خرید قسطی جاروبرقی آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 09:37:13

یکی از بهترین جاروبرقی‌های دنیا متعلق به برند آریته است. برای خرید قسطی جاروبرقی آریته به بخش لوارم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی جاروبرقی آریته


کمپانی آریته

شرکت خلاق آریته در قلب توسکانی قرار گرفته و در سال 1964 متولد شده است. این شرکت سعی می‌کند با نوآوری و خلاقیت در طراحی، محصولات خود را تولید کند. 

همواره تلاش می‌کند تا با پیدا کردن نیازهای متغیر مصرف کنندگان به کشف راه حل های بدیع بپردازد. با تخصص در تحقیق و توسعه در تولیدات خود خلاقیت تولید می‌کند. 

این کمپانی در حدود 60 درصد از صادرات کشور خود را در اختیار گرفته است. در سال 1995 با کنوود انگلستان و در سال 2001 میلادی با دلونگی ایتالیا همکاری کرده است. 

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به تولید انواع اتو، وسایل برقی آشپزخانه، وسایل نظافت مثل جاروبرقی اشاره کرد. در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از محصولات هوشمند جاروبرقی این کمپانی بپردازیم. خرید اقساطی جاروبرقی آریته در قسطی کلاب فراهم شده است.

جاروبرقی‌های هوشمند

در حال حاضر در بازار جهانی، جاروبرقی‌های هوشمند، دارای تنوع فوق‌العاده هستند. شرکت‌هایی مانند شیائومی و اکووکس از جمله تولید کنندگان این نوع جاروها می‌باشند.

این جاروها قابلیت تمیز کردن انواع سطوح سرامیکی و پارکت را دارا می‌باشند. حسگرهای موجود در آن‌ها به تشخیص لبه و ارتفاع می‌پردازد و از تصادف با آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

همچنین، قابلیت تی کشیدن با دستمال ضد استاتیک را نیز خواهند داشت. برخی از این جاروها می‌توانند به صورت زیگزاگ نیز حرکت کنند. برخی قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور دارند. بیشتر آنها در صورت کاهش شارژ، به سمت منبع شارژ خود برمی‌گردند. 

جارو آریته مدل 2711

در آینده جاروها به سوی رباتیک و هوشمند شدن پیش می‌روند. جاروی شارژی رباتیک آریته 2711 نیز از جمله جاروهای هوشمندی است که برای پاک کردن و تمیز کردن فرش، لبه و انواع سطوح به کار می‌رود. 

به این صورت که سنسور مانع را شناسایی می‌کند و در زمان نزدیک شدن به آن، تغییر مسیر می‌دهد. با خرید اقساطی جاروبرقی آریته از ربات کمک بگیرید!

در صورتی که مایل باشید از برنامه‌های تنظیم شده خود استفاده کنید، می‌توانید به وسیله ریموت، جهت جارو را تغییر دهید. این جارو طوری تنظیم می‌شود که بتوانید آن را در ساعات متفاوتی از شبانه روز تنظیم نمایید.

این دستگاه به صورت اتوماتیک و از قبل برنامه ریزی شده است ولی شما قادر هستید که جهت کنترل آن را تغییر دهید. با خرید قسطی جاروبرقی آریته مدرن زندگی کنید!

این جارو قابلیت حرکت در کناره دیوارهها را دارد و به همین علت این کناره‌ها را به خوبی تمیز می‌کند. همچنین، از فیلتر هپا نیز بهره‌مند است و از آلرژی به مواد شیمیایی جلوگیری به عمل می‌آورد. مخزن جارو نیز به راحتی باز و خالی می‌شود. با خرید قسطی جاروبرقی آریته از عوامل حساسیت‌زا دوری کنید!

مشخصات فنی

این جارو ابعادی مناسب دارد و وزن آن معادل 3.37 کیلوگرم است. مدت زمان مورد نیاز برای یک شارژ کامل سه ساعت و نیم، طول می‌کشد. 

از جمله مزایای این جارو گردگیری  کف می‌باشد که به خوبی انجام می‌شود. برای عملکرد مناسب، باید تمامی سیم های موجود در روی زمین را جمع آوری نمایید.

یکی از معایب این دستگاه، نداشتن راهنمایی فارسی برای کنترل تنظیمات می‌باشد همچنین صدای آن در محدوده متوسط قرار دارد. با خخرید قسطی جاروبرقی آریته مدرنیته را تجربه کنید!

خرید جارو آریته مدل  2711

برای تهیه این جاروی رباتیک، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت، اقدام نمایید. با خرید اقساطی جاروبرقی آریته خانه‌ای پاکیزه داشته باشید!

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک

فروش قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک
شما می‌توانید به سادگی خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک را از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب انجام دهید و یک خرید بیادماندنی را...

لیست لوازم برقی آشپزخانه

لیست لوازم برقی آشپزخانه
شما با نوشتن لیست لوازم برقی آشپزخانه و دیگر وسایل لازم برای جهیزیه باعث می شوید که خرید راحت تر و بدون استرسی برای جهیزیه داشته باشید، خرید ..