خرید پنکه مایدیا

تاریخ انتشار:
1403/2/24 20:42:35

در روزهای گرم و داغ تابستان داشتن یک پنکه باکیفیت و مدرن برای هر فردی لذت‌بخش است. برای خرید اقساطی پنکه مایدیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید پنکه مایدیا
شرکت مایدیا 

شرکت مایدیا یک شرکت چینی است که نزدیک به پنجاه سال است در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی باکیفیت فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده لوازم خانگی بزرگ در جهان شناخته می‌شود.

فعالیت‌های مداوم و منسجم این شرکت سبب شده‌ است تا به عنوان پنج شرکت اصلی سازنده لوازم خانگی در سطح جهان شناخته شود. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید اقساطی پنکه مایدیا مطلع گردید. 

تاریخچه شرکت مایدیا 

شرکت مایدیا در سال ۱۹۶۷ میلادی در چین تاسیس شد و هم اکنون به عنوان یکی از پانصد شرکت موفق در لیست جهانی به شمار می‌رود. این شرکت چینی با تولید طیف گسترده‌ای از محصولات، به طور خاص در زمینه طراحی و تولید محصولات خانگی باکیفیت، محصولات سرمایشی، گرمایشی، روشنایی و تصفیه آب و آبسرد کن، ماهر است.

شرکت مایدیا دارای ۱۰۸ هزار نیروی کار در بیش از دویست کشور در جهان می‌باشد که تمامی این نیروهای انسانی افراد آموزش دیده و باتجربه می‌باشند که توانستند با انجام کار سیستم‌ وار و مترکز خود، به سطح بسیار بالایی از کیفیت در سطح جهانی نایل شوند. در ادامه برای خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا با ما همراه باشید. 

محصولات شرکت مایدیا 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، شرکت مایدیا در حوزه طراحی و ساخت لوازم خانگی و همچنین تجهیزات خانگی شناخته شده ‌است. شرکت مایدیا تولیدکننده محصولاتی نظیر کولر‌های گازی در دسته تهویه مطبوع، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروویو و جاروبرقی در دسته لوازم خانگی مهم و اساسی و همزن برقی، مخلوط‌ کن، غذاساز، چای ساز، کتری برقی، سرخ کن، پلوپز، زودپز، بخارپز و آبمیوه گیری در دسته لوازم برقی آشپزخانه می‌باشد.

از دیگر محصولات ساخته شده توسط این شرکت همچنین می توان به وسایل گرمایشی چون شوفاژ برقی و هیتر، در زمینه ساخت وسایل سرمایشی می‌توان به آبسردکن در انواع متنوع اشاره کرد. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا همراه قسطی کلاب باشید. 

پنکه برقی 

پنکه یک وسیله لازم و ضروری بلاخص برای فصل‌های گرم است که از طریق انرژی، منجر به خنک شدن و تهویه فضای داخلی ساختمان می‌گردد. نخستین پنکه‌ها ظاهری بسیار متفاوت با پنکه‌های امروزی داشتند. 

نخستین پنکه‌ها صفحه‌های صافی بودند که با استفاده از طنابی متصل به این صفحه عمودی تکان می‌خوردند و باعث حرکت دادن هوای داخلی محیط ساختمان می‌شدند. در واقع پنکه‌ها یک باد بزن اتوماتیک می‌باشند. در ادامه برای خرید اقساطی پنکه مایدیا با ما همراه باشید. 

پنکه مایدیا 

از انواع پنکه‌های ساخته شده می‌توان به ایستاده، رومیزی و دیواری اشاره کرد. شرکت مایدیا یک برند مطرح در زمینه طراحی و ساخت پنکه برقی می‌باشد که از جدیدترین پنکه‌های ساخته شده توسط این کمپانی می‌توان به پنکه آب‌فشان کد FS40-13QR اشاره کرد. 

این پنکه دارای سه پره می‌باشد که امکان تنظیم باد به حالت نرمال، طبیعی و حالت خواب دارد. این پنکه توانایی ایجاد رطوبت به مدت ۱۰ ساعت بدون توقف را دارا می‌باشد. مجهز به مخزن آب ۱.۸ لیتری است و تایمر آن تا هشت ساعت قابل تنظیم می‌باشد. 

قابلیت گردش افقی دارد و مجهز به سیستم یون ساز جهت افزایش طراوت محیط است. عملکرد دفع حشرات موزی و تجهیز به دماسنج الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های به کار رفته در این پنکه برقی می‌باشد. 

خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا 

به منظور خرید اقساطی پنکه مایدیا و به طور خاص مدلی که پیش‌تر معرفی شد، می‌توانید به سایت اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید. سایت قسطی کلاب یک سایت اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی می‌باشد. 

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است وارد سایت شده و پس از انتخاب درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از دو روش خرید از بای چک یا خرید از لیزینگ را انتخاب کرده و شرایط آن‌ها را مطالعه کنید و به آسانی باتوجه به شرایطی که دارید، خرید خود را نهایی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال دوقلو سامسونگ

خرید قسطی یخچال دوقلو سامسونگ
برند سامسونگ در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق بوده است. یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ یخچال‌های آن می‌باشد. برای خرید...

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک

خرید قسطی مبلمان خانگی با چک
با خرید قسطی مبلمان خانگی می‌توانید با کمترین هزینه و تحویل فوری مبلمان، فضایی زیبا، راحت، و دلنشین را در منزل خود ایجاد کنید. همین الان...