خرید لپتاپ جدید لنوو

تاریخ انتشار:
1403/2/1 02:35:42

برند لنوو یکی از بهترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ در دنیا می‌باشد که دارای محبوبیت ویژه‌ای است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید لپتاپ جدید لنوو


لپتاپ جدید لنوو 

شرکت لنوو، یک شرکت چینی است که در بازار کشور ما به دلیل لپتاپ‌های اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای که به بازار عرضه کرده، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. گستردگی کاربری‌ها و استفاده از فناوری‌های گوناگون در این لپتاپ‌ها سبب شدند که این محصولات به خوبی در بین کاربران معرفی شوند. 

اگر به دنبال خرید لپتاپ جدید لنوو هستید، در سایت قسطی کلاب، با ارائه مشخصات فنی می‌توانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو را انجام دهید. 

مدل‌های لپتاپ لنوو 

شرکت لنوو لپتاپ‌های خود را در اندازه‌های 11-12-13-14-15-16-17 اینچی به بازار وارد کرده‌است. معروف‌ترین سری‌های لپتاپ‌های لنوو، سری‌های اسنشیال (Essential)، آیدیاپد (IdiaPad)، تینک پد (ThinkPad)، یوگا (Yoga)، لیژن (Legion) هستند.

با مراجعه به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر می‌توانید این محصولات را خریداری کنید. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌های آنلاین ارائه دهنده انواع مدل‌های لپتاپ‌ لنوو است که خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ‌ جدید لنوو را برای مشتریان فراهم کرده است. 

لپتاپ لنوو ThinkPad 

لپ‌تاپ‌های تینک‌پد ابتدا در شرکت IBM ساخته و تولید شد، بعد از مدتی، شرکت لنوو امتیاز لپ‌تاپ IBM را خریداری کرد. امروزه، تینک‌پد در کشور چین تولید می‌شود. هدف اصلی تینک‌پد رفع کردن نیازهای روزمره کاری است. این مدل از لپتاپ‌های لنوو جزئی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی (سری E و L) تا اولترابوک‌ها (سری X)، ورک‌استیشن‌ها (سری P) و محصولات مقاوم (سری T) را در برمی‌گیرند. 

مدل‌های معروف لپتاپ لنوو سری تینک پد در ایران سری X و T و S و E می باشند. سایت قسطی کلاب، خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ‌ جدید لنوو را ساده‌تر از قبل کرده‌ است. لپتاپ‌های سری T به طور معمول به عنوان لپ‌تاپ‌هایی بسیار قدرتمند، ماندگار و بادوام همچنین با امکانات جانبی زیادی معرفی می‌شوند و قیمت به نسبت بالایی دارند. 

لپتاپ‌های سری X لنوو به نام لپتاپ‌های قابل حمل، عمر باتری بالا، بسیار سبک و با نمایشگر‌های ریز یا کوچک و به طور معمول 11 و 12 و 14 اینچی معرفی می‌شوند. لپ‌تاپ‌های لنوو سری S به عنوان سری قابل حمل،  به شدت سبک با پردازنده‌های سری U اینتل و بسیار کم مصرف و کم توان معرفی می‌شوند. 

لپتاپ‌های لنوو سری E یا سری Edge لنوو به عنوان لپتاپ‌هایی مشتری پسند و با قیمت کم و البته با امکانات کمتر نسبت به سری T معرفی می‌شوند. به طور کلی مناسب برای کارهای عمومی و روزانه می‌باشند. 

لپتاپ لنوو IdiaPad 

تولید لپتاپ سری Ideapad را از سال 2008 آغاز شد. سری آدیاپد شامل محصولات بالارده و میان رده (500 و 700) و محصولات اقتصادی‌تر 100 و 300 است. 

گرایش لپ‌تاپ‌های سری Ideapad بیشتر به سمت درخواست‌های مشتریان بود. لپتاپ‌های سری Y ،Z ،U ، Flex و Yoga جز سری لپتاپ‌های Ideapad محسوب می‌شوند. 

نام یوگا در محصولات لنوو به معنی محصولات ترکیبی 2 در 1 (تبلت و لپتاپ) است. در سایت قسطی کلاب می‌توانید با بهترین قیمت خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو را تجربه کنید. 

سری Legion 

سری لیژن این لپتاپ‌ها با پسوند Y شناخته می‌شوند، این لپ‌تاپ‌‌ها برای افرادی که برای انجام دادن کارهای بسیار سنگین با لپ‌تاپ خود می‌باشند و بازی کردن یکی از علاقه مندی‌های آن‌ها محسوب می‌شود، گزینه بسیار‌ مناسبی است. 

سری Essential 

این سری از لپتاپ‌های لنوو را می‌توان در دسته لپتاپ‌های روزمره و برای استفاده عام قرار داد. سری لپتاپ‌های این گروه عبارتند از: V،B،G که در بین این سه سری، سری G از بقیه بالاتر است. 

سری‌های دیگر یعنی B و V لپ‌تاپ‌هایی برای استفاده تجاری می‌باشند. این سری‌ها از نظر کانفینگ و قیمت مناسب هستند و در حال حاضر سری G آن‌ها پرفروش‌تر است. 

خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو 

اگر تصمیم به خرید لپتاپ جدید لنوو دارید، می‌توانید با بررسی سری‌های مختلف این لپتاپ‌ها اقدام به خرید کنید. سایت قسطی کلاب یکی از موفق‌ترین و خوشنام‌ترین سایت فروش آنلاین است که برای مشتریان خود خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ جدید لنوو را فراهم کرده است. 

با خرید نقدی از قسطی کلاب از تخفیف‌های خوبی برخوردار خواهید شد. خرید قسطی به دو صورت خرید از بای چک و لیزینگ انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a72

خرید قسطی گوشی a72
کمپانی سامسونگ در سال 2021 از دو گوشی جذاب با نام‌های a72 و a52 رونمایی کرد. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت...

فروش اقساطی گوشی a72

فروش اقساطی گوشی a72
برند سامسونگ جز برترین برندهای کره‌ای است که در سراسر جهان شهرت دارد. برای خرید اقساطی گوشی a72 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...