گوشی a10s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 09:16:00

در این مقاله قصدا داریم در مورد یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های گوشی هوشمند سامسونگ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. با خرید اقساطی گوشی a10s سامسونگ از بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.


گوشی a10s سامسونگ


گوشی a10s سامسونگ

سامسونگ با تولید سری A محصولات فوق‌العاده میانرده خود را روانه بازار کرده است. گوشی a10s در رنگ‌های زیبای آبی، سبز، قرمز و مشکی تولید شده است و مشخصات قابل قبولی دارد. A10s نیازمندی‌های روزمره شما را برطرف می‌سازد.

این گجت در اوت 2019 معرفی و در سپتامبر 2019 وارد بازار شده است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات بدنه

این گوشی در ابعاد 155.6x75.8x7.8 میلی متر مکعب ساخته شده است و 168 گرم وزن دارد. قسمت جلویی این گوشی از نوع شیشه و بدنه آن پلاستیکی است و به صورت همزمان می‌تواند تا دو سیم کارت نانو را پشتیبانی نماید. با خرید اقساطی گوشی a10s سامسونگ یک محصول مقرون به صرفه داشته باشید!

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی دارای تکنولوژی‌هایTFT و PLS است. همچنین این نمایشگر به صورت لمسی خازنی است و می‌تواند 16 میلیون رنگ واقعی و زیبا را نمایش دهد. سایز این صفحه نمایش 6.2 اینچ می‌باشد که نسبت نمایشگر به بدنه بیشتر از 80 درصد است. 

به علاوه، دارای رزولوشنی برابر با 720 در 1520 پیکسل می‌باشد. به این ترتیب که در حدود 271 پیکسل در اینچ را از نظر تراکم پیکسلی به خود اختصاص داده است.

مشخصات سخت‌افزاری

این گوشی از یک تراشه 12 نانومتری با پردازنده مرکزی مدیاتک که هشت هسته‌ای است و با فرکانس 2 گیگاهرتز عمل می‌کند، تولید شده است و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع PowerVR GE8320 می‌باشد.

سیستم عامل عرضه شده بر روی این گوشی، اندروید 9 یا پای است. این اسمارت فون دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و در دو نسخه رم 2 یا 3 گیگابایت تولید شده است. 

همچنین یک درگاه حافظه دارد که قابلیت پشتیبانی از یک میکرو SD با ظرفیت 512 گیگابایت را به خود اختصاص می‌دهد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s سامسونگ کارهای روزمره خود را به آسانی انجام دهید!

دوربین‌های دوگانه به همراه دوربین سلفی

دوربین های این گوشی قادرند تا از قابلیت‌های HDR و عکاسی پانوراما پشتیبانی نمایند. همچنین، این گوشی دارای دارای یک فلش LED است و می‌تواند با کیفیت P1080 و با قابلیت 30 فریم در هر ثانیه به فیلم برداری بپردازد. به علاوه، دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت P1080 و با قابلیت 30 فریم در هر ثانیه را دارا می‌باشد.

مشخصات و قابلیت‌های صوتی

این دستگاه دارای یک حذف کننده نویز صدا است که درون میکروفون اختصاصی آن قرار دارد. همچنین دارای یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی a10s سامسونگ از امکاناتی مناسب بهره‌مند شوید.

مشخصات باتری

باتری موجود در این تلفن، یک باتری لیتیوم پلیمری است که ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. با خرید اقساطی گوشی a10s سامسونگ یک روز کامل شارژ داشته باشید و دسگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی هوشمند خود نباشید!

خرید گوشی a10s سامسونگ

اگر می‌خواهید a10s سامسونگ تهیه کنید، این کار را از طریق قسطی کلاب انجام دهید. قسطی کلاب فروشگاهی آنلاین است که خدماتی ارزنده را در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی کالا به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

برای خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت عمل کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی a10s سامسونگ از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل a31

خرید قسطی موبایل a31
گوشی a31 یکی از جذابترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد که جز گوشی‎‌های میان رده سامسونگ است، ولی ظاهری شبیه به گوشی‌های پرچم دار ...

فروش اقساطی گوشی شیائومی

فروش اقساطی گوشی شیائومی
برند شیائومی با ارائه جدیدترین و بهترین گوشی‌های هوشمند توجه همه افراد را به خود جلب کرده است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی به ...