خرید قسطی ماشین برلیانس

تاریخ انتشار:
1403/2/5 18:33:57

خودروی برلیانس یکی از بهترین ماشین‌های موجود در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب به بخش وسایل نقلیه مراجعه کنید.


خرید قسطی ماشین برلیانس

معرفی خودروی برلیانس

برلیانس یکی از بهترین ماشین‌های چینی است که در ایران مونتاژ می‌شود و بسیار پر فروش است. در این مقاله قصد داریم در مورد این خودروی زیبا اطلاعات فنی مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی ماشین برلیانس می‌باشید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی خودروی برلیانس

ماشین برلیانس در دو مدل ساده و اتومات طراحی و تولید شده است که اخیرا برلیانس کراس به این خانواده اضافه شده است و به صورت هاچ بک است. خودروی برلیانس دارای طراحی بی‌نظیری است و شما از رانندگی با آن بسیار لذت خواهید برد.

خودروی برلیانس دارای محور محرک دیفرانسیل جلو است و گیربکس 4 دنده‌ای پیشرفته‌ای دارد. از دیگر ویژگی‌های این خودروی استثنایی می‌توان به قدرت 114 اسب بخاری آن اشاره کرد، همچنین شتابی برابر با 13 ثانیه دارد. 

وجود زنجیر تایم در این خودرو موجب شده‌ است که دیگر نگران پاره شده تسمه تایم نباشید و نیازی به تعویض آن نیز نداشته باشید. برای خرید قسطی ماشین برلیانس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی نقاط ضعف خودروی برلیانس

از نقاط ضعف برلیانس می‌توان به کیفیت ساخت پایین نسبت به رقبای خود و کمبود امکانات در مدل دنده‌ای اشاره کرد. ناگفته نماند که از نظر کاربران کف ماشین بسیار پایین تعبیع شده است و در جاده‌های پر چاله و دست انداز بسیار آسیب پذیر است. با خرید اقساطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب یک خرید موفق را تجربه کنید.

بررسی نقاط قوت خودوری برلیانس

ماشین برلیانس فرمان پذیری استثنایی دارد و شتابی که در حین رانندگی به شما می‌دهد بسیار لذت بخش است. پدال گاز در خودروی برلیانس بسیار حرفه‌ای طراحی شده است و اکثر افرادی که با این خودرو رانندگی کرده‌اند از گاز دادن با آن لذت می‌برند. 

همچنین جعبه دنده اتومات از جعبه دنده اتومات پژو بسیار با کیفیت‌تر است. با خرید اقساطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

بررسی دیدگاه افرادی که برلیانس را خریداری کرده‌اند!

خودروی برلیانس از هر لحاظی بی عیب و نقص طراحی شده است. از دیدگاه افرادی که با برلیانس رانندگی کرده‌اند، خودروی برلیانس ماشینی استثنایی است. از لحاظ رانندگی و عملکرد فنی 45% رضایت دارند از لحاظ طراحی ظاهری 70% از لحاظ کابین و امکانات 60% از لحاظ ارزش در مقابل قیمت 50% از لحاظ کیفیت 55% رضایت داشته‌اند. با خرید قسطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی خودرو!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و کار آمدترین وبسایت‌های موجود در ایران است که مشتریان بسیاری دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین شرایط فروش برای مشتریان خود، طرفداران بسیاری دارد. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی محصولات و کالاهای روز دنیا را به فروش می‌رساند و بسیار شرایط ساده و آسانی دارد. خرید نقدی از قسطی کلاب بدین صورت است که با ثبت نام در سایت و انتخاب کالای مورد نظر به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات فراوان این سایت نهایت استفاده را داشته باشید.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که با دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های معتبری مانند: بای چک، صنعت و معدن، فرازاندیشان و پارسیان تا سقف 150 میلیون تومان برای خرید محصولات دیجیتالی و خانگی همچنین تا سقف 500 میلیون تومان برای خرید خودرو اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

با خرید قسطی ماشین برلیانس از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید و از رانندگی با برلیانس لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لاستیک خودرو

خرید قسطی لاستیک خودرو
برای داشتن یک رانندگی ایمن و البته لذت بخش دارا بودن لاستیک هایی سالم و با کیفیت ضروری است. اگر الان در شرایطی نیستید که بتوانید لاستیک...

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب

خرید قسطي خودرو کوییک از قسطی کلاب
اگر تمایل خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...