موتور 4 زمانه، همراه با توان خروجی 6 کیلووات و ظرفیت 25 لیتری مخزن نزدیک به 8 ساعت مستمر می‌تواند کار کند. این ژنراتور مناسب برای مصرف‌های عمومی و صنعتی است. بدنه ژنراتور تمام فلزی با استحکام بالا و ضد لرزش است. این دستگاه دو عدد چرخ و دسته‌ای برای حمل ‌و نقل راحت دارد. فیوز ایمنی برای افزایش دادن ایمنی کاربر در داخل ژنراتور قرار داده شده است.

ژنراتور رونیکس مدل RH- 4728 

این ژنراتور یک موتور 4 زمانه دارد. سیلندر این دستگاه  196 سی‌سی ظرفیت دارد. این نوع ژنراتور بنزین مصرف می‌کند و مخزن آن 15 لیتر گنجایش دارد. میزان صدای تولید شده توسط دستگاه در فاصله 7 متری از 68 دسی‌بل کمتر است. این دستگاه 2 خروجی 220 ولت و یک خروجی 8 آمپر 12 ولت دارد. برای خرید قسطی ژنراتور رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ژنراتور رونیکس مدل RH - 4728

این ژنراتور توان خروجی آن 800 وات است. این دستگاه تک فاز و تک سیلندر است و موتور آن 63 سی‌سی ظرفیت دارد. موتور این دستگاه از هوا برای خنک کردن خود استفاده می‌کند. ولتاژ خروجی برق AC آن 200 ولت و ولتاژ خروجی DC دستگاه 12 ولت و ظرفیت مخزنش 4.2 لیتر بنزین است. ولتاژ خروجی این مدل ژنراتور 8 آمپر است.

خرید اقساطی ژنراتور رونیکس

خرید اقساطی از قسطی کلاب یک خرید بسیار مطمئن است. قسطی کلاب سایتی است که کالاهای با تنوع، با کیفیت بالا و قیمت مناسب را با شرایط مناسب در اختیار مشتری‌ها می‌گذارد.

تا مشتری با خرید اقساطی آنچه که نیاز دارد را تهیه کند. قسطی کلاب نمایندگی فروش اقساطی محصولات رونیکس را دارد. لوازم اداری و وسایل برقی را نیز برای خرید اقساطی مشتری‌ها ارائه می‌دهد. فروش اقساطی ابزار برقی کمکی به خریداران است تا امکاناتی که نیاز دارند را تهیه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک
اگر تمایل به خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی اوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یک...

خرید اقساطی دریل رونیکس با چک

خرید اقساطی دریل رونیکس با چک
خرید قسطی دریل رونیکس برای افرادی محصولات برند رونیکس را می‌شناسند می‌توان یک فرصت بسیار مناسب و عالی باشد. برای خرید اقساطی به...