خرید قسطی تیبا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 01:58:12

یکی از خودروهای پرفروش ایران بعد از پراید، خودرو تیبا می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی تیبا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تیبا


محصول پرفروش سایپا

خودروی تیبا با وجود مشکلات فراوان فنی و کیفی توانسته بازار پرفروشی را در داخل کشور برای خود رقم بزند. این خودرو در سال 1388 شمسی در سایپای کاشان تولید شد.

در ابتدا اسم این خودرو را مینیاتور گذاشتند، ولی پس از مدتی نام تیبا جانشین مینیاتور گشت. قابلیت خرید اقساطی تیبا در قسطی كلاب فراهم شده است.

در طراحی این ماشین پرفروش چندین نکته وجود دارد. یکی از نکات این است که در طراحی فنی و ظاهری خودرو از گروهی ایتالیایی برخوردار شده‌اند، همچنین در تولید این دستگاه اتومبیل از قطعات سه خودروی دیگر یعنی تندر 90، پراید و ریو استفاده شده است. سال به سال طراحی ساخت این خودرو بهتر می‌شود و از نظر موتور این خودرو موتوری بهتر از پراید دارد. کمپانی آلمانی EF7 در ساخت موتور تیبا به ایرانیان کمک کرده است.

در ابتدا بازار هدف خودروی تیبا قشر کم درآمد جامعه بود، ولی پس از تورم موجود در ایران، بالا رفتن قیمت‌ها و همچنین وجود تحریم‌ها قشر متوسط و حتی مرفه نیز به خرید این خودرو روی آوردند. 

انتقادهای زیادی برای ساخت این خودرو وجود دارد، ولی همچنان بازار فروش خوبی دارد. در این خودرو تا حدی از امکانات رفاهی استفاده شده است. با خرید قسطی تیبا تجربه رانندگی با یک خودروی جمع و جور شهری داشته باشید!

مشخصات ایمنی خودرو تیبا

در تیبا نکات ایمنی نیز، تا حدودی رعایت شده است. به خصوص این خودرو برای استفاده شهر گزینه مناسبی می‌باشد. امکانات ایمنی این خودرو شامل کیسه هوای راننده، قفل مرکزی، ایموبلایزر ترمز جلوی دیسک و عقب کاسه‌ای است.

با وجود معایب زیادی که این خودرو دارد، ولی از امتیازات ویژه و محاسنی نیز برخوردار است. میزان سوخت این خودرو بسیار مناسب می‌باشد و مصرف سوخت ترکیبی تیبا 7.1 لیتر است، همچنین باک بنزین آن 40 لیتر است، هرچند که در استفاده بیشتر از 32 لیتر گنجایش ندارد!

این خودرو از هزینه نگهداری کمی برخوردار است و قیمت قطعاتش کم می‌باشد. اگرچه کیفیت مناسبی ندارد، ولی حسن به دست آوردن این قطعات با قیمت پایین، نکته‌ای مهم است. با خرید اقساطی تیبا یک خودروی مقرون به صرفه داشته باشید!

موتور تیبا 1503 سی‌سی می‌باشد و توان آن 80 اسب بخار است. پس از بهینه سازی مجدد تیبا، قدرت آن به 87 اسب بخار رسیده و گشتاور این خودرو نیز 106 نیوتن متر می‌باشد که به 128 نیوتن متر تبدیل شده است.

البته، ما همچنان در انتظار بهبودهایی در ساخت این خودروی ملی هستیم. با خرید قسطی تیبا یک خودروی ملی و با مشخصات فنی مناسب داشته باشید!

حجم تعداد سیلندر این خودرو مشابه خودرو پراید است، ولی حجم موتور آن 1.5 لیتر می‌باشد و بیشتر از خودرو ‌سایپا است. تعداد سوپاپ‌ها در هر دو 8 می‌باشد. حداکثر قدرت خودرو تیبا و حداکثر گشتاور آن بالاتر از پراید است. نوع گیربکس در هر دو 5 سرعت و به صورت دستی می‌باشد.

شتاب پراید کمی بیشتر از تیبا است و حداکثر سرعت تیبا 190 کیلومتر در ساعت می‌باشد. تیبا کمی بیشتر از خودروی پراید سوخت مصرف می‌کند و حجم باک هم بیشتر و وزن خالص آن نیز مقداری سنگین‌تر است. از طرفی، قیمت فروش این خود را در گذشته نسبت به خودرو پراید که دیگر تولید نمی‌شود، کمی بیشتر بوده است. با خرید قسطی تیبا مسافرت‌های به یادماندنی داشته باشید!

پیشنهاد ویژه خرید تیبا قسطی

اگر به دنبال یک خودروی ارزان قیمت ملی هستید، این خود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هر سال بر امکانات و تجهیزات فنی این خودرو افزوده می‌شود، همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این خودرو را از فروشگاه قسطی کلاب خریداری نمایید و از لیزینگ این فروشگاه برای دریافت وام و خدمات اقساطی اقدام نمایید. بنابراین خرید تیبا قسطی از طریق این فروشگاه آسان است و با شرایط ویژه همراه می‌باشد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تیبا از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک از قسطی کلاب دارید، بهترین انتخاب را کرده‌اید. برای خرید اقساطی به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی...

خرید اقساطي خودرو دنا

خرید اقساطي خودرو دنا
خرید قسطی خودرو دنا از قسطی کلاب تجربه ای بی نظیر برای صاحب خودرو شدن است. برای اینکه شما هم از این تجربه بی نصیب نباشید شرایط را..