خرید اقساطی تلویزیون سام

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:04:30

برند تازه نفس سام که زیر نظر کمپانی سام سرویس است دارای محصولات با کیفیت و متنوعی می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون سام به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون سام


معرفی و بررسی برند سام

امروزه نام برندهای متفرقه بسیاری را شنیده‌اید و به طور حتم اعتمادی به برندهایی که نام آشنا نیستند؛ ندارید. یکی از برندهای که ممکن است به تازگی شنیده باشید؛ برند سام است. همان طور که می‌دانید با توجه به وجود تحریم‌ها؛ کمپانی سامسونگ و ال جی دیگر اجازه فعالیت در کشور ایران را نداشتند، به همین سبب برندهای تازه نفسی با نام سام و جی پلاس روانه بازار شد.

شرکت گلدیران و سام سرویس در همان کارخانه‌هایی که محصولات ال جی و سامسونگ را مونتاژ و تولید می‌کردند؛ خط تولدی جدید خود با نام جی پلاس و سام را راه‌اندازی کردند. قطعات این شرکت‌ها از خارج از کشور وارد می‌شود و در بعضی از موارد ساخت داخل هستند.

با توجه به این موضوع؛ محصولات برند سام و جی پلاس دارای کیفیت بالایی هستند وش ما با خیالی راحت و اطمینان از خدمات پس از فروش، می‌توانید از کالای ایرانی با کیفیت بهره‌مند شوید. برای خرید اقساطی تلویزیون سام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی محصولات برند سام

برند سام دارای محصولات متنوعی است و همانند برندهای سامسونگ و ال جی، رقابتی تنگاتنگ با برند ال جی دارد. از محصولات برند سام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ تلویزیون

_ ماشین ظرفشویی

_ ماشین لباسشویی

_ کولرگازی

_ آبسردکن

­_ اجاق گاز

_ لوازم آشپزخانه کوچک

همان طور که مشاهده کردید؛ برند سام الکترونیک دارای محصولات متنوع و بسیاری است و سبد محصولاتی بسیار عالی و کاملی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون سام به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بررسی تلویزیون برند سام الکترونیک

تلویزیون‌های برند سام الکترونیک دارای 2 سال گارانتی از شرکت سام سرویس است. یکی از تلویزیون‌های باکیفیت و جذاب تلویزیون سام 58 اینچ مدل TU6550 می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون سام به سایت معتبر قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون جدید سام الکترونیک دارای رزولوشن: (4K (3840 ×2160 می‌باشد و کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون استثنایی می‌توان به  موتور پردازنده UHD Upscaling اشاره کرد که بسیار قدرتمند است. 

این فناوری فقط در تلویزیون‌های 4k استفاده شده و قادر است تا تصاویر را از حالت HD به حالت 4k دربیاورد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون برند سام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

_ سیستم عامل اندروید

_ بلوتوث

_ wifi

_ کنترل هوشمند

_ پشتیبانی از صدای دالبی

_ قابلیت انعکاس صدا

شاید تنها ایرادی که این تلویزیون استثنایی دارد؛ عدم وجود خروجی هدفون است. برای خرید اقساطی تلویزیون سام به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نحوه انتخاب اندازه تلویزیون!

با توجه به اینکه تلویزیون‌های بزرگتر دارای فناوری و تکنولوژی بیشتر هستند؛ با این وجود شما باید هنگام خرید تلویزیون به محیط خانه یا محل کار خود دقت ویژه‌ای داشته باشید. اگر سالن خانه شما کوچک است؛ خرید تلویزیون‌های زیر 50 اینچ به شما توصیه می‌شود و برای خانه‌هایی با سالن بزرگ؛ تلویزیون‌های بالای 50 اینچ بسیار مناسب می‌باشد.

شرایط ویژه خرید اقساطی تلویزیون سام از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معتبرترین و معروف‌ترین سایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. اگر به دنبال خرید کالای دیجیتال، لوازم خانگی، موبایل یا کنسول بازی هستید؛ قسطی کلاب شرایط ویژه‌ای برای شما در نظر دارد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ایجاد شرایط مناسب برای دریافت وام خرید اقساطی؛ شرایط بسیار عالی را برای مشتریان خود مهیا کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در سایت قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. بی‌تردید خرید قسطی تلویزیون سام از قسطی کلاب بهترین تجربه شما خولاهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال پاک شوما

خرید قسطی یخچال پاک شوما
اگر قصد خرید قسطی یخچال پاک شوما را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

مارک لوازم برقی آشپزخانه

مارک لوازم برقی آشپزخانه
خرید لوازم آشپزخانه بخش مهمی از خرید جهیزیه محسوب می شود. اگر تمایل به خرید انواع مارک لوازم برقی آشپزخانه دارید، به بخش لوازم خانگی در...