خرید اقساطی پوکو m3

تاریخ انتشار:
1403/2/23 22:28:24

گوشی جذاب poco m3 یکی از بهترین گوشی‎‌های جذاب برند شیائومی است. برای خرید اقساطی پوکو m3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی پوکو m3


بررسی گوشی پوکو m3

اگر قصد خرید قسطی پوکو m3 را دارید باید بدانید این موبایل در سال 2020 به دنیای تکنولوژی معرفی شد. شرکت شیائومی 24 نوامبر از گوشی پوکو m3 رونمایی کرد و در بیست و هفتم نوامبر این گوشی در بازارهای جهانی به فروش رسید. گوشی شیائومی پوکو m3 را می‌توان جز موبایل‌های اقتصادی و میان رده شرکت شیائومی دانست. 

این گوشی هوشمند با قیمت مناسب خود، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید نقدی باشد. گوشی شیائومی پوکو m3 می‌تواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند و یک گوشی هوشمند امروزی است. گوشی‌های میان رده و اقتصادی در بعضی از پارامترها و ویژگی‌های خود دارای نقاط قوتی هستند که آن‌ها را مشابه با گوشی‌های رده بالا می‌کند. این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام ویژگی و پارامتر برایتان اهمیت دارد. با خرید اقساطی پوکو m3 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در نتیجه موبایلی را انتخاب کنید که آن ویژگی خاص مورد نظر شما، نقطه قوت آن محسوب شود. به طور مثال باید گفت اگر شما تمایل دارید که باتری موبایل ظرفیت زیادی داشته باشد تا بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید گوشی شیائومی پوکو m3 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. گوشی شیائومی پوکو m3 دارای باتری با ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت می‌باشد، همچنین دارای شارژر سریع 18 وات است که می‌تواند موبایل را به سرعت شارژ کند.   

مشخصات و ویژگی‌های فنی گوشی پوکو m3

قبل از خرید قسطی پوکو m3 باید با ویژگی‌ها و مشخصات محصول آشنا شوید. این موبایل دارای نمایشگری با رزولوشن 395 پیکسل در هر اینچ است. وزن موبایل تنها 198 گرم است. جلوی پوکو m3 از جنس شیشه بوده اما فریم و پشت آن پلاستیکی می‌باشد. جالب است بدانید گوشی شیائومی پوکو m3 جز موبایل‌های میان رده می باشد که دارای تراشه اسنپدراگون است‌ این موبایل دارای سیستم عامل اندروید 10 می‌باشد. پردازنده مرکزی گوشی شیائومی پوکو ام تری 8 هسته‌ای می‌باشد.

این موبایل با داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند برنامه‌های مختلف را بدون مشکل اجرا کند و سرعت قابل قبولی نیز داشته باشد. گوشی شیائومی پوکو m3 دارای درگاه حافظه خارجی اختصاصی بوده و در چند مدل با حافظه‌های گوناگون عرضه شده است. 

یک مدل این گوشی دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 بوده و مدل دیگر رم 6 و حافظه 128 گیگابایت دارد. همچنین باید گفت این موبایل دارای یک مدل با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 6 و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایت با رم 4 نیز می‌باشد. برای خرید اقساطی پوکو m3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سلفی موبایل دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی نیز یک ترکیب سه گانه است. دوربین اصلی، از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و همچنین یکی لنز دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق، تشکیل شده است. گوشی شیائومی پوکو m3 دارای اسپیکر دوگانه با جک سه و نیم میلی متری برای هدفون می‌باشد. این موبایل دارای رادیویی است که می‌تواند بدون اتصال به هندزفری روشن شود. حسگر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد. 

چگونگی خرید قسطی پوکو m3

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی پوکو m3 را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید از طریق این سایت انواع کالای دیجیتال را به صورت قسطی خریداری کنید. شما برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار لازم را دریافت کنید. 

این سایت به غیر از فروش قسطی موبایل‌های شیائومی، کار فروش انواع برندهای موبایل‌های هوشمند را انجام می‌دهد. شما می‌توانید خرید نقدی خود را نیز، از طریق سایت قسطی کلاب و بدون هیچ واسطه‌ای انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ اولترا

خرید اقساطی اپل واچ اولترا
یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل با نام اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو 5G

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو 5G
گوشی پرفروش شیائومی با نام ردمی نوت 12 پرو طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 پرو 5G به بخش موبایل در دسته...