خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن

تاریخ انتشار:
1403/2/18 08:07:41

فیلیپس جز برندهای موفق در دنیا است که محصولات آن در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن به بخش سرخ کن در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن


مقدمه 

این روزها با رواج پیدا کردن غذاهای چرب و Fast Food ها، رعایت کردن یک رژیم غذایی سالم اهمیت زیادی برای بسیاری از مردم پیدا کرده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند غذاهای خود را با استفاده از کم ترین مقدار روغن تهیه کنند تا از سالم بودن آن اطمینان داشته باشند. استفاده کردن از انواع سرخ کن بدون روغن، گزینه مناسبی برای تهیه انواع غذای سالم بدون استفاده از روغن می‌باشد. فیلیپس یک شرکت هلندی است که انواع لوازم خانگی از قبیل سرخ کن بدون روغن را با مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس اقسام مختلفی دارد و با حجم‌های 4 لیتری، 6 لیتری، 7 لیتری و 8 لیتری تولید و عرضه می‌شود. اما سرخ کن بدون روغن فیلیپس چگونه کار می‌کند؟ مدل‌های HD9270 ، HD9252 و HD9200 سرخ کن بدون روغن فیلیپس تا به حال در ایران فروش بسیار خوبی داشته‌اند. این سرخ کن با رنگ‌های سفید و مشکی تولید می‌شود. 

تابه سرخ کن فیلیپس بدون روغن از جنس تفلون نچسب و جنس بدنه کل این سرخ کن، پلاستیک فشرده شده می‌باشد. اما این سرخ کن چطور کار می‌کند؟ برای خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن به کجا باید مراجعه کرد؟ در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات فنی این سرخ کن و همچنین معرفی مرکز خرید سرخ کن فیلیپس بدون روغن می‌پردازیم. 

سرخ کن فیلیپس بدون روغن چگونه کار می‌کند؟ 

سرخ کن بدون روغن فیلیپس از پر طرفدارترین سرخ کن‌های بدون روغن در بین برندهای لوازم خانگی می‌باشد. این سرخ کن در واقع نوعی هواپز است. اما نحوه کارکرد این هواپز چگونه است؟ 

در واقع سرخ شدن مواد غذایی در این هواپز به کمک گردش هوای داغ با سرعت زیاد صورت می‌گیرد. برای سرخ کردن انواع مواد غذایی با این دستگاه هواپز، هیچ نیازی به استفاده از روغن نخواهد بود. البته در صورتی که مایل باشید می‌توانید برای پخت غذا با این هواپز از مقدار کمی روغن استفاده کنید. از سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌توان برای پختن انواع مواد غذایی که نیاز به سرخ شدن دارند مانند ماهی، مرغ، گوشت، سیب زمینی، سبزیجات مختلف و برگر استفاده کرد. 

علاوه بر موارد ذکر شده، می‌توان از این سرخ کن برای پخت انواع پیتزا، کیک و شیرینی هم استفاده کرد. دو دکمه بر روی هر دستگاه سرخ کن بدون روغن وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید دما و زمان پخت را تنظیم کنید. علاوه بر این، چند برنامه از قبل برای دستگاه تعیین شده است که می‌توانید از بین آنها یکی را انتخاب نمایید. این برنامه های پخت شامل پخت سیب زمینی، مرغ، ماهی، گوشت و چند مورد دیگر می‌باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که سبد و مخزن دستگاه سرخ کن بدون روغن، قابل جدا شدن است و می‌توانید آن را بردارید، تمیز کنید و در جای خود قرار دهید. 

مرکز خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن 

یکی از جدیدترین لوازم خانگی که توسط شرکت فیلیپس تولید شده است، سرخ کن بدون روغن می‌باشد. اما مرکز خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن کجاست؟ سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. برای خرید قسطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. همچنین برای خرید اقساطی یا خرید نقدی انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی می‌توانید از سایت قسطی کلاب دیدن کنید. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطی سرخ کن فیلیپس بدون روغن و دیگر لوازم خانگی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین لباس شویي ال جی

خرید اقساطی ماشین لباس شویي ال جی
برند ال جی برندی دوستداشتنی و پر طرفدار در دنیا است. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویي ال جی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...

مایکروویو فلر

مایکروویو فلر
مایکروویو یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه می‌باشد که وجود آن در خانه کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو فلر ...