خرید قسطی گوشی شیائومی 14

تاریخ انتشار:
1403/2/17 14:14:47

خرید قسطی گوشی شیائومی 14 می‌تواند یک اتفاق خوب برای طرفداران تکنولوژی و این برند در این وضعیت سخت اقتصادی باشد. برای خرید اقساطی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 14


بررسی ویژه گوشی شیائومی 14

گوشی شیائومی 14 و هر یک از محصولات دیگر این برند ارزش خرید را دارند. این شرکت با سیاست امکانات بالا و قیمت اقتصادی توانسته است تا در بازار کالای دیجیتال مشتریانی برای خود پیدا کند. با خرید محصولات این شرکت امکانات به روز جهان را با قیمتی بسیار کمتر در اختیار خواهید داشت. با خرید قسطی گوشی شیائومی 14 چه امکاناتی از چه فناوری‌هایی بهره‌مند خواهید شد.

زیبایی و کیفیت 

در این بخش به بررسی فنی و تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت:

1.این گوشی در تاریخ 1 نوامبر 2023 با ابعادی برابر 152.8 در 71.5 در 8.2 میلی‌متر و با وزن 188 یا 193 گرم به بازار عرضه شد.
2.سیستم عاملی که این گوشی از آن استفاده می کند اندروید ورژن 14 با رابط کاربری از نوع HyperOS می‌باشد.
3.با خرید اقساطی گوشی شیائومی 14 از یک گوشی با فریم پشتی از جنس شیشه پلیمر سیلیکون و جنس فریم کناری از آلومینیوم بهره‌مند خواهید شد.
4.این دیوایس دارای یک نمایشگر 6.36 اینچی از نوع LTPO OLED می‌باشد. رزولوشنی که این صفحه‌نمایش در اختیار کاربر قرار می‌دهد 1200 در 2670 پیکسل است.
5.این محصول در رنگ‌های مشکی، سبز،  صورتی و سفید به بازار عرضه شده است.
6.این گوشی پرچمدار از یک تراشه 8 هسته‌ای 4 نانومتری از نوع Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کند.
7.این گوشی در بخش سخت‌افزار گرافیکی از یک GPU از نوع Adreno 750 استفاده می‌نماید.
8.ترکیب هارد و رمی که می‌توانید خرید قسطی گوشی شیائومی 14 را انجام دهید عبارت است از: 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 16 گیگابایت رم. این مورد باعث تفاوت قیمت در این مدل در بازار می‌شود.
9.این دیوایس در قسمت پنل پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌ 50  مگاپیکسل در انواع مختلف استاندارد، واید و تله فوتو استفاده می‌کند.
10.قدرت دوربین سلفی این گوشی برابر 32 مگاپیکسل و تک لنز می‌باشد.
11.باتری که این گوشی از آن استفاده می‌کند یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4610 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری با استفاده از سیم USB Type-C 3.2 و آداپتور 90 واتی شارژ می‌شود. این باتری از فناوری‌های شارژ سریع، Power Delivery 3 و Quick Charge 4 بهره می‌برد.
12.سیستم صوتی که این محصول با کیفیت از آن استفاده می‌کند  از یک اسپیکر دوگانه با قدرت صدای 24 بیت و 192 کیلوهرتز است.
13.با خرید اقساطی گوشی شیائومی 14 از حسگر‌های اثر‌انگشت (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، قطب‌نما، سنسور تشخیص طیف رنگ، فشارسنج هوا خواهید توانست استفاده کنید.
14.این گوشی دوسیم‌کارته در بخش ارتباطی دارای فناوری‌های بلوتوث‌، 5G و GPS می‌باشد. 

خرید قسطی گوشی شیائومی 14 را از کدام مرکز انجام دهیم؟

برای خرید اقساطی این مدل و تمامی مدل‌های دیگر شرکت شیائومی می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این سایت می‌توانید انواع لوازم‌خانگی، کالاهای دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم‌اداری و حتی خودرو را به صورت قسطی خریداری کنید. خدماتی مانند: تضمین سلامت کالا و تحویل سریع از خدمات پس از فروش این سایت می‌باشد.

با توجه به عدم اقبال و توانایی بیشتر خانواده‌ها به خرید نقدی فروش قسطی بسیار می‌تواند به افزایش کیفیت زندگی مردم کمک نماید. این  فروشگاه آنلاین  از اولین‌ها در این زمینه می‌باشد. از اولین روز‌های ایجاد مشکلات اقتصادی مردم این مجموعه با در نظر گرفتن مشکلات مردم خدمت فروش قسطی را در دستور کار خود قرار داد.

شرایط این نوع خرید در سایت شرکت به صورت کاملا شفاف توضیح داده شده است. خرید به این صورت در این سایت به راحتی قابل انجام است.
این شرکت دارای تمامی مجوز‌های مربوط به تجارت الکترونیک و پرداخت امن می‌باشد. این به این معنی است که شما خرید‌های اینترنتی خود را با اطمینان خاطر از این سایت انجام دهید.

خرید اقساطی گوشی شیائومی 14 و استفاده از تکنولوژی جدید باعث خواهد شد که خانواده‌ها کیفیت زندگی خود را بالا برده و احساس خوشحالی و رضایت از زندگی خود داشته باشند. مجموعه قسطی کلاب سعی کرده است تا با قرار دادن این خدمات سهمی هر چند کوچک در به دست آوردن این حس و حال داشته باشد. تمامی محصولات موجود در این سایت اصل بوده و دارای ضمانت می‌باشد. هیچ گونه محصول فیک و غیر‌اصلی در این فروشگاه آنلاین موجود نیست.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون14 پرو مکس با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...