خرید نقدی ماشین لباسشویی هافنبرگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 13:41:23

برند هافنبرگ یکی از برترین مارک‌های جهانی می‌باشد که در ایران به وفور یافت می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی ماشین لباسشویی هافنبرگ


کمپانی هافنبرگ 

هافنبرگ با سی و سه سال تجربه در تولید، یکی از برندهای پرطرفدار است و محصولاتی با کیفیتی خوب را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ماشین‌های لباسشویی در هر شکل و اندازه‌ای وجود دارد.

بنابراین مهم است تا مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خانواده شما باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ همیشه تمیز و نظیف باشید.

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب

تشخیص اینکه ماشین لباسشویی در اندازه مناسب برای خانواده شما چیست؟ مشکل است، چه به صورت آنلاین و چه از فروشگاه خریداری کنید. باید به اندازه گیری‌ها و مشخصات ارائه شده توسط سازنده اعتماد کنید و این موارد می‌تواند برای تجسم در وضعیت خود مشکل باشد.

و در ضمن، به صورت حضوری به وسایل جدید نگاه خوبی خواهید داشت، اما به صورت معمول نمی‌توانید ماشین لباسشویی با اندازه‌های مختلف را با خود بیاورید. همین الان برای سفارش خرید نقدی یا اقساطی لباسشویی هافنبرگ از فروشگاه قسطی کلاب اقدام نمایید.

اگر یک ماشین لباسشویی را می‌بینید که به عنوان یک ماشین 5 کیلوگرمی یا یک واشر 7.5 کیلوگرمی یا وسیله‌ای 10 کیلوگرمی توصیف شده است، این مشخصات به وزن خود دستگاه اشاره نمی‌کند. 

در عوض، این شکل وزن بار لباسشویی را توصیف می‌کند که دستگاه می‌تواند بدون استفاده از نیروی اضافی یا آب یا اتلاف وقت زیاد، آن را به راحتی تمیز کند. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ حس خوب خرید آسان را تجربه کنید.

به خاطر داشته باشید که ماشین‌های لباسشویی با ظرفیت بالاتر از طرح‌های با ظرفیت کوچکتر بزرگتر و سنگین تر هستند. ابعاد واشر را قبل از خرید دوباره بررسی کنید تا اطمینان حاصل نمایید كه در اتاق لباسشویی شما جای می‌گیرد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ لباس‌هایی تمیز و پاکیزه به تن کنید.

وقتی لباس‌ها وقتی خیس می‌شوند سنگین تر می‌باشند. هنگامی که لوازم خانگی را به عنوان ماشین لباسشویی 7 کیلوگرمی توصیف می‌کنید، می‌دانید که می تواند 7 کیلوگرم لباس خیس نشده را به طور موثری تمیز کند. 

شما می‎توانید این کار را با وزن هر یک از مقیاس‌های آشپزخانه و اضافه کردن کل توده آنها یا ایستادن روی مجموعه‌ای از مقیاس‌های حمام در حین حمل بار کامل در یک سبد و کم کردن وزن خود انجام دهید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ صاحب یک کالای مناسب شوید. 

ماشین لباسشویی هافنبرگ مدل 11.8 کیلوگرم 

این مدل، مخزنی از نوع دوقلو دارد. طبقه بندی رنگی ندارد و ساده است. وزن آن 30 کیلوگرم است. سرعت چرخش موتور آن در حدود 1500 دور در دقیقه می‌باشد. لوله‌ ورودی آب سرد و آب گرم دارد. از نظر ابعاد 1050*470*800 میلی‌متر مکعب است. 

ظرفیت دیگ آن 11 کیلوگرم است. دهانه دربش 420*430 میلی‌متر مربع است. در با زاویه عمودی باز می‌شود. چهار برنامه شستشو دارد و می‌توانید در هنگام شستشو به آن لباس اضافه نمایید. سیستم آب‌کشی اسلامی، پرزگیر و جت‌شور دارد. فاقد سیستم قفل کودک است. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ از قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک مرجع مطمئن برای خریدی آسان و مدرن است. شما می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به صورت نقدی و اقساطی با شرایط ویژه خریداری نمایید. 

پیشنهاد می‌کنیم تا همین الان نسبت به خرید اقساطی ماشین لباسشویی هافنبرگ از این سایت اقدام نمایید. در خرید به صورت اقساطی با توجه به توان مالی‌تان یکی از دو راه خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کنید. این یک مزیت بزرگ برای سایت قسطی کلاب است در برابر سایت‌های خرید آنلاین داخلی در ایران است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال جی پلاس

خرید قسطی یخچال جی پلاس
برند جی پلاس تحت نظر شرکت گلدیران فعالیت می‌کند و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و خط و مشی ساخت محصولات ال جی به فعالیت خود...

فروش قسطی نوشیدنی ساز

فروش قسطی نوشیدنی ساز
اگر قصد خرید قسطی نوشیدنی ساز با شرایطی عالی را دارید به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...