فروش قسطی گوشی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:01:22

گوشی a12 سامسونگ با ماژول مربعی که دارد توجه همگان را به خود جلب کرده است. اگر شما تمایل به خرید قسطی گوشی a12 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


فروش قسطی گوشی a12


موبایل سامسونگ Galaxy a12

توسعه و گسترش کاربرد گوشی‌های هوشمند در این چند دهه اخیر، باعث شده است که افراد بیشتری، از آنها استقبال کنند و شرکت‌های بزرگی به فعالیت در زمینه تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند بپردازند. با خرید قسطی گوشی a12 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

 سامسونگ یکی از برندهای مشهور و موفق، در بازار موبایل و لوازم الکترونیکی خانگی می‌باشد، بنابراین گوشی سامسونگ a12 و شیوه خرید قسطی موبایل a12 را در ادامه مورد بررسی قرار می‌دهیم. 

جالب است بدانید که هنوز یک سال از ورود سامسونگ a11 نگذشته بود که شرکت سامسونگ از مدل a12 رو نمایی کرد و آن را در سال 2021 میلادی روانه بازار نمود. گوشی گلکسی a12 با ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها در بین گوشی‌های همرده خودش محسوب می‌شود. 

بنابراین اگر قصد خرید اقساطی گوشی a12 را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که مطالعه این متن را از دست ندهید. چرا که در ادامه فروشگاه معتبری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از طریق آن به مقصود خودتان دست پیدا کنید. برای خرید قسطی گوشی a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

انواع گوشی سامسونگ a12

این گوشی در دو نوع ارائه شده که تفاوت اصلی آن‌ها در میزان حافظه داخلی می‌باشد. البته، حافظه رم هر دو، برابر با 4 گیگابایت است. به طور کلی، اگر بخواهیم به معرفی مشخصات فنی موبایل سامسونگ a12 بپردازیم، می‌توانیم برخی از ویژگی‌های آن را به صورت زیر فهرست کنیم:

_ ابعاد این گوشی بسیار متناسب است و ضخامت آن کمتر از یک سانتی‌متر بوده و مورد پسند افرادی می‌باشد که دوست دارند یک گوشی تخت داشته باشند، همچنین جنس بدنه‌ آن ترکیبی از پلاستیک و شیشه است.

_ گوشی سامسونگ a12 می‌تواند به طور همزمان از دو سیم کارت نانو پشتیبانی کند.

_ سیستم عامل آن که اساسی‌ترین بخش نرم افزاری گوشی است، اندروید 10 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

_ یکی از تفاوت‌ها در طراحی این گوشی، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت است که برخلاف بسیاری از گوشی‌ها، در لبه کناری بدنه تعبیه شده است.

_ صفحه نمایش آن که قابلیت چند لمسی دارد، با بهره گیری از تکنولوژی لمسی خازنی تولید شده و تا 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. ضمن اینکه با کیفیت 264 پیکسل بر اینچ، کیفیت تصویر قابل قبولی دارد.

_ CPU 8 هسته‌ای آن دارای چیپ مدیاتک می‌باشد که یکی از معروف‌ترین برندهای فعال در عرصه تولید cpu می‌باشد.

_ گوشی سامسونگ a12 دارای یک دوربین اصلی است که از چهار دوربین 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است. فوکوس خودکار و عکاسی پانوراما از قابلیت‌های این دوربین می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا به صورت 360 درجه تصویر تهیه نمایید. 

علاوه بر این دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوم و بالای صفحه نمایش قرار گرفته که می‌توانید در تهیه تصاویر سلفی از آن استفاده کنید. بنابراین، اگر عاشق فیلمبرداری هستید می‌توانید از قدرت این دوربین‌ها کمک بگیرید و تصاویر خود را با کیفیت Full HD به ثبت رسانید.

_ واضح است که برای استفاده از قطعات مختلف الکترونیکی، نیاز به انرژی برق و یک منبع تغذیه مناسب دارید. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است که این مقدار 1000 میلی آمپر بیشتر از مدل a11 می‌باشد. گلکسی a12 سامسونگ fast battery بوده و سریع شارژ می‌شود.

_ گوشی گلکسی a12 نیز، مثل بسیاری از گوشی‌ها موجود در بازار، ضد آب نمی‌باشد. 

خرید قسطی گوشی a12

تاکنون بسیاری از مزایای گوشی سامسونگ a12 مشاهده کردید و قصد خرید نقدی و یا خرید قسطی موبایل a12 را دارید. پیشنهاد ما برای خرید اقساطی گوشی a12، فروشگاه معتبر قسطی کلاب می‌باشد. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر فروش قسطی موبایل، سایر کالای دیجیتال، لوازم خانگی و کنسول بازی را برای فروش در دسترس شما هموطنان گرامی قرار می‌دهد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید بر روی آدرس اینترنتی www.ghesticlub.com کلیک نمایید و از منوی اصلی سایت (سه خط بالا سمت راست)، به دسته بندی کالاهای متنوع دیگر مراجعه کنید. 

برای مطلع شدن از شرایط مختلف خرید قسطی موبایل a12 و سایر محصولات، به منوی اصلی و گزینه خرید اقساطی مراجعه کنید. ضمن اینکه اگر این مطلب گویای پاسخ شما نبوده، می‌توانید با مراجعه به بخش " سوالی دارید؟ " با مسئولین فروشگاه ارتباط گرفته و از مشاوره رایگان آنها بهره‌مند شوید. در پایان، امیدواریم که با تصمیم صحیح، خرید خوب و با کیفیتی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6

خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6
تبلت‌های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی که دارند دیگر نیازی به تبلغ ندارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با قیمتی ...

خرید قسطی لپتاپ اپل

خرید قسطی لپتاپ اپل
کیفیت و کارایی لپتاپ های اپل برای هیچ کسی پوشیده نیست، همچنین همه از قیمت بسیار الای این محصول آگاهند. برای خرید اقساطی و استفاده از مزایای....