خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:11:13

برای خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی POCO F3 با سفته


بررسی گوشی POCO F3

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید قسطی گوشی POCO F3 صحبت کنیم؛ اما جا دارد ابتدا اشاره‌ای به تعریف کالای دیجیتال و دستگاه‌های الکترونیکی کنیم و سپس در خصوص مشخصات این گوشی و نحوه خرید قسطی آن توضیح دهیم. کالای دیجیتال گروه گسترده‌ای از وسایل و دستگاه‌های الکترونیکی هستند که معمولاً با استفاده از فناوری‌های دیجیتال و الکترونیک تولید و عرضه می‌شوند. این کالاها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند. از جمله این دسته‌بندی‌ها می‌توان به گوشی‌های همراه هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و چندین نمونه دیگر اشاره کرد. 

کالای دیجیتال و گوشی POCO F3

گوشی POCO F3  یکی از مدل‌های گوشی هوشمند شرکت شیائومی است. این شرکت چینی از سال 2010 در زمینه تولید کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. از نقاط قوت شرکت شیائومی، قیمت مناسب، مشخصات فنی بالا و طراحی جذاب محصولاتش است که کمک کرده تا این شرکت به سرعت جایگاه مهمی در بازار دستگاه‌های الکترونیکی و کالای دیجیتال به دست آورد. البته قیمت مناسب و خرید اقساطی گوشی POCO F3 شاید یکی از دلایل رشد سریع این گوشی در ایران بوده باشد.

مشخصات گوشی POCO F3

هنگامی که می‌خواهید خرید قسطی گوشی POCO F3 را انجام دهید بهتر است با ویژگی‌ها و مشخصات آن آشنا باشید. این گوشی دارای ویژگی‌های فنی بسیار قوی است. در این قسمت به بررسی مشخصات گوشی POCO F3 می‌پردازیم. دو نسخه از این گوشی در بازار موجود است. یک نسخه 6 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی و دیگری 8 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی دارد. دکمه‌های دستگاه در سمت راست آن و بلندگوها به‌صورت دو خروجی در بالا و پایین گوشی قراردارند. این گوشی قابلیت نصب دو سیم‌کارت را داشته که درگاه سیم‌کارت نیز در پایین دستگاه است.

صفحه‌نمایش و باتری گوشی POCO F3

این گوشی دارای صفحه‌نمایش AMOLED 6.67 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی است. کیفیت نمایشگر گوشی بسیار بالاست و یکی از مزیت‌هایی که دارد آن است که باتوجه‌به نرخ تازه‌سازی گوشی، کیفیت تصاویر بر اساس نیاز تغییر می‌کند و همین امر سبب صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود. باتری گوشی POCO F3، 4520 میلی‌آمپر بوده و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می‌کند. آداپتور شارژ گوشی یکی از مهم‌ترین لوازمی است که با خرید اقساطی گوشی POCO F3  در داخل جعبه آن موجود است.  

دوربین‌های گوشی POCO F3

دوربین‌های گوشی POCO F3 چند نوع است. سه دوربین در پشت دستگاه قرار دارد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 8 مگاپیکسل و یک دوربین 5 مگاپیکسل وظیفه عکسبرداری و فیلمبرداری را به عهده دارند. هر چند در مقایسه با سایر امکانات و سخت افزارهای POCO F3، دوربین‌ها شاید جذاب نباشند اما باز هم از کیفیت قابل قبولی برخوردارند.

دوربین جلو و یا به‌اصطلاح دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسل بوده و دارای کیفیت خوبی است و رنگ‌ها را به صورت طبیعی نشان می‌دهد. قابلیت ضبط ویدئوهای 4k  نیز از ویژگی‌های بسیار خوب این گوشی است. باتوجه‌به مشخصات ذکر شده شما می‌توانید این گوشی را هم نقدی و هم قسطی تهیه کنید. برای خرید قسطی گوشی POCO F3  می‌بایست مراحلی را طی کنید. 

خرید اقساطی یکی از روش‌های خرید کالا است. در این روش می‌توانید کالایی که قیمت بالایی دارد و هزینه آن برای شما سنگین است را با پرداخت مبلغی کمتر از مبلغ کلی کالا (به‌عنوان پیش‌پرداخت) خریداری و مابقی مبلغ را در طول یک دوره زمانی تسویه کنید. 

خرید اقساطی گوشی POCO F3 از قسطی کلاب

خرید اقساطی و فروش قسطی فرایندی است که عموماً شامل یک مبلغ پیش‌پرداخت (هزینه اولیه) بوده که از مبلغ کل کمتر است و مابقی مبلغ کالا به‌صورت اقساطی و در مدت‌زمان مشخص (مثلاً ماهیانه یا هفتگی) پرداخت می‌شود. این روند با انتخاب کالا از سوی مشتری شروع می‌شود، سپس باید بازه زمانی و مبلغ هر قسط مشخص گردد. در ادامه باید اطلاعات متقاضیان ثبت شود و پس از تایید هویت شخصی و مالی متقاضی نوبت به‌پیش پرداخت می‌رسد. هنگامی که پیش‌پرداخت انجام شد، قرارداد خرید اقساطی و یا فروش قسطی را می‌توان ثبت کرد و پس از آن کالا را تحویل داد.

یکی از سامانه‌هایی که می‌توانید به‌راحتی از آن خرید کالای قسطی انجام دهید، سایت قسطی کلاب به آدرس اینترنتی https://www.ghesticlub.com است. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید تنوع کالاها را ببینید. اگر قصد خرید قسطی گوشی POCO F3 را دارید، به‌راحتی وارد دسته‌بندی کالای دیجیتال شوید و سپس گزینه شیائومی را انتخاب نمایید و از خرید مطمئن خود لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی مانیتور ایکس ویژن

خرید نقدی مانیتور ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی است که به تازگی شهرت ویژه ای پیدا کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ...

خرید کامپیوتر

خرید کامپیوتر
امروزه در هر خانه و محل کاری کامپیوتر یکی از لوازم مهم و ضروری محسوب می شود. برای خرید کامپیوتر با شرایط عالی به بخش کالای دیجیتال در وبسایت...