ماشین لباسشویی جي پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/18 09:47:18

برند جی پلاس تازه نفس‌ترین قهرمان ایرانی در این مدت کوتاه کولاک عظیمی به پا کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی جي پلاس با شرایطی آسان و ارزان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



ماشین لباسشویی جي پلاس


خرید ماشین لباسشویی جی پلاس 10.5 کیلویی

شرکت کره‌ای ال‌جی به عنوان یک شرکت شناخته شده در جهان فعالیت می‌کنند و هر روز با محصولات جدید این کمپانی شگفت زده می‌شویم! ماشین‌های لباسشویی 10.5 کیلوگرمی جی پلاس از جمله محصولات جدید برند ال جی است که در ایران مونتاژ می‌شود و به فروش می‌رسد. 

این ماشین‌ها از جدیدترین فناوری‌های روز بهره‌مند می‌باشند و علاوه بر شستشو، کار خشک کردن لباس را هم انجام می‌دهند. قابلیت خرید قسطی ماشین لباسشویی جي پلاس در قسطی کلاب فراهم شده است.

ماشین لباسشویی 10.5 کیلویی جی‌پلاس مدل KD1048T

این ماشین لباسشویی در رنگ زیبای تیتانیومی تولید شده است و ظاهر بسیار فریبنده و جذابی دارد. از جمله مزایای تیتانیومی بودن این است که آشپزخانه شما را شیک و جذاب می‌سازد. 

در ساخت این ماشین لباسشویی از صفحه نمایشی دیجیتالی استفاده شده است که بر لوکس بودن این دستگاه می‌افزاید. این صفحه نمایشی لمسی است.

از جمله مزایای ویژه این ماشین، وجود موتور قدرتمند BLDC است که از قوی‌ترین موتورهای موجود در بازار می‌باشد. علاوه بر این، مزایای دیگری مانند شستشوی ضد حساسیت، داشتن بخارشو، لرزش کم دستگاه، تولید صدای کم، حالت‌های شستشوی مختلف، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار و قابلیت‌های دیگر، این مدل را به یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خرید در بازار، تبدیل کرده است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جي پلاس پشیمان نمی‌شوید!

این ماشین لباسشویی هر دو کار شستشو و خشک کردن را با هم انجام می‌دهد. ظرفیت ماشین لباسشویی 10.5 کیلوگرم و ظرفیت خشک در حدود 6 کیلوگرم است و قابلیت خشک کردن صد درصد را به برای شما به ارمغان می‌آورد.

دکمه‌های لمسی تنظیمات نیز، شما را برای انتخاب حالت دلخواه یاری می‌کنند. محل ریختن پودر لباسشویی در قسمت بالای سمت چپ قرار گرفته است. 

نمایشگر به صورت مستطیلی در قسمت وسط قرار گرفته است و با نور آبی نمایان می‌شود. در قسمت بالای سمت راست نیز، حالت‌های مختلفی نوشته شده است که می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید.

این ماشین، دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است که از نظر مصرف انرژی، بسیار بهینه است. محفظه تخلیه در قسمت پایین سمت راست قرار دارد و در مواقع اضطراری که مجبورید آب دستگاه را خارج کنید از آن استفاده می‌کنید. این محفظه  توسط یک درپوش محافظت می‌شود.

البته، بهتر است تا ماهی یک بار این درپوش را بردارید و آب اضافی را خارج کنید تا دستگاه شما به خوبی عمل کند. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جي پلاس در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید!

یکی از امکانات شستشو در این دستگاه، قابلیت تاخیر می‌باشد. در زمانی که در منزل نیستید و می خواهید تا ماشین در زمان خاصی شروع به کار کند، می‌توانید این مورد را تنظیم نمایید و قابلیت این را دارید که شستشو را حتی تا 24 ساعت دیرتر آغاز کنید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی جي پلاس دیگر نگران نباشید!

خرید اقساطی ماشین لباسشویی جي پلاس از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و بزرگ‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب به دو روش نقدی و اقساطی کالاهای موجود در بازار را به فروش می‌رساند و بسیار منحصر به فرد مدیریت می‌شود.

از نکات مثبت خرید نقدی از قسطی کلاب می‌توان به تخفیفات ارزنده سایت نام برد، همچنین خرید اقساطی از قسطی کلاب با دریافت اعتبار خرید اقساطی از 4 لیزینگ معروف به نام‌های بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید قسطی ماشین لباسشویی جي پلاس از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اجاق گاز فردار

خرید اقساطی اجاق گاز فردار
پخت و پز بسیاری از شیرینی‌ها و غذاهای استثنایی با کمک فر امکان پذیر خواهد شد. برای خرید اقساطی اجاق گاز فردار به بخش لوازم خانگی ...

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی LG

خرید اقساطی ماشین ظرف شویی LG
ظرفشویی یکی از بهترین وسایل مهم در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی LG به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم...