خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 01:44:58

اگر تمایل دارید به خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی تنها کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی ردمی 10A شیائومی

گوشی ردمی 10a شیائومی

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی 10a شیائومی را دارید؛ باید بدانید این موبایل از جمله موبایل‌های اقتصادی برند چینی شیائومی می‌باشد. شیائومی امروزه توانسته به یکی از برندهای مطرح در سرتاسر دنیا تبدیل شود. این شرکت با تولید موبایل‌های با کیفیت که قیمت مناسبی دارند مشتری‌های بسیار زیادی را در سرتاسر جهان جذب خود کرده است. 

گوشی ردمی 10a شیائومی، یکی از موبایل‌های اقتصادی این شرکت بوده که قیمت بسیار مناسبی دارد. این موبایل با توجه به قیمت مناسب، امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما این موبایل نمی‌تواند بدون نقص و از هر جهت عالی باشد. در ادامه بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی‌های گوشی ردمی 10a شیائومی توضیحاتی را ارائه می‌‌کنیم.

بررسی مشخصات قبل از خرید اقساطی گوشی ردمی 10a شیائومی

قبل از خرید قسطی گوشی ردمی 10a شیائومی، باید با مشخصات و ویژگی‌های گوشی موبایل آشنا شوید. در این صورت می‌توانید خرید خوبی داشته باشید. این موبایل برای اولین بار در ماه مارس سال 2022 در بازارهای جهانی عرضه شد. نمایشگر موبایل از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. نمایشگر گوشی ردمی 10a شیائومی، مانند بسیاری از موبایل‌های میان رده اقتصادی، lcd می‌باشد. 

اندازه نمایشگر حدودا 6.5 اینچ بوده و نسبت نمایشگر به کل بدنه 81 درصد و کیفیت تصویر برابر با 269 پیکسل در هر اینچ است. این تراکم پیکسلی، می‌تواند میزان قابل قبولی برای گوشی‌های میان رده باشد. موبایل حدودا 194 گرم وزن دارد. این گوشی در چند رنگ مختلف از جمله رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه شده است. 

پلتفرم و حافظه گوشی ردمی 10a شیائومی

اگر قصد خرید اقساطی گوشی ردمی 10a شیائومی را دارید؛ باید بدانید پلتفرم و حافظه این موبایل از جمله نقاط قوت این گوشی اقتصادی هستند. سیستم عامل موبایل اندروید 11 بوده و از تراشه 12 نانومتری و پردازنده 8 هسته‌ای بهره می‌برد. گوشی ردمی 10a شیائومی با حافظه‌های مختلفی طراحی شده است. بیشترین حافظه گوشی 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت می‌باشد.

در نتیجه به دلیل وجود رم بالا، این گوشی می‌‌تواند از برنامه‌های مختلف پشتیبانی کند. کم ترین حافظه موبایل 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت می‌باشد. گوشی ردمی 10a شیائومی از حافظه خارجی نیز پشتیبانی می‌کند. 

سایر مشخصات گوشی ردمی 10a شیائومی

یکی از نقاط قوت گوشی ردمی 10a شیائومی باتری آن است‌. باتری موبایل 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و در نتیجه می‌تواند برای ساعت‌های زیادی شارژدهی کند. گوشی ردمی 10a شیائومی، دارای اسپیکر بوده و همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون را نیز دارد. شاید بتوان گفت از مهم ترین نقاط ضعف گوشی ردمی 10a شیائومی، دوربین آن است. دوربین موبایل نسبت به گوشی‌های امروزی بسیار ساده و مبتدی می‌باشد. 

این دوربین تنها برای رفع نیاز های روزمره و ضروری به کار می‌آید. دوربین موبایل از یک لنز 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی می‌باشد. در نتیجه باید گفت اگر دوربین گوشی اهمیت زیادی برای شما دارد؛ این موبایل نمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. 

چگونه خرید قسطی گوشی ردمی 10a شیائومی

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی ردمی 10a شیائومی را برای شما فراهم کرده است. شما برای خرید موبایل می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، اعتبار دریافت کرده و مدت زمان بازپرداخت اقساط را با توجه به گزینه‌های موجود انتخاب کنید. 

سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی موبایل، اقدام به فروش اقساطی انواع موبایل‌ها و کالای دیجیتال می‌کند. همچنین می‌توانید از قسطی کلاب، علاوه بر خرید اقساطی کالای مورد نظرتان را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی poco f4

خرید قسطی poco f4
اگر تمایل به خرید قسطی poco f4 دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...

خرید نقدی honor 10 lite

خرید نقدی honor 10 lite
برند آنر به تازگی از شرکت هوآوی جدا شده است و محصولات زیبا و جذابی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ...