خرید کامپیوتر ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/1/30 21:28:13

برند ایسوس به طراحی و تولید لپ‌تاپ معروف و مشهور است، ولی جالب است بدانید که بهترین کامپیوترهای خانگی را تولید می‌کند. برای خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید کامپیوتر ایسوس



معرفی کمپانی ایسوس 

کمپانی ایسوس، یک شرکت بزرگ سازنده کامپیوتر و لوازم جانبی می‌باشد که محل تولد آن در کشور تایوان ‌است. این شرکت تایوانی که خیلی‌ها به آن آی سوس هم می‌گویند، به خواسته چهار مهندس که کارمندان شرکت ایسر بودند شکل گرفته‌ است.

این چهار دوست، نخستین بار در شهر توکیو ژاپن و به هدف ساخت شرکتی موفق در زمینه تولید رایانه و تجهیزات آن دست به دست هم داده و شروع به فعالیت در این زمینه کردند. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس با ما همراه باشید. 

اولین فعالیت‌های شرکت ایسوس 

برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس لازم است بدانید که از اولین فعالیت‌های این شرکت جهانی، تولید مادربرد بود که با ساخت نخستین مادربرد توسط این شرکت و در پی کسب موفقیت آن، سبب شد تا این شرکت نامی جهانی برای خود دست و پا کند و تبدیل به اولین برند تولید کننده مادربرد در جهان گردد.

امروزه بیش از هر شرکت دیگری، از محصولات ایسوس در سیستم‌های کامپیوتری استفاده می‌شود و در ۲۹ درصد از تمام کامپیوتر‌های ساخته شده توسط کمپانی‌های معروف سازنده، از مادربرد‌های این شرکت بهره می‌برند.

از قطعات تولیدی این شرکت نه فقط در کشور تایوان بلکه در تمامی کشور‌های پنج قاره جهان سود برده می‌شود و محصولات کامپیوتری و همچنین قطعات این شرکت به دیگر شرکت‌های جهانی صادر می‌گردد. 

تولیدات شرکت ایسوس 

از تولیدات این شرکت می‌توان به طراحی و ساخت مادربرد که از اولین ساخته‌های این شرکت است، اشاره کرد. مادربرد سرور که در بسیاری از سیستم‌های دیگر کمپانی‌های سازنده سیستم کامپیوتری استفاده می‌گردد، محصولات اینترنت پهن باد، رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ و همچنین ال‌سی‌دی‌ها که دارای یک نمایشگر کریستال مایع می‌باشند، نام برد. در ادامه همراه باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس مطلع گردید. 

پیشتازی ایسوس در صحنه جهانی 

این شرکت موفق برای کسانی که نیاز به دسترسی به اینترنت داشته و از طرفی توانایی خرید سیستم کامپیوتری و یا رایانه را دارا نداشتند، اقدام به طراحی دستگاهی کرد که هم توانایی اتصال به اینترنت را داشت و هم دارای حجم و اندازه کوچکی بود، ایسوس این دستگاه جدید را نت‌بوک اسم‌ گذاری کرد و به سرعت وارد بازار گردانید.

پس از آن بود که دیگر شرکت‌ها نیز از ایده او استقبال کرده و شروع به ساخت نت بوک‌های اختصاصی خود کردند. همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۱ از اولین نت‌بوک‌های سه بعدی خود که بدون نیاز به عینک سه بعدی بودند، رونمایی کرد. در ادامه برای خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس همراه باشید. 

کامپیوتر ایسوس 

ایسوس در زمینه ساخت سیستم‌های حرفه‌ای کامپیوتری همچنان پیشتاز است. اگر می‌خواهید کارهای سنگینی نظیر طراحی و تدوین با سیستم خود انجام دهید و نیاز به گرافیک بالا دارید، اگر گیمر می‌باشید و نیاز به دستگاهی با پردازنده قوی دارید، شک نکنید که کامپیوتر ایسوس بهترین گزینه برای شما است. 

جالب است که بدانید شرکت ایسوس، برنده اول در زمینه ساخت سیستم‌های حرفه‌ای گیمر در دنیا می‌باشد و این اصل را مدیون پردازنده‌های قوی و طراحی‌های بی نظیر خود است. 

خرید نقدی یا اقساطی کامپیوتر ایسوس 

اگر به دنبال سیستمی حرفه‌ای برای انجام کارهای روزانه خود می‌باشید و از طرفی به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌‌مند بوده و می‌خواهید سیستمی حرفه‌ای برای خود جمع کنید، پیشنهاد ما به شما، خرید اقساطی کامپیوتر ایسوس از سایت قسطی کلاب است. 

سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی فروش لوازم خانگی و همچنین محصولات الکترونیکی می‌باشد که توانسته‌ است با ارائه خدماتی مطلوب به مشتریان، نیاز تعداد بالایی از مردم را رفع نماید. 

این سایت که شرایط خرید اقساطی را در رزومه خود دارد، توانسته برای تمام قشر‌های مختلف مردم با هر سطح از درآمدی که دارند شرایطی را فراهم آورد که به راحتی توسط بای چک و لیزینگ امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی می 12 5G شیائومی

خرید اقساطی گوشی می 12 5G شیائومی
یکی از جدیدترین محصولات برند شیائومی با نام mi 12 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی گوشی می 12 5g شیائومی به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022

خرید قسطی گوشی آیفون se 2022
یکی از گوشی‌های برند اپل مدل iPhone SE 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی آیفون se 2022 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...