خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 23:06:34

کمپانی هوآوی به طراحی و تولید ساعت‌های هوشمندی می‌پردازد که کیفیت ساخت بالایی دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی


ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH GT 2 LTN-B19 46 mm

هوآوی کمپانی مشهور چینی است که در زمینه تولید اسمارت‌فون، تبلت، لپتاپ، ساعت هوشمند و دیگر گجت‌های پوشیدنی فعالیت دارد. کیفیت محصولات هوآوی بسیار خوب است. هوآوی در اکتبر 2019 میلادی همراه با رونمایی از پرچم‌دار خود، ساعت هوشمندش یعنی هوآوی Wach GT 2 را رونمایی کرد.

این ساعت از نظر طراحی ظاهری و فنی فوق‌العاده می‌باشد، دارای نمایشگری لمسی است و می‌تواند از طریق NFC و بلوتوث متصل شود. به علاوه دارای جی پی اس می‌باشد. به همین منظور قابلیت خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی در قسطی کلاب فراهم شده است.

این ساعت هوشمند استثنایی بدنه‌ای از فلز سرامیک دارد و فرم صفحه‌اش دایره‌ای شکل است، همچنین دارای سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، فشارسنج، شمارش ضربان قلب و قطب نما است. در این ساعت یک رم 32 مگابایتی و حافظه‌ای 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. تراشه این ساعت کرین A1 می‌باشد.

طراحی بدنه

این اسمارت واچ بدنه‌ای باریک و صفحه‌ای بزرگ و گرد دارد که در دو نسخه 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود. ظرافت و داشتن طراحی مینیمالیستی در این ساعت نمایان است. این گوشی سبک تنها 10.7 میلی‌متر ضخامت دارد و ابعاد این ساعت برابر با 45.9 در 10.7 در 45.9 میلی‌متر مکعب می‌باشد و وزن آن تنها 42 گرم است.

نسخه 46 میلی‌متری از نظر فنی کمی قوی‌تر است. با این نسخه می‌توانید از طریق بلوتوث، مکالمه کنید. از بلندگو برخوردار باشید و از یک باتری بادوام‌تر بهره‌مند شوید. 

این نسخه بندی با ضخامت بیشتر دارد و بیشتر به درد آقایان می‌خورد. بر روی نمایشگر این ساعت یک گلس سه بعدی قرار دارد. فریم سرامیکی ساعت ضد زنگ است و بند جنسی از لاستیک دارد، همچنین نوع قفل آن سگکی ساده می‌باشد. با خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی مدرن زندگی کنید!

در سمت راست ساعت با دو دکمه مواجه هستید. از یکی از این دکمه‌ها برای دسترسی سریع به منو استفاده می‌شود و دکمه دیگر مربوط به تنظیمات شخصی سازی شده‌ است که کاربر آنها را ست می‌کند. دسته‌های قابل تعویض ساعت نیز دارای رنگ‌های متنوعی هستند. با اسمارتفون هواوی می‌توانید حتی در عمق 50 متری هم شنا کنید!

صفحه نمایش ساعت

کیفیت بالای نمایشگر این اسمارتفون به حدی است که از فناوری سوپر اولد و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. روشنایی مناسبی برابر با 1000 نیت دارد. 

اندازه نمایشگر در نسخه 46 میلی‌متری برابر 1.39 اینچ است. رزولوشنی برابر با 454 در 454 پیکسل دارد و مود همیشه روشن امکان دیگری است که در این صفحه موجود می‌باشد. می‌توانید سفحه دلخواهتان را انتخاب و قفل کنید. با خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی کیفیت را مقایسه کنید!

اسمارت‌فون اسپورت

وجود سیستم عامل لایت در این ساعت، آن را برای فعالیت‌های ورزشی شایسته می‌سازد. کنترل فشار و استرس، پایش حالت خواب، اندازه گیری ضربان قلب گوشه‌ای از خدماتی است که این ساعت به ورزشکاران ارائه می‌دهد.

داشتن 16 برنامه مخصوص ورزشی مانند قدم زدن، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا، کوهنوردی، پیاده‌روی، دومیدانی، اسکی فضایی، بدنسازی، طناب‌کشی و فعالیت‌های داخل منزل به مهارت‌های ورزشی کاربران، کمک شایانی می‌کند.

سازگاری

این اسمارتفون با هر دو سیستم عامل اندروید و IOS سازگاری دارد. با خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی همیشه متصل بمانید!

باتری ماندگار

هواوی واچ دارای یک باتری لیتیوم یونی 455 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند دو هفته شارژ برای کاربر فراهم آورد. اگر یک استفاده عادی داشته باشید تا 10 روز می‌توانید از شارژ باتری استفاده کنید.

پیشنهاد خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی

اگر شما نیز عاشق ورزش هستید و می‌خواهید یک مربی ورزش تمام‌ وقت و شخصی‌سازی شده داشته باشید، در خرید این محصول پیش از آنکه موجودیش تمام شود، عجله کنید!

برای خرید اقساطی ساعت هوشمند به قسطی کلاب مراجعه فرمایید زیرا در این فروشگاه اینترنتی، خدماتی برای فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی در نظر گرفته شده است. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با نام a03 در سال 2021 رونمایی شد. برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ به بخش...

خرید اقساطی nova 8

خرید اقساطی nova 8
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند هوآوی مدل نوا 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی nova 8 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...