خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i

تاریخ انتشار:
1403/2/30 00:25:57

یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت هوآوی، مدل nova 7i می‌باشد که بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید نقدی گوشی هوآوی مدل nova 7i

برند موفق هوآوی

یکی از بهترین و با اصالت‌ترین برندهای تولید کننده وسایل دیجیتال در دنیا است که بسیار پر فروش بوده و طراحی‌های بسیار مدرنی دارد. برند هوآوی همیشه با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه داده است و مشتریان بسیاری را جذب کرده است.

برند هوآوی با اینکه برندی چینی است، اما از کیفیت بسیار بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین مدل‌های این برند با اصالت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i هستید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

بررسی مدل گوشی هوآوی مدل nova 7i

ابتدا به سراغ ظاهر این گوشی بی‌نظیر می‌رویم که بسیار استثنایی است. این گوشی جذاب دارای سه رنگ مشکی، سبز و سفید-صورتی است. طرح بندی این گوشی فوق‌العاده بسیار منحصر به فرد است و به خصوص زنگ سفید-صورتی آن بی‌نظیر طراحی شده است. 

از دیگر ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند، وجود 4 دوربین به صورت مربعی در پشت این تلفن همواره است که بسیار شباهت با طراحی آیفون دارد، البته کمی ظریف‌تر و زیباتر که بسیار خوش دست می‌باشد. 

از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند می‌توان به محل قرارگیری دوربین سلفی در کناره گوشی نام برد که بسیار زیبا تعبیه شده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌های گوشی nova 7i

دوربین این گوشی استثنایی 48، 2،2 و 8 است که هر کدام از این دوربین‌های برای عکس برداری حرفه‌ای، بوکه‌ای، فوکوس دار و ماکرو طراحی شده است.

با عکس برداری با این گوشی شما بهترین و سینمایی‌ترین عکس‌ها را در اختیار خواهید داشت. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

باتری با قدرتی 4200

گوشی هوشمند هوآوی دارای باتری با قدرت 4200 میلی آمپر می‌باشد که دارای سرعت بالای شارژ است و شما در مدت زمان کمی می‌توانید گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.

جالب اس بدانید که در مواقع ضروری می‌توانید از برنامه فست شارژ استفاده نمایید و تنها در مدت زمان 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌شود و سرعت بسیار بالایی دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلفیق معماری داوینچی و گوشی هوشمند

جالب است بدانید که قلب تپنده این گوشی استثنایی از پردازنده قدرتمند Kirin 810 ساخته شده است و توانایی اجرای قوی‌ترین و سنگین‌ترین بازی‌ها را دارد و از سطح گرافیکی بسیار بالایی برخوردار است. این گوشی استثنایی با استفاده از معماری داوینچی طرحی بسیار زیبا و مدرن دارد. با خرید نقدی و اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سنسور اثر انگشت استثنایی

جالب است بدانید که در گوشی هوآوی سنسور اثر انگشت در قسمت بغل گوشی قرار دارد و در کنار دکمه پاور قرار دارد. بنابراین گوشی هوشمند بسیار خوش دست و لاکچری نمایش داده می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i از قسطی کلاب یک خرید آنلاین استثنایی را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه بهترین و اساسی‌ترین کالاهای روز دنیا مشتریان فراوانی را جذب کرده است و با نحوه فروش نقدی و اقساطی شرایط فوق‌العاده‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هوآوی مدل nova 7i به ساتی معتبر قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرومکس

خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرومکس
برند اپل یکی بهترین برندهای دنیا است که دارای محصولات جذابی می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ایفون 11 پرومکس به بخش موبایل در دسته...

خرید گوشی قسطی بدون چک

خرید گوشی قسطی بدون چک
همانگونه که برهمگان آشکار است گسترش تکنولوژی زمینه ساز تنوع کالاهای ورودی به بازار شده است از جمله این کالاها می توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد...