خرید آبمیوه گیری هاردستون قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 04:43:58

آبمیوه گیری یکی از لوازم آشپزخانه است که کاربرد فراوانی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید آبمیوه گیری هاردستون قسطی


آبمیوه گیری هاردستون

هاردستون برند تجاری متعلق به کشور انگلستان است و در این مدت زمان کوتاه که کمتر از دو دهه می‌باشد، توانسته است تا در بازارهای جهانی محصولات خود را به فروش برساند و جایگاه مناسبی نیز در این بازارها کسب نماید.

بیشتر تولیدات این کارخانه، در زمینه لوازم برقی کوچک خانگی است. این محصولات دارای کیفیت مناسبی می‌باشند و جالب است بدانید که این برند هیچ گونه کارخانه تولیدی ندارد، اما یک شرکت بازرگانی فوق‌العاده است كه برند خود را بر روی محصولات پرکیفیت کارخانه‌های دیگر می‌نماید و به فروش می‌رساند. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی دو مدل از آبمیوه گیری‌های این شرکت بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون در قسطی كلاب فراهم شده است.

آبمیوه گیری هاردستون مدل JES4202

این آبمیوه گیری در حدود 2.37 کیلوگرم وزن دارد و کاربرد آن به صورت تک کاربردی می‌باشد. جنس بدنه از پلاستیک و استیل است همچنین یک مخزن آبمیوه گیری دارد که گنجایش آن معادل با 0.45 لیتر است.

همانطور که گفتیم این آبگیری تک کاربردی فاقد مخلوط کن و آسیاب است، ولی یک مخزنه تفاله دارد که پلاستیکی است. جنس تیغه این محصول از استیل ضد زنگ است. تعداد تنظیمات این وسیله دارای دو سرعت تند و كند می‌باشد.

این دستگاه دارای سیستم ضد چکه است و با توان مصرفی 400 وات کار می‌کند، دارای سوئیچ ایمنی است و پایه ضد لرزش دارد. همچنین دارای عملکرد لحظه‌ای است. سیم برق این وسیله 1.2 متر است. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون پرانرژی و نیرومند باشید!

این محصول در رنگ‌های تركیبی زیبای استیلی و سیاه به بازار ارائه شده است و گارانتی آن را شرکت جام سرویس ارائه می‌دهد. این دستگاه بسیار زیبا است.

عملكرد خوبی دارد و می‌توانید در هر بار استفاده، حدود 2 تا 3 لیوان آب میوه تهیه نمایید. با توجه به حجم کوچکی که دارد برای خانواده‌های جوان دونفره بسیار مناسب است. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون یک روز سرشار از انرژی داشته باشید.

این وسیله نیست فضای کمی را می‌گیرد و بسیار کم صدا است. موتور آن نیز از قدرت مناسبی برخوردار است. یکی از نکات مثبت این آبمیوه گیری آن است که تفاله ندارد. با خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون تمامی ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین كنید!

آبمیوه گیری هاردستون مدل PJP1041B

این وسیله زیبا در رنگ پرفروش مشکی روانه بازار شده است و گارانتی آن را شرکت جام سرویس ارائه می‌دهد. وزنی در حدود 3.5 کیلوگرم دارد و یک آبمیوه گیری چهار كاره است. جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و استیل ضد زنگ می‌باشد. 

دارای مخزن آب میوه گیری است که دهانه آن در حدود نیم متر طول دارد. دارای مخلوط کن، آسیاب، مخزن تفاله، تعداد تنظیمات سرعت دوگانه و سیستم ضد چکه است. 

توان مصرفی این وسیله 1000 وات است. همچنین مجهز به پایه ضد لغزش است که ایمنی کالا را در حین کار تضمین می‌نماید. موتور این دستگاه توان مصرفی بالا و طراحی مناسبی دارد و به خوبی عمل می‌کند. این دستگاه جز دستگاه‌های باکیفیت بازار می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آبمیوه گیری هاردستون شاداب و پرنشاط زندگی كنید!

خرید آبمیوه گیری هاردستون

برای تهیه یک آبمیوه گیری هاردستون به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که این پلتفرم تامین لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان ارائه می‌نماید، بهرمند شوید. 

در صورت نیاز به خرید اقساطی می‌توانید از این سایت درخواست اعتبار نمایید و به یکی از روش‌های موجود در این سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون می‌باشد. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر گازی هایسنس

خرید قسطی کولر گازی هایسنس
اگر شما نیز با برند هایسنس آشنا نیستید و برای اولین بار است که نام آن را می‌شنوید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید قسطی کولر گازی...

برند های لوازم خانگی ایرانی

برند های لوازم خانگی ایرانی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی در ایران، برندهای ایرانی در حال توسعه و فناوری هستند. اگر تمایل به خرید برند های لوازم خانگی ایرانی دارید، به بخش لوازم...