خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 05:25:28

برند ایکس ویژن یکی از برترین برندهای ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن با چک


محصولات ایکس ویژن

ما برای خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن مقاله‌ای ترتیب داده‌ایم که می‌توانید با استفاده از آن آگاهی‌های لازم را به دست بیاورید، پس با ما همراه باشید تا با این برند بیشتر آشنا شوید.

برند ایکس ویژن در سال 1385 موفق به راه اندازی خط تولید قدرتمندی در مجموعه مادیران شده است. این برند توانسته محصولات صوتی؛ تصویری و خانگی با کیفیتی تولید کند. 

این محصولات شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال، موبایل، مانیتور و موارد دیگر می‌شوند. در بر داشتن گارانتی مادیران به عنوان پشتوانه این برند در اعتبار آن تاثیر بسیار مهمی گذاشته است. (24 ماه گارانتی برای محصولات صوتی و تصویری و 36 ماه گارانتی برای محصولات خانگی دارد). برند ایکس ویژن با 200 نماینده رسمی در 98 شهر ایران توانسته آماده خدمت رسانی به مردم باشد. 

تجربه‌ای عالی با خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن

یکی از بروزترین و باکیفیت‌ترین محصولات خانگی ایکس ویژن ماشین لباسشویی آن است که شما می‌توانید خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن را با بهترین شرایط از این برند داشته باشید. ماشین لباسشویی که یکی از پرکاربرد ترین وسایل خانگی محسوب می‌شود، بعد از یخچال پرمصرف‌ترین وسیله به حساب می‌آید. 

پارامترهای بسیاری برای خرید یک ماشین لباسشویی وجود دارد که نیاز است بعضی از آن‌ها را بدانیم به طور مثال ظرفیت ماشین لباسشویی: ظرفیت یک ماشین لباسشویی امر مهمی است که باید به آن توجه شود مثلا اگر تعداد خانوار یک یا دو نفر است ماشین 6 کیلوگرمی کافی است، اما اگر تعداد بالاتر برود ظرفیت ماشین هم از 7 تا 10 کیلو گرم متغیر می‌شود. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AS ظرفیت 6 کیلوگرمی

برنامه شستشو

 برای خرید قسطی ماشین لباسشویی ایکس ویژن باید به ویژگی میزان  و نوع شستشو دقت کرد. زیرا این امکان را به ما می‌دهد تا براساس نوع لباس بیشترین کارایی را بدون آسیب داشته باشیم. از جمله قابلیت‌های جدید ماشین لباسشویی‌های مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: افزودن لباس در زمان شستشو، شستشوی سریع، خشک کن و شستشوی روزانه است. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نوع موتور

ماشین لباسشویی‌ها دارای دو نوع موتور تسمه‌ای و بدون تسمه است.

ما برای شما چند مورد بدون تسمه را مثال می‌زنیم که کاربردی تر هستند. موتور بدون تسمه از نوع یونیورسال و اینورتر است که موتور یونیورسال هم جریان متناوب دارد هم مستقیم  و این موتور دارای سرعت بالای خشک کن و امکان کنترل سرعت و کنترل ولتاژ می‌باشد. اما موتور اینورتر؛ با بهینه سازی و کنترل بهتر حرکت درام باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش صدا و لرزش می‌شود. از مزایای این موتور می‌توان به طول عمر بیشتر موتور و بالانس خودکار بهتر اشاره کرد.

خرید ماشین لباسشویی ایکس ویژن

اگر  همه این ویژگی‌ها و امکانات را در ماشین لباسشویی خود مد نظر دارید می‌توانید با خرید قسطی لباسشویی ایکس ویژن خیال خودتان را راحت کنید.

برای مثال: ماشین لباسشویی مدل TM94 با ظرفیت 9 کیلوگرم و سرعت خشک کن 1400 دور در دقیقه دارای قابلیت‌های زیر است:

16 برنامه متنوع شستشو با برچسب انرژی A+++ که نشان دهنده بالاترین کارایی و کمترین میزان مصرف انرژی؛ موتور اینورتر بدون جاروبک که از بروزترین موتورهای بدون تسمه در دنیا؛ قابلیت افزودن لباس در زمان شستشو؛ طراحی باریک درام با قطر بیشتر که باعث عملکرد بهتر در شستشو می‌شود و تعادل خودکار البسه که باعث لرزش کمتر است. 

برند ایکس ویژن با فروش قسطی لوازم خانگی خود این امکان را به شما داده است تا با خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن و همچنین خرید نقدی و خرید اقساطی سایر لوازم خانگی؛ بهترین و باکیفیت ترین خرید خود را تجربه کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ghesticlub.com مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان

خرید قسطی تلویزیون ال جی ویژه کارمندان
برند ال جی جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که محصولات متنوع و با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی به بخش تلویزیون در...

تلویزیون اسنوا قسطی

 تلویزیون اسنوا قسطی
تلویزیون اسنوا قسطی، در سایز ها و ابعاد متنوع و مختلف تولید و عرضه می گردد. بر همین اساس، افراد می توانند....