خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطي

تاریخ انتشار:
1403/2/28 22:25:57

برند پاکشوما با پیشرفت روزافزون محصولات متنوع و مدرنی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما قسطي


قابلیت‌های مهم ماشین ظرفشویی پاکشوما

از قابلیت‌های مهم در این ماشین، امکان تنظیم ارتفاع سبدها می‌باشد. با توجه به حجم ظروف مورد استفاده می‌توانید این ارتفاع را کم و یا زیاد نمایید. 

ماشین جدید پاکشوما حالتی هوشمند دارد و می‌تواند با توجه به میزان سختی آب، دستگاه را تنظیم کند. این ماشین دارای بازوهای آبپاش است که به شستشوی بهتر ظروف کمک می‌کند. برای این دستگاه گارانتی 18 ماهه در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی پاکشوما زیبایی را نظاره‌گر باشید!

برنامه‌های شستشو

این ماشین دارای 7 برنامه سودمند است که می‌توانید با توجه به نوع شستشویی که مد نظر دارید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از این امکانات برنامه شستشوی ظروف حساس است. 

این ظروف ممکن است شکستنی باشند و یا جنس چینی داشته باشند. بنابراین لازم نیست که نگران فشاری که در حین شستشو وارد می‌شود، باشید! 

با استفاده از این گزینه بدون هیچ نگرانی ظروف شما به بهترین نحو ممکن شسته می‌شود. به علاوه، شستشوی حساس کمک می‌کند تا ظروف حساس شما، دچار خط و خش نیز نشود. با خرید اقساطي ماشین ظرفشویی پاکشوما کیفیت را تجربه کنید!

از جمله قابلیت‌های جدیدی که در ماشین‌های ظرفشویی سال 2020 در نظر گرفته شده، امکان شستشوی سبزیجات و میوه‌جات تازه است. پاکشوما نیز از این امکان جدید در محصولات مدرن بهره‌مند است.

شستشوی سریع گزینه‌ای که به شما کمک می‌کند زمانی که برای شستشو عجله دارید بتوانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی ماشین خود را روشن کنید. 

حالت شستشوی بهداشتی نیز به شستن بهتر ظروف کمک می‌کند. در این حالت، دمای آب در درجه بالاتری تنظیم می‌شود که سبب از بین رفتن کامل میکروب‌ها و باکتری‌های موجود است.

هنگامی که صبحانه خود را خورده‌اید ولی ظروفتان به اندازه شام و یا ناهار نمی‌باشد قادرید تا از قابلیت نصف ظرفیت شستشو استفاده کنید. در این صورت تنها  نیمه ماشین را پر کنید و از امکان شستشوی نصف ظرفیت استفاده نمایید.

این کار باعث می‌شود تا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل آید. از دیگر امکانات موجود در این ماشین، امکان تأخیر زمانی به میزان حداکثر 24 ساعت است. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی پاکشوما تفاوت را احساس کنید!

قابلیت شستشوی اقتصادی کمک می‌کند تا از مصرف زیاد انرژی برق جلوگیری به عمل آید. هرچند ممکن است، شستشوی شما در مدت زمان بیشتری صورت گیرد.

برنامه شستشوی شدید نیز، کمک می‌کند تا تابه‌ها و قابلمه‌های محکم که کثیفی بیشتری دارند، به خوبی تمیز شوند. این امکان باعث از بین رفتن لکه‌های سرسخت و سوخته می‌شود. با خرید قسطي ماشین ظرفشویی پاکشوما معجزه را ببینید!

ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر مایلید تا این محصول باکیفیت را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده لوازم خانگی بهره‌مند شوید.

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین ظرفشویی پاکشوما از قسطی‌کلاب است.

شرایط خرید قسطي ماشین ظرفشویی پاکشوما از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است که تمامی محصولات ایرانی و خارجی را به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند.

 برای خرید نقدی از قسطی کلاب تنها کافی است که ثبت نام کنید و سپس با تخفیفات عالی که سایت در اختیار شما قرار داده است، خرید نقدی خود را تکمیل کنید. 

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 4 شرکت بای چک، لیزینگ پارسیان، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ فرازاندیشان تا سقف 150 میلیون تومان تامین سرمایه می‌شود. برای خرید اقساطي ماشین ظرفشویی پاکشوما با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولرگازی گری ویژه کارمندان

خرید قسطی کولرگازی گری ویژه کارمندان
اگر تمایل به خرید اقساطی کولرگازی گری دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطي

ماشین لباسشویی پاکشوما قسطي
برند پاکشوما با طراحی و تولید ماشین لباسشویی‌های مدرن بار دیگر تعجب همگان را برانگیخته است. اگر شما تمایل به خرید اقساطی ماشین...