خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:24:20

لپ‌تاپ‌های ایسوس جز برترین لپتاپ‌های دنیا می‌باشند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند. برای خرید اقساطي لپ‌تاپ ایسوس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس


لپ تاپ ایسوس

می‌توان ایسوس را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپتاپ در دنیا معرفی کرد. این شرکت، محصولات خود را در سری‌های متنوع و کاربردهای متفاوتی تولید می‌کند. لپ‌تاپ‌های ایسوس از کاربردهای روزمره و معمولی گرفته تا کاربرهای خیلی حرفه‌ای برنامه نویسی و مولتی مدیا و حتی گیمینگ، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

زنبوک‌ها از جمله لپتاپ‌های ایسوسی هستند که برای کاربرد روتین و روزانه مناسب می‌باشند و سری زنبوک با پیشوند UX مشخص می‌شود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یکی از محصولات سری زنبوک این شرکت را معرفی کنیم. 

لپتاپ زنبوک مدل UX433FQ-ZQ

این مدل با رنگ آبی تیره تولید شده و گارانتی شرکتی دارد. این لپتاپ ابعادی معادل 319*199*16.9 میلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 1.3 کیلوگرم دارد. همانطور که می‌بینید وزن سبک و طراحی باریک یکی از دلایل استقبال فروش این مدل می‌باشد. قابلیت خرید قسطي لپ تاپ ایسوس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات پردازنده

پردازنده این دستگاه از سری Core i7 شرکت اینتل است. مدل پردازنده 10510U می‌باشد و در یک محدوده سرعتی 2.8 گیگاهرتز و بالاتر عمل کند. در حقیقت این پردازنده در یک محدوده فرکانسی بین 1 و 8 تا 4.9 گیگاهرتز فعالیت دارد و میزان حافظه کش در این پردازنده 8 مگابایت است. با خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس دقت، سرعت و کارایی را تجربه کنید!

مشخصات حافظه، رم و پردازنده گرافیکی

وجود 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و یک ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD، این دستگاه را به یک غول محاسباتی قدرتمند تبدیل کرده است. از طرفی پردازنده گرافیکی نیز مدل GeForce® MX350 ساخت شرکت اینویدیا می‌باشد و 2 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد.

مشخصات صفحه نمایشگر

صفحه نمایش 14 اینچی آن از سه فناوری متفاوت LCD، LED-backlit و IPS پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش مات است و دقت صفحه نمایش به صورت Full HD و با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل تصاویر را نمایش می‌دهد.

در ساخت این صفحه از تکنولوژی WideView یا دید گسترده استفاده شده است. با خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس وب کاوی کنید، پروژه‌های درسی خود را انجام دهید، فیلم ببینید، بازی کنید و برنامه نویسی نمایید!

تجهیزات امکانات مناسب

این لپ‌تاپ از امکانات و ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است. این دستگاه دارای یک درایو نوری، وب کم، اسپیکر و کیبورد آن دارای نور پس زمینه می‌باشد. وب کم این لپتاپ دارای قابلیت IR است، همچنین اسپیکر نیز دارای مشخصات Harman Kardon می‎‌باشد. با خرید قسطي لپ تاپ ایسوس رضایت را به معنای واقعی حس کنید!

در این لپتاپ تاچ پد از نوع نامپد است. در این لپ‌تاپ استثنایی کارتخوان، مودم داخلی، شبکه بی‌سیم، وای فای و بلوتوث وجود دارد، همچنین این دستگاه دارای پورت HDMI و پورت‌های USB می‌باشد. 

این پورت‌ها شامل مدل‌های USB Type-C، USB 2.0، USB 3.0، USB 3.1 و USB 3.2 هستند. این لپ تاپ دارای یک باتری سلولی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 50 وات ساعت است. یعنی می‌تواند در حدود 13 ساعت شارژدهی را برای شما فراهم آورد. با خرید اقساطي لپ تاپ ایسوس به هر دستگاهی می‌توانید متصل شوید!

نکات پایانی

در انتها باید بگوییم که این لپتاپ برای کاربری‌هایی مثل مولتی مدیا و کاربری عمومی مناسب است، زیرا بسیار باریک و سبک می‌باشد. فاقد سیستم عامل است و به همراه آن یک کابل، یک شارژر و یک کاور اهدا می‌گردد.

پیشنهاد ویژه خرید قسطی لپ تاپ ایسوس

اگر به دنبال یک لپتاپ دانشجویی با خصوصیات و ویژگی‌های مطلوب هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این مدل را امتحان نمایید. می‌توانید خرید خود را از قسطی کلاب انجام دهید و از شرایط اقساطی فروش کالاهای استفاده نمایید. از قسطی کلاب وام بگیرید و سپس کالاهای مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي لپ تاپ ایسوس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی m62

خرید اقساطی گوشی m62
یکی از گوشی‌های قدرتمند و عالی سامسونگ مدل گلکسی M62 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m62 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...