خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 19:19:13

شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به بخش تلویزیون جی پلاس در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ


تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه لوازم خانگی، برند جی پلاس می‌باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این برند فعالیت خود را از سال 98 شروع کرده که با طراحی محصولات متنوع و مدرن، خیلی زود جایگاه خاصی در کنار سایر برندهای لوازم خانگی پیدا کرده است. یکی از محصولات جدید و مدرن این برند، تلویزیون جی پلاس 98 اینچ است که امکان خرید قسطی و نقدی آن از نمایندگی‌های اصلی وجود دارد. قبل از خرید اقساطی این محصول به بررسی مشخصات کلی آن خواهیم پرداخت.

نمایشگر لمسی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

امکان خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ از نمایندگی‌ها و مراکز معتبر وجود دارد ولی قبل از اقدام، به بررسی مشخصات خارق العاده این محصول خواهیم پرداخت. یکی از قسمت‌های مهم و متمایز این تلویزیون، نمایشگر لمسی آن است. این نمایشگر یک دیوایس همه کاره می‌باشد که به کمک سیستم عامل اندروید، امکان پخش هر محتوایی را فراهم کرده است. روی صفحه نمایش این مدل تلویزیون از 6 دکمه کاربردی فیزیکی استفاده شده است. عملکرد این دکمه ها شامل موارد زیر می‌باشند.

•دکمه استارت یا شروع فعالیت
•بازگشت به صفحه اصلی
•بازگشت به حالت قبلی
•دکمه تنظیمات
•دکمه کنترل صدا

در نمایشگر لمسی بهترین تلویزیون ایرانی از تکنولوژی‌های بسیار بالایی استفاده شده است. تمام اطلاعات نمایش داده شده روی پنل این محصول را می‌توان با فرمت‌های PDF و PNG در دستگاه ذخیره کرد. امکان نوشتن مطالب با انگشت یا قلم مخصوص نیز روی صفحه هوشمند و لمسی این تلویزیون وجود دارد. همچنین می‌توان تمام کارهایی که با موس روی مانیتور کامپیوتر انجام می‌شود را نیز روی این نمایشگر انجام داد.

تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون جی پلاس 98 اینچ

قبل از خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ باید اطلاعات لازم در خصوص تکنولوژی‌های به کار رفته در محصول را کسب کرد. رزولوشن تصویر به کار رفته در بهترین تلویزیون ایرانی، 4K می‌باشد که نسبت به تلویزیون های معمولی 4 برابر بیشتر است. تعداد بالای پیکسل‌ها در صفحه نمایش تلویزیون‌ها باعث وضوح و شفافیت بیشتر تصویر می‌شود که در این نمونه محصولی نیز به خوبی قابل لمس است. مجهز بودن این دستگاه به سیستم عامل اندروید 11 باعث شده تا امکان پخش بسیاری از برنامه‌ها به راحتی روی آن امکان پذیر شود. به کمک این سیستم می‌توان صفحه نمایش موبایل خود را روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کرد. امکان جستجو در وب نیز از دیگر قابلیت های مهم این تلویزیون برای کاربران می‌باشد. قابلیت‌های متنوع این دستگاه به گونه‌ای است که امکان استفاده از آن برای سرگرمی و در محیط‌های کاری وجود دارد.

هنگام خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ با محصولی بزرگ روبرو خواهید شد که قابلیت‌های متنوع و زیادی نسبت به محصولات معمولی دارد. طراحی هوشمند این محصول باعث شده تا این تلویزیون خیلی زود در بازار عرضه مخاطبان خاص خود را پیدا کند. طراحی خروجی‌های مختلف مثل USB، HDMI، SPDF،DP، درگاه خروجی VGA و  LAN روی این سیستم باعث شده تا امکان اتصال دستگاه به سایر محصولات دیجیتالی وجود داشته باشد. این محصول یکی از بهترین نمونه‌های تلویزیون برای استفاده در مکان‌های مجهز دیجیتالی می‌باشد. کاربر می‌تواند این محصول را روی دیوار یا به صورت نصب روی چهارپایه‌های مخصوص استفاده کند.

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ از قسطی کلاب

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ به دلیل رنج قیمت نسبتا بالای این محصول، برای کاربران مزیت‌های بیشتری دارد. شرایط فروش قسطی هر کدام از مراکز و نمایندگی‌های فعال در زمینه فروش لوازم خانگی متغیر بوده و باید دنبال مراکزی با شرایط ایده آل بود. یکی از فروشنده‌های فعال در این زمینه که توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، مجموعه قسطی کلاب می‌باشد. این مرکز شرایط خاصی را برای فروش انواع لوازم دیجیتالی از جمله تلویزیون جی پلاس 98 اینچ در نظر گرفته است.

تفاوت خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس 98 اینچ از قسطی کلاب در مقایسه با سایر مراکز عرضه این است که این مجموعه تسهیلات مورد نیاز برای خرید محصول را نیز ارائه می‌دهد. بعد از وارد شدن به سایت قسطی کلاب، می‌توان از منوی اصلی سایت وارد بخش خرید اقساطی شده و تسهیلات این مجموعه برای گروه‌های مختلف را مشاهده کرد. این مجموعه برای مشاغل و قشرهای گوناگون کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد تسهیلات گوناگونی را در طرح‌های متنوع ارائه می‌کند. با وارد شدن به این بخش از سایت می‌توان نسبت به مبلغ هر کدام از این طرح‌ها اطلاعات لازم را کسب کرد. برای دریافت جزئیات بیشتر نیز می‌توان با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما

خرید قسطی ماشین ظرفشویی پاکشوما
برند پاکشوما در سال‌های اخیر کالاهای زیادی را به سبد محصولاتی خود اضافه کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی پاکشوما دارید ...

خرید تلویزیون tcl قسطی

خرید تلویزیون tcl قسطی
برند تی سی ال یک بند معروف با ضمانت نامه شرکت مادیران ات که بسیار تنوع بالایی دارد و بهترین تلویزیون‌های دنیا را تولید می‌کند. برای خرید ...