خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/1/25 10:27:46

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای دنیا است که نمایندگی‌های بسیاری در ایران دارد و شما به سادگی قادر خواهید بود که محصولات این برند معتبر را خریداری کنید. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی


گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

این گوشی هوشمند کیفیت بسیار بالایی دارد و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این دستگاه در آوریل 2020 به بازار عرضه گشته است. این وسیله زیبا در سه رنگ پرفروش آبی مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. 

از نظر نمایشگر بسیار مناسب است. یک صفحه مایش 6.53 اینچی دارد و رزولوشن آن 1080 در 2340 پیکسل می‌باشد. نسبت صفحه به تصویر در آن 5 به 9 است. 

از یک صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع LCD برخوردار است و تکنولوژی IPS دارد و همچنین قادر است تا 16 میلیون رنگ را تولید نماید استفاده می‌کند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات فیزیكی

ابعاد این وسیله 162.3*77.2*8.9 میلی‌متر مكعب است. این وسیله این این تلفن 198 گرمی است و همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این گوشی اندروید 10 است و از رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌کند. 

یکی از نقاط مثبت این دستگاه وجود تراشه 12 نانومتری است که در آن از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای استفاده شده است. نوع تراشه از نوع هلیو G85 شرکت مدیا تک می‌باشد و پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G52 MC2 است. با خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی یک وسیله قدرتمند و پرسرعت داشته باشید.

حافظه

این وسیله از در دو نسخه ارائه شده است که یکی با رم 4 و دیگری با رم 3 به بازار عرضه می‌شود. حافظه داخلی نیز در ورژن‌های 64 و 128 گیگابایتی تولید شده است.

همچنین یک درگاه اختصاصی Micro SD نیز قرار داده شده است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده نمایید. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی همه چیز را ثبت و ضبط نمایید.

دوربین‌ها

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است که با فوکوس خودکار و تشخیص فاز عمل می‌کند. به علاوه، سه دوربین جانبی نیز در کنار این دوربین قرار گرفته‌اند که یکی مربوط به دوربین لنز ماکرو است و 32 مگاپیکسل دارد.

دوربین‌ها دارای لرزش گیر الکترونیکی تصویر و ژیروسکوپ هستند. دوربین سلفی از لنز وایت برخوردار است و 13 مگاپیکسل می‌باشد فیلمبرداری 1080پیکسلی است و 130 فرکانس را در هر ثانیه برای شما فراهم می‌سازد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی حرفه‌ای فیلم‌برداری كنید!

باتری

باتری این دستگاه غیر قابل تعویض است و از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت فوق‌العاده 5020 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که با شارژر سریع 18 واتی به سرعت شارژ می شود. با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی بدون نگرانی از دشارژ شدن باتری در یک روز كامل، از گوشی خود لذت ببرید!

امكانات و قابلیت‌ها

یک جک 3.5 میلی‌متری در این دستگاه قرار دارد. حسگرهای اثر انگشت در پشت گوشی قرار گرفته است. همچنین حسگر مجاورتی، شتاب سنج و قطب‌نما نیز در این وسیله فوق‌العاده تعبیه شده است. اتصالات این وسیله به سرعت انجام می‌شود. 

دارای شبکه‌های بی سیم، وای فای به صورت دو بانده می‌باشد. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های اسپات آن نیز استفاده نمایید. دارای بلوتوث است. GPS دارد. مجهز به فناوری NFC است.

دارای رادیو fm با قابلیت ضبط است. USB موجود در این وسیله از نوع C می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی قابلیت‌های ویژه را تجربه كنید!

خرید گوشی ردمی نوت 9 شیائومی

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده شرکت شیائومی قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده‌ای که این پلتفرم تامین کالا برای شما به ارمغان می‌آورد، استفاده نمایید. 

در صورت تمایل به خرید غیرنقدی می‌توانید از این وبسایت درخواست اعتبار خرید اقساطی نمایید و به یكی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم با خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 9 شیائومی یک گوشی با کیفیت خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

دیجیکالا و خرید اقساطی

دیجیکالا و خرید اقساطی
تغییرات ایجاد شده در زندگی روزمره افراد و پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، دیگر خرید کالا ها از حالت حضوری و سنتی بیرون آمده است و بیشتر افراد برای ...

خرید اقساطی گوشی A52 S

خرید اقساطی گوشی A52 S
اگر قصد خرید اقساطی گوشی A52 S با قیمتی عالی را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه..