خرید قسطی گوشی y9 prime هوآوی

تاریخ انتشار:
1403/1/26 05:33:47

یکی از استثنایی‌ترین گوشی‌های هوآوی مدل y9 prime می‌باشد که دارای بهترین طراحی است. برای خرید اقساطی گوشی y9 prime هوآوی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی y9 prime هوآوی


کمپانی موفق هوآوی

برند هوآوی یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای چینی است که به سرتاسر دنیا صادر می‌شود. کمپانی هوآوی تا به امروز توانسته است فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند و روز به روز در حال توسعه کارخانه‌های خود در اکثر کشورهای دنیا می‌باشد. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از مدل‌های برند هوآوی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 prime هوآوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

بررسی گوشی y9 prime هوآوی

برند هوآوی گوشی y9 prime را بسیار زیبا و مدرن طراحی کرده است. این گوشی جذاب دارای آپشن دوربین سلفی پاپ آپ می‌باشد که ویژگی بسیار کاربردی است.

این گوشی فوق‌العاده دارای صفحه نمایش بزرگی است و با تمام ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، قیمت بسیار مناسبی را دارا می‌باشد. همچنین این گوشی منحصر به فرد دارای پشت پلاستیکی براق است و نمای بسیار زیبایی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی y9 prime هوآوی دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

طراحی استثنایی گوشی y9 prime

این گوشی هوآوی به خوش دست بودن بسیار معروف است، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که با وجود بزرگ بودن این گوشی، چطور به خوش دستی معروف است. طراحی ارگونومیک و استثنایی گوشی y9 prime با وجود گوشه‌های خمیده، راحتی بسیار زیادی برای کاربر به وجود خواهد آورد. 

اما با وجود تمام این طراحی‌های ارگونومیک، قابلیت کار کردن با یک دست را ندارد. تعداد لنزهای دوربین 3 عدد است که دوتای آن‌ها در یک قاب و دیگری در قاب دیگر قرار دارد و دوربین‌های آن هیچ برآمدگی در پشت گوشی ایجاد نکرده است و به طور کامل صاف و مسطح است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 prime هوآوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

متفاوت‌ترین دوربین سلفی دنیا

طراحی گوشی y9 prime هوآوی به گونه‌ای است که دارای صفحه نمایشگر 100 درصد کاملی است و دوربین سلفی آن از بالای گوشی مانند یک مربع کوچک به بالا می‌آید و بهترین عکس‌های سلفی را برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید اقساطی گوشی y9 prime هوآوی از قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را به خود هدیه دهید.

باتری همراه گوشی y9 prime هوآوی

گوشی y9 prime هوآوی دارای یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر بر ساعتی است که به راحتی یک روز کامل همراه شما خواهد ماند و توانایی تامین انرژی یک روز کامل را دارا می‌باشد.

باتری گوشی هوشمند یکی از مواردی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید و سعی کنید، گوشی هوشمندی را خریداری کنید که باتری قدرتمند و با کیفیتی داشته باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی y9 prime هوآوی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره‌مند شوید.

خرید اقساطی گوشی y9 prime هوآوی از سایت قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از وبسایت‌های شناخته شده در زمینه فروش اقساطی کالا می‌باشد که در کنار فروش اقساطی کالا، فروش نقدی را نیز دارا می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی قسطی دارای بهترین و با کیفیت‌ترین کالاهای ایرانی و خارجی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از دو روش خرید اقساطی یا نقدی، می‌توانید خرید آنلاین خود را ثبت کنید. 

با خرید نقدی از قسطی کلاب از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید و با انتخاب یکی از 3 روش دریافت اعتبار خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان و لیزینگ فراز اندیشان خرید اقساطی خود را تکمیل کنید و کالای خریداری شده را بین 3 الی 5 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با ارز دیجیتال به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ بی شک مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...