خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 07:30:44

تبلت یکی از بهترین وسایل الکترونیکی بین مردم می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ

با تبلت S7 سامسونگ بیشتر آشنا شوید!

تبلت S7 یک نمونه از بهترین محصولات طراحی شده توسط شرکت سامسونگ بوده که این محصول از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار است. امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ، هستند تا به این طریق خرید خود را به صورت کاملا هوشمندانه انجام دهند. امروزه تبلت‌ها در میان جوامع مختلف به یکی از محبوب‌ترین کالاهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. 

زیرا تبلت‌ها امکانات و ویژگی‌های مشابه با گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهند. البته یکی از ویژگی‌هایی که موجب برتری تبلت نسبت به گوشی هوشمند شده، ابعاد بزرگ این وسیله است. اگر به دنبال یک تبلت با کیفیت همراه با امکانات خوب هستید، S7 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود. زیرا این محصول شرکت سامسونگ بخش عمده‌ای از انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت. بهتر است بدانید تبلت S7 سامسونگ دارای ابعاد 11 اینچ بوده که با بدنه‌ آلومینیومی طراحی و تولید شده است. 

همچنین سامسونگ دوربین این محصول خود را به صورت دوگانه در نظر گرفته که این دوربین‌ها به صورت عمودی بر روی قاب پشتی این تبلت تعبیه شده‌اند. همچنین در کنار این دوربین ها از یک فلش LED استفاده شده است. به همین جهت شما نیز می‌توانید با خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ، این محصول شرکت سامسونگ را تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ، شما می‌توانید تمام هزینه این تبلت را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. 

با تبلت S7 سامسونگ؛ تصاویر با کیفیت بالا به نمایش گذاشته خواهند شد!

یکی از ویژگی‌های قابل توجه تبلت S7 سامسونگ، نمایشگر این محصول است. بهتر است بدانید شرکت سامسونگ در طراحی این محصول خود از یک نمایشگر با کیفیت از نوع "IPS LCD" استفاده کرده است. این نمایشگر تمامی تصاویر خروجی با میزان رزولوشن 2560 در 1600 به نمایش می‌گذارد. همچنین این نمایشگر دارای تراکم 274 پیکسل بر هر اینچ می‌باشد. به طور کلی نمایشگر تبلت S7 سامسونگ از نظر کیفیت نمایش تصاویر در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

تبلت S7 سامسونگ دارای چه ویژگی هایی می‌باشد؟

در خصوص ویژگی های تبلت S7 سامسونگ می‌توان موارد گوناگونی را عنوان نمود. بهتر است بدانید تبلت S7 سامسونگ در پیکره‌ی خود تراشه‌ "Qualcomm SM8250 Snapdragon 865" را جای داده است. این تراشه دارای قدرت و سرعت بالایی می‌باشد. همچنین بهره‌گیری از این تراشه موجب شده تا کاربران هنگام استفاده از این تبلت، احساس بهتری را تجربه نمایند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که روزانه بخشی از زمان خود را به انجام بازی های اندروید اختصاص می‌دهید، تبلت S7 انتخاب مناسبی خواهد بود. زیرا این تبلت مجهز به یک پردازنده مرکزی توانمند و یک پردازنده‌ گرافیکی از نوع "Adreno 650" است. سامسونگ برای شارژدهی بیشتر تبلت S7 در طراحی آن از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. 

همچنین این محصول شرکت سامسونگ از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار می‌باشد. لازم است بدانید سامسونگ در قسمت دوربین تبلت S7 از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین این تبلت سامسونگ دارای یک دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسلی بوده که این دوربین کیفیت خوبی را در هنگام تصویر برداری ارائه می‌دهد. 

ناگفته نماند که تبلت S7 سامسونگ دارای 6 گیگابایت حافظه‌ رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی‌ است. با گذر از ویژگی‌های سخت افزاری این تبلت نوبت به معرفی ویژگی‌های نرم افزاری S7 می‌رسد. سامسونگ برای بخش نرم افزاری S7 از رابط کاربری OneUI 2.5 استفاده کرده است. همچنین سیستم عامل این تبلت به صورت پیش‌فرض اندروید 10 بوده که در صورت عرضه‌ آپدیت، قابل به روز رسانی می‌باشد. 

خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ از قسطی کلاب

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی تبلت S7 سامسونگ هستید؟ در صورتی که پاسخ‌شما مثبت است به شما تبریک می‌گوییم. زیرا فروشگاه قسطی کلاب آماده است تا شما را در راه خرید اقساطی تبلت S7 سامسونگ، یاری نماید. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب جزو فروشگاه های برتر در زمینه‌ی عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی تبلت است.

همچنین این فروشگاه شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی تبلت در نظر گرفته که با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب قابل رویت است. علاوه بر آن شما می‌توانید تبلت S7 سامسونگ را از قسطی کلاب به صورت نقدی نیز خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی آیفون 14

خرید گوشی آیفون 14
شما می‌توانید برای خرید گوشی آیفون 14 به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی گوشی Mi 10T

خرید اقساطی گوشی Mi 10T
گوشی‌های برند شیائومی با وجود قیمت مناسب دارای قیمتی مقرون به صرفه هستند. برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T به بخش موبایل در دسته...