خرید اقساطی خودرو کوییک

تاریخ انتشار:
1403/2/12 05:38:29

یکی از خودروهای معروف ایرانی که طرفداران بسیاری دارد، خودرو کوییک نام دارد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی خودرو کوییک


خودرو کوییک

یکی از محصولات جدید تولید شده توسط شرکت خودروسازی سایپا، ماشینی به نام "کوییک" می‌باشد. این محصول در ماه‌های پایانی سال 1395 و توسط افرادی همچون: وزیر وقت صنعت و ریاست مجلس شورای اسلامی، از طریق رسانه ملی به مردم عرضه و معرفی شد.

گفته می‌شود این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده در داخل کشور می‌باشد و از نقاط قوت بسیار زیادی برخوردار است. در این میان، امکان خرید اقساطی خودرو کوییک، باعث شده مشتریان زیادی قادر به خرید این محصول باشند و این مهم را به عنوان یکی از آپشن‌های خودرو کوییک، در نظر بگیرند. البته بهتر است در صورت امکان از شرایط فروش فوق‌العاده خودرو کوییک بهره‌مند شوید.

شرکت ماشین سازی سایپا

به نظر می‌رسد تولید خودرو کوییک از سمت شرکت سایپا عکس العمل به تولید خودرو 206 توسط شرکت بزرگ ایران خودرو بوده است. خرید قسطی خودرو کوییک از طریق بررسی سایت شرکت ایران خودرو امکان پذیر بوده و شما می‌توانید پس از مراجعه به این شرکت، جهت بررسی شرایط خرید اقساطی خودرو کوییک، تصمیم گیری کنید. 

ویژگی‌های خودرو کوییک

این محصول یکی از وسایل نقلیه قرار گرفته در دسته ی خودروهای هاچ بک می‌باشد. برای رفاه حال مشتریان امکان خرید قسطی خودرو کوییک فراهم شده است. این خودروی زیبا و کوچک، در سه مدل: دنده ای، کوییک  R و کوییک S، تولید می‌شود. 

بر اساس اطلاعاتی که توسط سازندگان این خودروی داخلی در اختیار عموم قرار گرفته می‌توان بیان کرد خودروی کوییک دارای سه تیپ SE، SE-A و SE-A LUX می‌باشد. البته پس از بررسی‌های انجام گرفته روی مشخصات هر یک از تیپ‌های معرفی‌شده توسط شرکت سایپا، متوجه می‌شوید تفاوت‌های چندانی بین این سه تیپ خودرو وجود ندارد و تنها برخی آپشن‌های رفاهی بین آنها، متفاوت است.

معرفی مختصر خودرو کوییک

شرکت سایپا این محصول را با نام Quick، روانه بازار مصرف داخلی نمود. طراحی بدنه  آن، در دسته خودروهای هاچ بک قرار داشته و در سال 1395 معرفی شد. البته تولید آن از سال 1397 انجام گرفت. فضای داخل اتاقک کوییک، قابلیت حمل 5 نفر را دارد و سیستم تهویه این خودرو نیمه اتوماتیک می‌باشد. صندلی‌های آن دارای قابلیت تنظیم در چند جهت بوده و دارای رویه پارچه‌ای می‌باشند.

در نمای ظاهری آن، وجود چراغ‌های مه شکن در جلو و عقب ماشین و قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، ازجمله آپشن‌های این محصول به شمار می‌روند. آینه‌های بغل این وسیله، دارای امکان تنظیم برقی بوده و شیشه‌های بکار رفته برای درب‌های عقب، دودی می‌باشند. استفاده از برف پاکن شیشه عقب، باعث تسهیل دید در بارندگی‌های شدید و شرایط نامساعد جوی می‌شود. 

این محصول دارای سیستم ترمز ABS بوده و یک سیستم Immobilizer  جهت امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت آن، بکار برده شده است. در صورتی‌ که راننده، بلافاصله پس از نشستن در خودرو کمربند ایمنی خود را نبسته باشد، سیستم SBR خودرو کوییک به وی هشدار بستن کمربند را ارائه می‌کند. در سرعت‌های بیش از 10 کیلومتر در ساعت، به صورت اتوماتیک درب خودرو قفل خواهد شد. 

در رابطه با موتور خودرو کوییک می‌توان بیان کرد، توان این موتور معادل با 87 اسب بخار بوده و حجمی معادل با 1503 سی سی دارد. محور این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و موتور آن 8 سوپاپ، دارد.

تخمین زده شده در طی مسافتی معادل با 100 کیلومتر، حدود 7.2 لیتر بنزین توسط کوییک، مصرف شود. همچنین این خودرو دارای استاندارد یورو 4 از نظر ایجاد آلودگی و تولید آلاینده‌های محیطی می‌باشد. 

خرید اقساطی خودرو کوییک

شرایط متنوعی برای خرید قسطی خودرو کوییک، توسط شرکت قسطی کلاب ارائه شده است. به طور کلی فروش قسطی خودرو با اقساط بلند مدت، می‌تواند عاملی برای ترغیب مشتریان این محصول باشد. لذا مشتریان محترم، می‌توانند از طریق مراجعه به سایت قسطی کلاب به آدرس: www.ghesticlub.com، برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط دریافت وام خرید اقساطی مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب دارید، بهترین انتخاب را کرده‌اید. برای خرید اقساطی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی...

خرید قسطی خودرو رانا با چک

خرید قسطی خودرو رانا با چک
از بهترین خودروهای پرطرفدار در ایران مدل رانا است. برای خرید قسطی خودرو رانا با چک به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی...