خرید اقساطی دنا پلاس توربو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 01:34:21

خودرو دنا یکی از بهترین محصولات ایران خودرو می‌باشد. اگر قصد خرید اقساطی دنا پلاس توربو را دارید به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی دنا پلاس توربو


طراحی خودرو دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو یکی از پرفروش‌ترین وسایل نقلیه شخصی در ایران است و از نظر طراحی حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد. چراغ‌های جلویی این خودرو از کشیدگی مناسبی برخوردار هستند و ترکیب بسیار زیبایی را با جلو پنجره و چراغ‌های مه شکن دنا پلاس توربو ایجاد می‌کنند و این عامل باعث شده است تا تمایل مردم برای خرید قسطی دنا پلاس توربو افزایش یابد. 

این اتومبیل از نمای جانبی نیز به خوبی طراحی شده است و گلگیر‌های آن از برجستگی مناسبی برخوردار هستند و تناسب خوبی را با رینگ‌های این خودرو دارند. همچنین، چراغ‌های پشتی و سپر عقبی دنا پلاس توربو بسیار زیبا و تاثیرگذار طراحی شده‌اند و الگوهای استفاده شده در ساخت این قسمت‌ها منحصر به فرد و چشم نواز می‌باشند. 

جالب است بدانید که فضای کابین این اتومبیل نیز بسیار خارق‌العاده و باکیفیت است و به جرات می‌توان این ادعا را مطرح کرد که دنا پلاس توربو بهترین کابین را در میان خودروهای تولید داخل دارد و این عامل خرید اقساطی دنا پلاس توربو توسط علاقه‌مندان را افزایش داده است. 

بطور کلی، خودرو دنا پلاس توربو از نظر طراحی خارجی و زیبایی فضای کابین یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین تولیدات شرکت ایران خودرو می‌باشد و خرید آن به علاقه‌مندان اتومبیل‌های سدان توصیه می‌شود. 

مشخصات فنی دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو از یک موتور 4 سیلندر با ظرفیت نهایی 1650 سی سی برخوردار است و مجهز بودن آن به توربو شارژ باعث شده است تا شتاب 0 تا 100 این اتومبیل به کم‌تر از 11 ثانیه کاهش یابد. این موتور قدرتمند توانایی تولید 150 اسب بخار انرژی در 5500 دور در دقیقه و 215 نیوتن‌متر گشتاور در 2200 دور در دقیقه را دارد و در مدل‌های دارای گیربکس دستی و اتوماتیک قابل خریداری است. 

همچنین، به این نکته توجه داشته باشید که میزان مصرف سوخت دنا پلاس توربو در سیکل ترکیبی برابر با 7.9 لیتر است و بالا بودن میزان مصرف سوخت این خودرو به دلیل مجهز بودن آن به سیستم توربو شارژ و سنگین‌تر بودن این اتومبیل در مقایسه با سایر خودروهای موجود در بازار است. 

بنابراین، چنانچه قصد خرید قسطی خودرو دنا را دارید بهتر است که مسائلی همچون: سرعت نهایی و شتاب اولیه این اتومبیل را با سایر خودروها مقایسه کنید تا متوجه شوید که هیچ خودرویی توانایی رقابت با این محصول با کیفیت و زیبا را ندارد. 

امکانات رفاهی و ایمنی دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز مجهز‌تر از سایر تولیدات شرکت ایران خودرو می‌باشد و با امکانات جانبی متنوعی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم کمکی EBD، ترمز‌های دیسکی و خنک شونده، 4 عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلویی خودرو، مانیتور مرکزی مجهز به سیستم GPS، فرمان هیدرولیک و تلسکوپی، روکش‌های چرمی، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابر‌های برقی برای سرنشینان جلویی و عقبی اتومبیل، شیشه‌های سولار، ایموبلایزر، دوربین دید عقب، سانروف و سیستم کنترل بخار بنزین به خریداران عرضه می‌شود و این امکانات باعث شده‌اند تا میزان رغبت مردم برای خرید اقساطی دنا پلاس توربو افزایش یابد و بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هیچ کدام از اتومبیل‌های تولید داخل توانایی رقابت با دنا پلاس توربو از نظر کیفیت امکانات ارائه شده به همراه خودرو را ندارند. 

کدام مجموعه بهترین گزینه برای خرید قسطی دنا پلاس توربو می‌باشد؟

بدون تردید قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید اقساطی دنا پلاس توربو است و این مجموعه فروش قسطی محصولات ایران خودرو را با بهترین شرایط انجام می‌دهد. 

بنابراین، چنانچه قصد خرید قسطی دنا پلاس توربو با بهترین قیمت و کم‌ترین سود را دارید و به دنبال معروف‌ترین شرکت برای خرید قسطی اتومبیل محبوب خود هستید، بهتر است که برای آشنایی با شرایط فروش قسطی محصولات ایران خودرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و اتومبیل مورد نظر خود را با کم‌ترین پیش پرداخت خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لاستیک خودرو اقساطی

لاستیک خودرو اقساطی
خرید لاستیک خودرو اقساطی خبری خوشایند برای همه رانندگان است. از نظر ایمنی بعضی از قطعات خودرو در بازه های زمانی مشخص نیازمند تعویض ...

خرید قسطی ماشین دنا

خرید قسطی ماشین دنا
یکی از بهترین ماشین‌های ایرانی دنا شناخته شده است که بسیار زیبا و جادار طراحی شده است. برای خرید قسطی ماشین دنا به بخش وسایل نقلیه ...