خرید اقساطی گوشی poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/11 06:04:38

یکی از برندهای موفق در زمنیه تلفن همراه بی‌شک برند شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی poco f3


گوشی poco f3 گزینه‌ای مناسب برای خرید اقتصادی

گوشی poco f3 یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط برند نوپای پوکو بوده که این گوشی هوشمند از امکانات زیادی برخوردار است. در شرایط کنونی می‌توان خرید اقساطی گوشی poco f3 را به عنوان یکی از بهترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی هوشمند دانست.

امروزه گوشی‌های هوشمند به بخشی از زندگی انسان تبدیل شده‌اند. وسایلی که با آمدنشان به زندگی انسان، آن را دچار تغییر و تحول بزرگی کرده‌اند. همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند می‌توانند امور مجازی زندگی انسان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. انجام اموری همچون وبگردی، پرداخت قبوض، تصویر برداری تنها بخش کوچکی از کاربردهای گوشی‌های هوشمند هستند.

محبوبیت روزافزون گوشی‌های هوشمند سبب شده تا شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی به فکر طراحی محصولاتی جدید بیفتند. شرکت پوکو یکی از جدیدترین شرکت‌های موجود در زمینه طراحی کالای دیجیتال است. این شرکت تا سال‌ها قبل به عنوان زیر مجموعه شرکت بزرگ شیائومی مشغول به فعالیت بوده است.

گوشی poco f3 جزو آخرین محصولات طراحی شده توسط این برند نوظهور بوده که این گوشی هوشمند توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید. شرکت پوگو برای طراحی poco f3 از امکاناتی جدید استفاده کرده است. به همین جهت شما عزیزان می‌توانید با خرید قسطی گوشی poco f3، این گوشی میان‌رده را برای خود تهیه کنید. همچنین با خرید اقساطی گوشی poco f3، می‌توانید هزینه آن را به صورت اقساطی و ماهانه پرداخت نمایید. 

ویژگی گوشی poco f3؛ از طراحی ظاهری تا مشخصات سخت افزاری

همانطور که عنوان گردید، poco f3 جدیدترین محصول شرکت پوکو بوده که این گوشی هوشمند دارای امکانات قابل قبولی است. اما قبل از پرداختن به ویژگی‌های این گوشی هوشمند بهتر است بدانید شرکت پوکو این محصول خود را در تاریخ 22 مارس 2021 به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

قیمت در نظر گرفته شده برای خرید این گوشی هوشمند 350 یورو می‌باشد که در بازار های داخلی کشور با قیمتی در حدود 8 میلیون تومان به فروش می‌رسد. گوشی poco f3 از بدنه‌ای بزرگ برخوردار بوده که شاید استفاده از آن برای افراد دارای دست‌های کوچک کمی مشکل باشد. همچنین وزن این گوشی هوشمند 196 گرم است که در مقایسه با سایر محصولات برند پوکو کمتر می‌باشد.

شرکت پوکو برای طراحی ظاهری گوشی poco f3 از سری می 11 شیائومی الهام گرفته است. همچنین شرکت سازنده گوشی poco f3 برای طراحی پشت این گوشی از نسل پنجم شیشه‌های "گوریلا گلس" استفاده کرده است.

این جنس شیشه در مقایسه با سایر مواد موجود از مقاومت بیشتری برخوردار است. علاوه بر آن، در طراحی قسمت پشت این گوشی هوشمند از پوششی مات بهره‌گیری شده که این موضوع از ماندن اثر انگشت و چربی جلوگیری خواهد کرد. گوشی poco f3 داری یک دوربین اصلی سه گانه با کیفیت‌های 48، 8 و 5 مگاپیکسل است. 

همچنین دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای کیفیت 20 مگاپیکسل می‌باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با کمک این گوشی تصاویری با کیفیت و منحصر به فرد را ثبت نمایید. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی poco f3 شامل موارد زیر می‌باشند.

• برخورداری از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12

• دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای قدرتمند

• برخورداری از پردازنده گرافیکی Adreno 650

• برخورداری از تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G

• میزان حافظه رم 6 و 8 گیگابایت

• میزان حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت

• برخورداری از فناوری شبکه 5G 

خرید قسطی گوشی poco f3 از فروشگاه قسطی کلاب

با مطالعه این مطلب می‌توان گوشی poco f3 را به عنوان یکی از مناسب‌ترین میان‌رده های موجود عنوان نمود. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی poco f3 از تمامی امکانات این گوشی هوشمند بهره‌مند شوید.

همچنین با خرید قسطی گوشی poco f3، امکان تهیه این گوشی هوشمند با شرایطی کاملا مناسب وجود خواهد داشت. علاوه بر آن در صورت خرید اقساطی گوشی، می‌توان قدرت خرید خود را تا حد قابل قبولی افزایش داد. بنابراین شما می‌توانید گوشی poco f3 را از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی کاملا ایده آل خریداری نماید.

بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب، جزو آن دسته از فروشگاه‌های خوش‌نام در حوزه فروش قسطی موبایل است. این فروشگاه هر آنچه که شما به آن نیاز داشته باشید را برایتان فراهم خواهد کرد. با قسطی کلاب بهتر از همیشه خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو

خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو
اگر به دنبال خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو با شرایطی بی نظیر و بدون ضامن هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s23 fe سامسونگ دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...