خرید اقساطي هارد اکسترنال

تاریخ انتشار:
1403/2/17 09:58:42

هارد اکسترنال‌ یک حافظه سیار است که می‌تواند همیشه در کنار شما باشد. برای خرید اقساطي هارد اکسترنال به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي هارد اکسترنال


هارد اکسترنال وسترن

یکی از مهمترین و پرکاربردترین گجت‌هایی که حتما باید در منزل داشته باشید، هارد اکسترنال است. این وسیله مهم، برای ذخیره اطلاعات محرمانه شما به کار می‌رود و ظرفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه دارد. 

هرچند ممکن است در خانه از فلش‌های متعددی برخوردار باشید، ولی وجود هارد با ظرفیت یک ترابایت و بالاتر به شما کمک می‌کند در مدت زمان کوتاهی و با سرعت بالا بتوانید، اطلاعات خود را ذخیره سازی نمایید. با خرید اقساطي هارد اکسترنال هيچ اطلاعاتی از دست نخواهد رفت!

در خرید یک هارد اکسترنال باید به مواردی مثل ظرفیت هارد، سرعت انتقال آن، وجود و انواع کابل‌ها و پورت‌های تعبیه شده، داشتن آداپتور، برند، خصوصيات مقاومتی ويژه و قیمت توجه نمایید.

شرکت وسترن به عنوان بزرگترین تولید کننده هارد دیسک در دنیا شناخته شده است. این شرکت در سال 1970 میلادی متولد شد و به تولید محصولاتی در حوزه هاردهای اکسترنال داخلی و خارجی پرداخت. در ادامه این مقاله قصد داریم تا یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند را با ظرفیت يک ترابایت به شما معرفی نماییم. قابلیت خرید قسطي هارد اکسترنال در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات هارد My Passport WDBYvg0010BBK-WESN

این هارد ابعادی معادل 107*74.9*11.1 ميلی‌متر مکعب و وزنی برابر با 120 گرم دارد. ظرفیت این مدل برابر یک ترابايت است. اين نوع حافظه از قابلیت حمل مناسبی برخوردار است.

این هارد را می‌توانيد درون جیب خود جای دهید و به راحتی حمل نماييد. دقت داشته باشيد كه اين دستگاه، توسط سیم متصل می‌شود، همچنين دارای رابطی از نوع USB 3.0 است. با خرید اقساطي هارد اکسترنال همه اطلاعات خود را به سرعت ذخيره نماييد!

سرعت چرخش این هارد 5400 دور بر دقیقه و سرعت انتقال داده‌ها معادل 5 گیگابیت بر ثانیه است. متاسفانه در برابر آب، ضربه شدید، لغزش، خش، گرد و غبار مقاوم است، همچنین از نوع هاردهای اکسترنال باتری خور نیز نمی‌باشد و هیچ گونه نشانگر LED نیز در آن یافت نمی‌شود، ولی قادر است تا با سیستم عامل‌های سون، 8 و 10 ویندوزی کار کند.

سرعت انتقال در اين هارد برای يو اس بی 3 برابر 5 گيگابايت و برای يو اس بی 2 برابر با 480 مگابیت بر ثانیه است. با خرید قسطي هارد اکسترنال يک هارد با قابليت سازگاری بالا داشته باشيد!

بنابراین، می‌توان گفت که این نوع هارد، علاوه بر این که طراحی زیبا و و کاربر پسند دارد، با نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌های ویندوزی سازگاری دارد. یکی دیگر از نکات مثبت این هارد، تنوع رنگی آن می‌باشد.

این مدل از هارد وسترن در رنگ‌های متنوع آبی، قرمز، مشکی مات و مشکی تیره تولید شده و بدنه سبک و ایده‌آل این هارد اکسترنال، خرید آن را با استقبال فراوانی روبرو ساخته است. با خرید اقساطي هارد اکسترنال يک تجربه عالي در ذخيره‌سازی داشته باشيد!

اگر بخواهیم نکات مثبت این هارد را بر شماریم، می‌توانیم به نکات زیر اشاره كنيم:

• داشتن اندازه کوچک

• سبک بودن

• گارانتی دو ساله

• تنوع رنگی

• باریک بودن

• کم صدا بودن

• قیمت متعادل نسبت به هاردهای موجود در بازار

• داشتن سرعت انتقال مناسب

• کیفیت ساخت مطلوب

• داشتن گذرگاه  USB تايپ C

• ظرفیت مناسب

• طراحی زیبا

پيشنهاد ویژه خريد هارد اكسترنال وسترن ديجيتال

برای برخورداری از این وسیله کار راه انداز با قیمتی مناسب می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید. شما می‌توانید توسط یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت درخواست استفاده از اقساط نمایید و چند روز پس از گرفتن وام، کالای مورد علاقه خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي هارد اکسترنال از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته

خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته
برای خرید اقساطی گوشی ناتینگ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی s21 fe

خرید قسطی گوشی s21 fe
یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ گوشی S21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...