سایت زنبیل

تاریخ انتشار:
1403/2/26 14:25:14

برای خرید اقساطی تمام کالاهای مورد نظر خود مانند کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی و ... به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایت زنبیل

شرایط خرید از سایت زنبیل

امروزه سایت های فروش آنلاین مانند زنبیل و دیجی کالا و قسطی کلاب تا حدی جای فروش سنتی را گرفته اند. از آن جایی که تعداد سایت های فروش انلاین کم نیست، در نتیجه مجبورند خدمات بهتری نسبت به رقبا ارائه دهند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار آنلاین را به خود اختصاص دهند.

سایت زنبیل یکی از این فروشگاه های آنلاین است که خدمات پس از فروش منحصر به فردی را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد و همین مسئله نقش اساسی در جذب مشتری دارد.
به عنوان مثال سایت زنبیل یک طرح «چتر حمایتی زنبیل» دارد به تنهایی می تواند زنبیل را به اولین گزینه برای خرید کردن برای کاربران تبدیل کند. با این طرح اگر کالایی در زمانی که هنوز ضمانت دارد دچار مشکل شد، مشتری لازم نیست هیچ کاری انجام دهد و تنها باید با پشتیبانی زنبیل تماس بگیرد.

پس از تماس با پشتیبانی زنبیل، نیرو های زنبیل به منزل مشتری مراجعه می کنند و کالا را تحویل می گیرند، ان را به نمایندگی مربوطه تحویل می دهند، روند تعمیر و به طور کلی پیشرفت کار را پیگیری می کنند، و در نهایت کالا را از نمایندگی تحویل گرفته و آن را به مشتری باز می گردانند. نکته جالب توجه این است که زنبیل تمام این کارها را به صورت رایگان انجام می دهد.

سایت زنبیل ادعا می کند که ارزان ترین قیمت را برای تمام کالا ها ارائه می دهد، حتی در کنار قیمت محصول میزان سودی که در مقایسه با خرید از سایت های دیگر کسب می کنید را نیز به شما نشان می دهد. پس از خرید نیز تا پنج روز فرصت دارید که اگر کالا را به قیمتی کمتر از زنبیل پیدا کردید، هزینه اضافی دریافت شده توسط زنبیل را پس بگیرید.

اگر به هر دلیلی تمایل ندارید که هنگام خرید کالا از زنبیل پول آن را به صورت آنلاین پرداخت کنید، زنبیل امکان پرداخت در محل را نیز برای شما فراهم کرده است. علاوه بر این اگر در هنگام تحویل کالا، متوجه اشکالی در آن شدید، تمام مسئولیت آن بر عهده زنبیل می باشد.

اگر تا ده روز پس از خرید کالا از سایت زنبیل از خرید خود پشیمان شدید، زنبیل بدون هیچ سوالی کالا را از شما تحویل می گیرد و پول شما را عودت می دهد.
با امکانات ارائه شده توسط زنبیل می توان گفت که این سایت جزء بهترین سایت ها برای فروش آنلاین است و با خدماتی که ارائه می دهد، می تواند به طور کامل نظر مشتریان را جلب کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب

تنها مشکلی که در خرید از سایت زنبیل وجود دارد، این است که تنها به صورت نقدی می توانید از این سایت خرید انجام دهید. با توجه به شرایط اقتصادی موجود، این که تنها امکان خرید نقدی وجود دارد می تواند مانعی برای بسیاری از هم وطنان باشد.

از این رو ما در سایت قسطی کلاب در صدد رفع این مشکل برآمده ایم. در قسطی کلاب این امکان وجود دارد که تمام کالاهای مورد نظر خود را در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه خریداری کنید.

قسطی کلاب تمام تلاش خود را می کند که بهترین شرایط فروش اقساطی را برای کاربران خود ارائه دهد تا کاربران هنگام خرید فقط به کیفیت و برند کالای مورد نیاز خود توجه کنند و نگران هزینه آن نباشند.
با قسطی کلاب تمام کاربران می توانند با تحمل کمترین فشار اقتصادی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و در عرض ۳ تا ۵ روز کاری آن را تحویل بگیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی s23 fe چکی

خرید قسطي گوشی s23 fe چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی s23 fe با شرایطی استثنایی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش اقساطی لپتاپ دل

فروش اقساطی لپتاپ دل
در شرایط اقتصادی فعلی که خرید لپتاپ و به طور کلی کالای دیجیتال برای تاغلب نمردم سخت شده است، امکان خرید اقساطی انواع لپتاپ که در بخش کالای دیجیتال سا