اپل قسطی با شرایط ویژه

تاریخ انتشار:
1403/2/16 17:48:28

خرید گوشی اپل با اقساط بلند مدت


به منظور مشاهده اپل قسطی به بخش خرید قسطی گوشی اپل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.



                                                                        اپل قسطی با شرایط ویژه    


کمپانی اپل از جمله شرکت های چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و تولید لوازم الکتریکی و نرم افزارهای الکتریکی فعالیت می کند این شرکت به تولید سخت افزارهای نوین معروف است شما با بهره گیری از محصولات این کمپانی می توانید تجربه استفاده از محصولاتی با کیفیت بالا را درک کنید این شرکت فعالیت های گسترده ای در ساخت گوشی های هوشمند داشته است به گونه ای که گوشی های آن در سرتاسر جهان طرفداران خاص خود را دارد.

آیفون ایکس از جمله محصولات این شرکت است این موبایل در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شده است بدنه این موبایل فلزی شیشه ای است مسئله ای که بدنه شیشه و فلزی آیفون ایکس را منحصر به فرد می کند مربوط به ساخت شیشه آن می باشد شیشه مورد استفاده قرار گرفته از پروسه رنگی 7 لایه عبور کرده است که باعث می شود دستگاه ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد همچنین این شیشه با فولاد و مس ترکیب شده است و بنا بر ادعای اپل مقاوم ترین شیشه ای است که در یک گوشی استفاده شده است.

آیفون ایکس از یک صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده می کند و این یکی از جدیدترین ویژگی ها در گوشی های آیفون است اگرچه این سبک در گوشی های اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته است اما این سبک در گوشی های آیفون جدید است آیفون نسبت تصویر به بدنه را در این گوشی 81.23 درصد اعلام کرد که درصد بالایی می باشد و نشان می دهد که تمام پنل های جلویی توسط نمایشگر آن اشغال شده است.

دوربین جدید آیفون ایکس بسیار پیشرفته است و در آن از دو سنسور 12 مگاپیکسلی به همراه فلش LED چهار گانه استفاده شده است همچنین یک فیلتر رنگی جدید نیز در آن استفاده شده است.

سایت قسطی کلاب یک سایت مختص فروش اقساطی کالا است برای خرید محصولات اپل شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی قسطی

خرید گوشی قسطی
ما در اینجا قصد داریم یکی از گوشی های شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 را به شما معرفی کنیم این گوشی دارای نمایشگر 5.8 اینچی می باشد که با تراکم...

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus

خرید اقساطی گوشی redmi note 11 pro plus
شیائومی بالاترین گوشی های خود را از نظر مشخصات منتشر کرده است. خرید قسطی گوشی redmi note 11 pro plus یک پیشنهاد عالی برای...